Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelastaisitko itsesi vai syntymättömän lapsesi?

Vierailija
25.06.2015 |

Jos olisi tilanne jossa olisit raskaana niin pitkällä, että tarvitsisit erikoisluvan aborttiin eli se on kuitenkin vielä mahdollinen. Sinulla todettaisiin sairaus johon tarvitsisit välittömästi hoitoa. Hoitojen aloittaminen tarkoittaisi aborttia tai keskenmenoa. Jos et aloittaisi hoitoja kuolisit ko sairauteen vuoden sisällä, lapsen olisi siis mahdollisuus selvitä. Hoitojen aloittaminen myöhemmin ei auttaisi, hidastaisi tautia ehkä parilla kuukaudella.

Mitä tekisit tilanteessa? Pelastaisitko itsesi vai syntymättömän lapsesi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hassua edes kysyä tällaista, olen kuvitellut että suunnilleen kaikki suomalaiset pitäisivät abortin tekemistä itsestään selvänä ja pitävät kammottavana ja älyttömänä sitä, että jossain päin maailmaa ei tehdä abortteja vaikka äiti olisi vaarassa.

Vierailija
22/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni pelastaisin, olen jo ennestään kolmen lapsen ainoa huoltaja joten orpoja jäisi sitten neljä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä nyt on aika selvä juttu. Itseni pelastaisin. Surullistahan se olisi, mutta surullista olisi sekin, että vauvalta ja muilta lapsiltani kuolisi toinen vanhempi.

Vierailija
24/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin äitipolilla kun olin raskaana suht vanhana, että he pelastavat aina äidin ensisijaisesti jos joutuvat valitsemaan. Minusta se on hyvä järjestys, tosin sitä ei onneksi tarvinnut minuun soveltaa....

Vierailija
25/25 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Mulla on kolme kouluikäistä lasta ja mut on streriloitu, eli alunperinkään en enää koko lasta ollut suunnitellut elämääni.