Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaset trikoot pyöräilyyn?

Vierailija
21.05.2015 |

Millaisia trikoita Te naiset käytätte pyöräilyssä? Ovatko tavalliset juoksutrikoot aivan hyvät vai pitäisikö olla pyöräilyyn soveltuvat pyöräilyhousut jotka on topattu peffasta ja pituudeltaan reiden ja polvenväliin ulottuva? Olen nähnyt nyt keväällä monilla naisilla aivan tavallisia tiukkoja trikoita työmatka-ja vapaa-aika pyöräilyssä. Kertokaa omia kokemuksia asiasta. T: PyöräilyMimmi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilytrikoot aina päällä, kun mun takapuoli ei kestä jos on normi housut päällä. N52

Vierailija
2/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tavalliset trikoot päällä. Kylmällä kelillä keväällä pitkät trikoot, mutta lämpösllä kelillä laitan jalkaan 3/4 pituiset caprimalliset (vähän polven yli pituinen malli). Oikeastaan vasta pitkille matkoille 20km-> laitan vasta pehmustetusta materiaalista olevat pyöräilyhousut, yleensä kesällä kun käyn avopuolison (nainen) pitemmillä pyörälenkeillä vkonloppuisin :) Kiva harrastus pyöräily kesällä ja kunto nousee mukavasti, kun työmatkat pyöräilee (12km päivässä)  N32v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut.
Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin.
Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua.
Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.

Vierailija
4/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:35"]

Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut. Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin. Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua. Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut??? En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.

[/quote]

Hanki elämä. Mene SEKSIPALSTALLE!!!!!

Vierailija
5/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä muija pitää tavallisia juoksutrikoita pyöräilyssä ne on hengittävät ja todella hyvät päällä. Kun kelit lämpenee niin käytän työmatkapyöräilyssä lyhyitä 3/4 pituisia caprimallisia trikoita. Kyllä multa löytyy kunnon pyöräilyhousut jossa on pepussa pehmusta, mutta käytän niitä vain pitkillä pyöräilymatkoilla. Hyvin pärjäät normaaleilla trikoilla :) Hyvää pyöräily kesää sulle :)

Vierailija
6/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset

t. MIES

Vierailija
7/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmillä lenkeillä, sanotaanko vaikka yli 10 kilsaa niin pehmustetut housut on parhaat. Ei ole kiva että perse hiertyy. Riippuu toki myös satulasta. Esim. mulla on maantiepyörässä sellainen penkki ettei kärsi ajaa yhtään ilman toppauksia. Työmatkapyörällä taas voi sen 10-15 kilsaa ajaa normihousuilla, mutta ei miel. pidempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan