Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkkumiehelle ei kelpaa naisen ystävyys?

Vierailija
12.02.2022 |

Monta kertaa on käynyt niin, että olen tavannut jotain miestä ihan kaverimeiningillä ja ollaan käyty kahvilla/syömässä, mutta mies yrittää hivuttaa tuttavuutta fyysisemmäksi. Kun en lämpene millekään seksille tai parisuhteelle, mies lopettaakin sen aiemmin kivan chattailyn ja muun juttelun kokonaan. Miksi?!?

Kommentit (821)

Vierailija
161/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän niin tuon tunteen! Viimeisimmästä tapauksesta on jo pari vuotta, mutta olen edelleen hieman häkeltynyt.

Menin opiskelemaan uutta ammattia  ja tutustuin koulussa tähän mieheen. Aloimme jutella lähinnä siksi, että hän oli ryhmästä ainoa potentiaalinen juttukumppani, mutta tulimme ihan hyvin juttuun. Meitä luultiin aina välillä pariksi, mutta naureskelimme yhdessä koko jutulle. Kävimme välillä vapaa-ajalla yhdessä kävelyllä jutellen niitä näitä, ei mitään sen kummempaa.

Aika pian tämä kaveri alkoi avautua minulle siitä, kuinka hän halusi palata exänsä kanssa yhteen, mutta ex ei halunnut. Miestä ei niinkään kiinnostanut enää minun kuulumiseni vaan hänen oli pakko vinkua päivittäin tästä yhdestä ja samasta asiasta. Kuuntelin ja lohdutin häntä kaverillisesti ottamatta sen enempää kantaa.

Hän alkoi yhdessä vaiheessa kovasti pohtimaan ääneen, ettei meidän ehkä kannattaisi syödä ruokalassa aina kahdestaan, koska se saattaisi antaa väärän kuvan minusta kenties kiinnostuneille miehille. Kerroin hänelle miljoonasti, ettei minulla ollut mitään mielenkiintoa löytää itselleni poikaystävää enkä edes harrasta tapailua. Eräs päivä tämä kaveri kutsui minut poikkeuksellisesti luokseen. Olimme tosiaan siihen asti nähneet aina ulkona.

Päästyämme hänen luokseen mies kääntyi katsomaan minua toiveikas ilme kasvoillaan ja kysyi haluanko todella suhteen hänen kanssaan. Olin kuin puulla päähän lyöty, mutta kerroin hänelle etten tosiaankaan tunne mitään muuta kuin kaverillisia tunteita häntä kohtaan. Mies hyväksyi tämän mutta kysyi, voisimmeko myöhemmin edes harrastaa seksiä. Lähdin aika pian tämän jälkeen.

Olimme kuitenkin edelleen väleissä kunnes hän kertoi ylipuhuneensa exänsä yrittämään uudelleen ja lakkasi puhumasta kanssani. Mies siis ilmeisesti piti minua koko sen ajan jonain mahdollisena varavaihtoehtona. Haluaisin vain tietää, minkä h*mmetin perusteella hän luuli minun olevan kiinnostunut hänestä siten? Varsinkin kun oikeasti teroitin hänelle koko ajan etten ole kiinnostunut deittailemaan ketään.

Miehet käyttävät mahdolliset ja mahdottomat keinot saada seksiä naiselta. Varsinkin sellaiset miehet, joille ei ole naisista tunkua. Eli siis tavikset ja siitä alaspäin.

Vierailija
162/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, olen nyt tosi suora. Miehet usein ovat keskusteluissa suoria, ja kun olet ilmoittanut arvostavasi nimenomaan miehistä kommunikaatiota, käytän sitä.

Viesteistäsi käy ilmi, että ajattelet samanaikaisesti että

(1) Miehet ja naiset ovat samanlaisia

(2) Naisissa on jotain sellaista, jonka takia et halua heitä kavereina

Nämä kaksi kohtaa ovat keskenään loogisessa ristiriidassa. Miehelle loogisten ristiriitojen ratkaiseminen keskusteluissa on aivan perustason juttu. Tällaista juttua miehen ei tarvitse miettiä lainkaan, vaan vastaus on täysin ilmiselvä.

Se, että et kykene ratkaisemaan aivan perustason loogista ristiriitaa, kertoo että sellainen mies joka ylipäänsä nauttisi vaikkapa politiikan keskustelemisesta, saisi keskusteluista irti sen mitä hän saa keskustelusta jonkun miehen kanssa.

Miehillä on toki erilaisia syitä, miksi he tapaavat ja juttelevat keskenään. Eräs syy on parantaa tilannekuvaa eli ymmärtää maailmaa paremmin. Toinen on harjoittaa älyään, jotta se toimii kun tosipaikka tulee eteen.

Kyseessä on vähän sama kuin joku aloittelija haluaisi koko ajan pelata jonkun maailmanluokan staran kanssa tennistä. Kyllähän stara pystyy asettumaan aloittelijan tasolle, keksimään vaikka erilaisia rajoitteita itselleen jolla pelistä saa hieman mielekkäämpää. Mutta eihän se nyt ole lähellekään sama asia staran kannalta. Ilman omantasoisia vastuksia hänen taitonsa ruostuisivat nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu pistää uuteen perpektiiviin kaikkia niitä ketjuja missä joku mies kertoo olevansa yksinäinen. No ei mikään ihme jos ystävyys on jotain mistä pitää hyötyä.

Ei yksinäiset miehet ole kiinnostuneita ystävistä vaan puolisosta, joka on siinä samalla ystävä.

Nämä taitavat olla myös niitä miehiä, jotka tappavat vaimon ja lapset, kun nainen haluaa erota, kun kaikki on yhden kortin varassa. Sairastahan tuo on, että naisen pitäisi olla kumppanille ainut ystävyyssuhde. Tähän keskusteluun on tainnut ottaa miehistä osaa kaikkein persoonallisuushäiriöisimmät. He eivät edes ymmärrä ystävyyden ideaa.

Lähesriippuvaiset ovat niitä miehiä, jotka surmaavat perheensä. He eivät pysty olemaan yksin. Yksinolevat miehet ovat itsenäisiä ja he eivät välttämättä tarvitse ystäviä.

Vierailija
164/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska 99% heteromiehille nainen on reikä,ei mitään muuta

Vierailija
165/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän niin tuon tunteen! Viimeisimmästä tapauksesta on jo pari vuotta, mutta olen edelleen hieman häkeltynyt.

Menin opiskelemaan uutta ammattia  ja tutustuin koulussa tähän mieheen. Aloimme jutella lähinnä siksi, että hän oli ryhmästä ainoa potentiaalinen juttukumppani, mutta tulimme ihan hyvin juttuun. Meitä luultiin aina välillä pariksi, mutta naureskelimme yhdessä koko jutulle. Kävimme välillä vapaa-ajalla yhdessä kävelyllä jutellen niitä näitä, ei mitään sen kummempaa.

Aika pian tämä kaveri alkoi avautua minulle siitä, kuinka hän halusi palata exänsä kanssa yhteen, mutta ex ei halunnut. Miestä ei niinkään kiinnostanut enää minun kuulumiseni vaan hänen oli pakko vinkua päivittäin tästä yhdestä ja samasta asiasta. Kuuntelin ja lohdutin häntä kaverillisesti ottamatta sen enempää kantaa.

Hän alkoi yhdessä vaiheessa kovasti pohtimaan ääneen, ettei meidän ehkä kannattaisi syödä ruokalassa aina kahdestaan, koska se saattaisi antaa väärän kuvan minusta kenties kiinnostuneille miehille. Kerroin hänelle miljoonasti, ettei minulla ollut mitään mielenkiintoa löytää itselleni poikaystävää enkä edes harrasta tapailua. Eräs päivä tämä kaveri kutsui minut poikkeuksellisesti luokseen. Olimme tosiaan siihen asti nähneet aina ulkona.

Päästyämme hänen luokseen mies kääntyi katsomaan minua toiveikas ilme kasvoillaan ja kysyi haluanko todella suhteen hänen kanssaan. Olin kuin puulla päähän lyöty, mutta kerroin hänelle etten tosiaankaan tunne mitään muuta kuin kaverillisia tunteita häntä kohtaan. Mies hyväksyi tämän mutta kysyi, voisimmeko myöhemmin edes harrastaa seksiä. Lähdin aika pian tämän jälkeen.

Olimme kuitenkin edelleen väleissä kunnes hän kertoi ylipuhuneensa exänsä yrittämään uudelleen ja lakkasi puhumasta kanssani. Mies siis ilmeisesti piti minua koko sen ajan jonain mahdollisena varavaihtoehtona. Haluaisin vain tietää, minkä h*mmetin perusteella hän luuli minun olevan kiinnostunut hänestä siten? Varsinkin kun oikeasti teroitin hänelle koko ajan etten ole kiinnostunut deittailemaan ketään.

Miehet käyttävät mahdolliset ja mahdottomat keinot saada seksiä naiselta. Varsinkin sellaiset miehet, joille ei ole naisista tunkua. Eli siis tavikset ja siitä alaspäin.

Eli ei kannata olla tekemisissä sellaisen miehen kanssa jolla "ei ole tunkua".

Vierailija
166/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on usein se aihe, missä miehet ja naiset selkeästi erottuvat toisistaan. Naiset viehättyvät ani harvoista miehistä, jolloin kaveruus miehen kanssa on huomattavasti helpompaa. Sen sijaan mies tuntee ainakin jonkinlaista seksuaalista vetovoimaa lähes kaikkiin naisiin, ellei nainen ole jotain ihan järkyttävää. Tästä voidaan riidellä vaikka kuinka paljon. Naiset tulevat jatkossakin ajattelemaan, että miehet ovat samanlaisia kuin he. Ja miehet puolestaan, että naiset ovat samanlaisia, kuin he.

Vierailija
167/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisillä miehillä olisi tuota palstamiesten mainostamaa jatkuvaa panetusta jokaista naista kohtaan? Esiintyykö sitä enää 45+ ikäisillä?

Mietin vain, että minulla on pari 45-55 vuotiasta hyvää kaveria, joiden kanssa minulla ei tule mitään olotilaa, että he yrittäisivät päästä housuihini. Itse olen siis ehdottoman varattu saman ikäluokan nainen, mutta ihan asiallisen näköinen joka tapauksessa ja en osaa edes ajatella näitä kaverimiehiä muuten kuin hyvinä ja mielenkiintoisina juttukavereita. Luulen, että myös he ajattelevat minua vain juttukaverina ja pitkät juttuhetkemme ovat heillekin mukavaa ajanviihdettä ilman sen enempiä taka-ajatuksia. Ajattelen olevani heille enemmänkin siskon tyyppinen nainen. Siskon kanssa on kiva jutella ja olla ihan oma itsensä ilman epämääräistä taka-ajatusta ja machoilua.

Vierailija
168/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, olen nyt tosi suora. Miehet usein ovat keskusteluissa suoria, ja kun olet ilmoittanut arvostavasi nimenomaan miehistä kommunikaatiota, käytän sitä.

Nämä kaksi kohtaa ovat keskenään loogisessa ristiriidassa. Miehelle loogisten ristiriitojen ratkaiseminen keskusteluissa on aivan perustason juttu. Tällaista juttua miehen ei tarvitse miettiä lainkaan, vaan vastaus on täysin ilmiselvä.

Se, että et kykene ratkaisemaan aivan perustason loogista ristiriitaa, kertoo että sellainen mies joka ylipäänsä nauttisi vaikkapa politiikan keskustelemisesta, saisi keskusteluista irti sen mitä hän saa keskustelusta jonkun miehen kanssa.

Miehillä on toki erilaisia syitä, miksi he tapaavat ja juttelevat keskenään. Eräs syy on parantaa tilannekuvaa eli ymmärtää maailmaa paremmin. Toinen on harjoittaa älyään, jotta se toimii kun tosipaikka tulee eteen.

Kyseessä on vähän sama kuin joku aloittelija haluaisi koko ajan pelata jonkun maailmanluokan staran kanssa tennistä. Kyllähän stara pystyy asettumaan aloittelijan tasolle, keksimään vaikka erilaisia rajoitteita itselleen jolla pelistä saa hieman mielekkäämpää. Mutta eihän se nyt ole lähellekään sama asia staran kannalta. Ilman omantasoisia vastuksia hänen taitonsa ruostuisivat nopeasti.

Melkein purskahti aamukahvit näppäimistölle tästä satiirista :D. Jos tällä palstalla on jotain oppinut niin sen ettei miesten logiikalla ole mitään tekemistä loogisuuden kanssa. Sama mies itkee miksi naiset ei anna hänelle irtopillua ja jankkaa kylä pyöristä ja huvipuistolaitteista. Sama mies tihrustaa vuorotellen aloituksia siitä miksi suomalaiset naiset ei ole naisellisia ja tivaa miksi naiset ei ole joka asiassa niin kuin miehet. Yksikään mies palstalla ei kannata sitä että mies maksaa naiselle kahvit treffeillä, mutta perinteinen nainen pitäisi silti löytyä. Suomalainen työssäkäyvä nainen on aina maksullinen, ja ongelma ratkeaa ottamalla ihana aasialainen tai venäläinen. Lista on ihan loputon.

Vierailija
169/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisillä miehillä olisi tuota palstamiesten mainostamaa jatkuvaa panetusta jokaista naista kohtaan? Esiintyykö sitä enää 45+ ikäisillä?

Mietin vain, että minulla on pari 45-55 vuotiasta hyvää kaveria, joiden kanssa minulla ei tule mitään olotilaa, että he yrittäisivät päästä housuihini. Itse olen siis ehdottoman varattu saman ikäluokan nainen, mutta ihan asiallisen näköinen joka tapauksessa ja en osaa edes ajatella näitä kaverimiehiä muuten kuin hyvinä ja mielenkiintoisina juttukavereita. Luulen, että myös he ajattelevat minua vain juttukaverina ja pitkät juttuhetkemme ovat heillekin mukavaa ajanviihdettä ilman sen enempiä taka-ajatuksia. Ajattelen olevani heille enemmänkin siskon tyyppinen nainen. Siskon kanssa on kiva jutella ja olla ihan oma itsensä ilman epämääräistä taka-ajatusta ja machoilua.

Sanoit tuossa monta kertaa taikasanat: "minä ajattelen". Jos haluat saada asian selville, miten hyviä kavereita he ovat, niin ehdota feikiksi sänkyseuraa itsestäsi. Ihme on, jos eivät tartu syöttiin. Huomaat vain kuvitelleesi kaveruuden näiden "hyvien kavereiden" kanssa.

Vierailija
170/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ystävyys ei ole aitoa; pelkkää teennäistä saattohoitoa, jonka aikana ghostataan se toinen elämästä pois. :)

Tämä!

Naisten pitäisi olla suorapuheisempia tässä asiassa.

Vierailija
171/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein purskahti aamukahvit näppäimistölle tästä satiirista :D. Jos tällä palstalla on jotain oppinut niin sen ettei miesten logiikalla ole mitään tekemistä loogisuuden kanssa. Sama mies itkee miksi naiset ei anna hänelle irtopillua ja jankkaa kylä pyöristä ja huvipuistolaitteista. Sama mies tihrustaa vuorotellen aloituksia siitä miksi suomalaiset naiset ei ole naisellisia ja tivaa miksi naiset ei ole joka asiassa niin kuin miehet. Yksikään mies palstalla ei kannata sitä että mies maksaa naiselle kahvit treffeillä, mutta perinteinen nainen pitäisi silti löytyä. Suomalainen työssäkäyvä nainen on aina maksullinen, ja ongelma ratkeaa ottamalla ihana aasialainen tai venäläinen. Lista on ihan loputon.

Ne ovat eri miesten ajatuksia. Et kai luule, että vain yksi mies kirjoittelee täällä?

Vierailija
172/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä joille ei uskalleta olla suorapuheisia. Miehet ei ymmärrä sitä että nainen joutuu fyysisesti heikompana pitämään aina tämän asian mielessä. Syitä voi olla useampia. Mies on uhkaavan oloinen, potentiaalista stalkkeriainesta tai vaikuttaa henkisesti niin hauraalta, ettei voi olla suora. Jos nainen sanoo reippaasti että sori mutta ei kiinnosta, voit onnitella itseäsi että vaikutat suurin piirtein tervepäiseltä. Mutta jos tulee näitä olet tosi kiva ja varmasti ihana mies jollekin muulle naiselle, kannattaa uhrata ainakin hetki sen miettimiseen onko oikeasti näin vai löytyykö selitys yltä.

Vierailija
173/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat eri miesten ajatuksia. Et kai luule, että vain yksi mies kirjoittelee täällä?

Kumpa olisivatkin. Tyylistä tunnistaa monta kirjoittajaa ja parhaat onnistuu samassa keskustelussa esittelemään epälogiikkansa kaikki puolet yhtä aikaa. Tämä miesten logiikan ominaisuus kiteytyy loistavalla tavalla sanassa pihtarihoo. Miesten logiikkauniversumissa kaksi päinvastaista ja toisensa poissulkevaa asiaa voivat olla totta yhtä aikaa.

Vierailija
174/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole oikein energiaa olla oikeasti "haku päällä", mutta miehen kaveruus ja seura kelpaisi muuten. Olisi kivaa jutella, käydä kahvilla ja museoissa sekä keikoilla (kumpikin toki maksaa omat kulunsa). Miksi se ei kelpaa miehelle, kun se mies kuitenkin pysyy sinkkuna jopa vuodesta toiseen? Ja olen itsekin sinkku, mutta koen moraalittomaksi ruveta seksiin ym. ilman aitoa fyysistä vetoa. Miksi me kaksi sinkkua emme voi olla kavereita?

Miksi sen juttelukahvittelukaverin pitäisi sitten olla mies, jos ei ole aikomustakaan harrastaa seksiä?

Onhan se kiva feikata ympäristölleen että on haluttu nainen  ja onnistunut saalistamaan itselleen miehen, ehkä jopa näyttävän näköisenkin. Pelkästään naisseurassa liikkuminen antaa jotenkin oudohkon kuvan ympäristölle, siis että vanhatpiiat laumana liikkeellä.

Kyllä se statukseen liittyy ja on jotenkin ylevämpää naisen liikkua miehen seurassa vaikkei juuri häneltä muuta haluaiskaan.

Vierailija
175/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa sellaisen naisen, joka suostuu seksiin. Vasta sen jälkeen voi olla kyseisen naisen kaveri. Muuten se on miehen hyväksikäyttöä. Mies tekee tällöin työtä ja joku muu mies korjaa hedelmät.

Ai ystävyys on hyväksikäyttöä?

Ja seurustelu tarkoittaa toisen laajaa käyttöoikeutta ja omistamista?

Sitten ihmetellään tätä yksinäisyysepidemiaa 😂

Ystävyys on hyväksikäyttöä. Siinä on taustalla toisen läheisriippuvuus ja hylätyksi tulemisen pelko. Lisäksi ystävät yrittävät lainata rahaa eivätkä halua maksaa rahoja takaisin. Ystävä joka tapauksessa unohtuu jossain vaiheessa. Ystävyys on perusteltua vain nuorena ja samansukupuolisen kanssa. Itsenäinen ihminen pärjää ilman ystäviä. Vain rakkaus pyyteetöntä ja siitä syystä kannattaa tavoitella vain rakkautta ja unohtaa ystävyys kokonaan.

Vierailija
176/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpa olisivatkin. Tyylistä tunnistaa monta kirjoittajaa ja parhaat onnistuu samassa keskustelussa esittelemään epälogiikkansa kaikki puolet yhtä aikaa. Tämä miesten logiikan ominaisuus kiteytyy loistavalla tavalla sanassa pihtarihoo. Miesten logiikkauniversumissa kaksi päinvastaista ja toisensa poissulkevaa asiaa voivat olla totta yhtä aikaa.

Ja tämän ilmiön taustallahan on miehille tyypillisempi narsistinen tapa katsella maailmaa. Minä olen oikeutettu -ajattelu. Asiat ovat ovat maailmassa tietyllä tolalla, mutta mmmmmminäminäminä olen poikkeus. Kaikille antava nainen on kylä pyörä jota voi haukkua kuin vierasta sikaa, mutta minä olen silti oikeutettu seksiin sen pihtarihoon kanssa.

Vierailija
177/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte toki olla ystäviä heti kun mies on läpäissyt 'naidaanko?' kokeen.

"Vain Ystävä" kieltäytyy. Limanuljaska peittelee todelliset aikomuksensa.

Vierailija
178/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä suurinta osaa vastauksista

Mitä ihmeellistä siinä on, että nainen voi haluta olla miehen kanssa kaveri ja ystävä? Miehet on parhaimmillaan tosi mukavaa seuraa, eivät ole niin paskanpuhujia ja juoruajia kuin monet naiset. ovat rehdimpiä ja suorempia, ovat älykkäitä ja artikuloivat eri tavoin kuin naiset. Kiinnostavaa.

Ei kaikkien miespuolisten kanssa synny fyysistä vetovoimaa. itse asiassa suurimman osan kanssa se on aika neutraalia meille naisille. jotkut miehet sitten sytyttävät mielenkiinnon, usein siihen liittyy tietty vastaavuus elämänkokemuksissa, normaali ja kiva itsetunto, ja sitten se jokin mikä ihmisessä vaan on toiselle tai ei ole.

On ihan normaalia haluta hengata kavereiden kanssa vain platonisesti. Toivottavasti monet miehetkin pitävät sitä mukavana että on kavereita. Tietenkin on myös normaalia etsiä omaa erityistä ihmistä jonka kanssa olla parisuhteessa. Se on jo toinen tarina se 

Vierailija
179/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei kannata olla tekemisissä sellaisen miehen kanssa jolla "ei ole tunkua".

Tämä muuten toistuu yllättävän usein tällä palstalla. Ja siis oletettavasti miehen/miesten kirjoittamana että naisten kannattaa vaan pysytellä kaukana niistä miehestä joilla ei mene hyvin naisrintamalla.

Ei siinä mitään, en yhtään sellaista tunne enkä koe tarpeelliseksi tutustua vaikka en täältä olisi lukenut jatkuvia vakuutteluja miten naisena ei kannatakaan.

Vierailija
180/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on usein se aihe, missä miehet ja naiset selkeästi erottuvat toisistaan. Naiset viehättyvät ani harvoista miehistä, jolloin kaveruus miehen kanssa on huomattavasti helpompaa. Sen sijaan mies tuntee ainakin jonkinlaista seksuaalista vetovoimaa lähes kaikkiin naisiin, ellei nainen ole jotain ihan järkyttävää. Tästä voidaan riidellä vaikka kuinka paljon. Naiset tulevat jatkossakin ajattelemaan, että miehet ovat samanlaisia kuin he. Ja miehet puolestaan, että naiset ovat samanlaisia, kuin he.

Vieläkään en ole ymmärtänyt miten miehillä se että voisi panna jonkun kanssa estää kaveruuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi