Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkkumiehelle ei kelpaa naisen ystävyys?

Vierailija
12.02.2022 |

Monta kertaa on käynyt niin, että olen tavannut jotain miestä ihan kaverimeiningillä ja ollaan käyty kahvilla/syömässä, mutta mies yrittää hivuttaa tuttavuutta fyysisemmäksi. Kun en lämpene millekään seksille tai parisuhteelle, mies lopettaakin sen aiemmin kivan chattailyn ja muun juttelun kokonaan. Miksi?!?

Kommentit (821)

Vierailija
101/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on naimattomia mieskavereita, useimmat tosin eronneita. Hyvin sujuu kaveruus. Ei ole kumminkaan puolin toiveita seksistä.

ootko testannu. se on helppoa kun otat kännyn ja textaat "mua panettaa"  jollekin näistä miehistä!!. miesten vastaus kertoo totuuden teidän kaveruudesta......

Olen täysin tietoinen että miespuoleinen kaverini kyllä menisi kanssani sänkyyn jos mahdollisuus tulisi.

Se on jopa meidän kahden välinen vitsi. Ei se estä meitä olemasta kavereita.

En minä ainakaan vitsaile mieskavereideni kanssa mistään sänkyynmenemisistä. There is your problem. M33

Ehkä egosi on sellaiseen vitsailuun liian hauras. Tuossa joku kirjoitti että kokee torjuntana jos se nainen ei suostu sänkyyn.

Siinä on se teidän ongelma. Teette siitä seksistä tärkeämpää kuin ihmisestä.

Alatko lymään vyön alle taas? Niin, miehet ajattelee seksiä koska luonto käskee ja ei se ole tuulesta temmattu että miehet ajattelee seksiä usein. Ei naiset voi tätä käsittää kun ovat tunteinensa ja himoinensa niin selektiivisiä ja nähtävästi voivat kuin nappia painamalla hallinnoida kuka mies himottaa ja kuka ei.

Kunhan mietin miksi joku muu kokee sen torjuntana kun taas minun kaveri voi itse siitä vitsailla. Eli häntä se ei sievästi haittaa mutta toiselle miehelle se taas ottaa itsetunnolle ja estää kaiken yhdessä olon.

Onko muita syitä kuin ego?

Voisitte mainita sukupuolia hieman kun muuten tässä ei erkkikään pysy kärryillä kuka vitsailee seksistä ja kenen kanssa. Eli olet siis mies ja miespuolinen kaverisi vitsailee että haluaisi harrastaa kanssasi seksiä?

Olen nainen, miespuoleinen kaveri vitsailee. Se oli vastaus tuohon "totuus kaveruudesta" viestiin. Se ei estä meitä olemasta kavereita että hän voisi kanssani sänkyyn mennä vaikka täällä koitetaan niin väittää.

Voisin minäkin häntä panna paremman puutteessa, sitä minäkin hänelle olisin jos seksiä.

Lähinnä koitin pohtia miksi jollekin se on torjunta ja niin iso kolaus ettei pysty kaveri olemaan jos toinen ei sänkyyn mene.

Ehkä koette sen kiusoittelun niin jännittävänä että se ylläpitää sitä "ystävyyttänne", elää toivo että ehkä vielä jonain päivänä pääsee bylsimään "kaveria".

Ei se meidän yhdessä olo pyöri seksin ympärillä. Ihan tavallisesti toistemme seurassa olemme. Miksi jotkut miehet ei siihen pysty?

Siis kiusoittelette toisianne seksivitseillä mutta siltikään homma ei muka pyöri seksin ympärillä? Eihän se mitään tarkoita, vaikkette ole seksiä harrastaneet mutta selvästi kuitenkin pyörii mielessä joten en pitäisi tuota tilannettanne mitenkään erikoisena. Kyllä siinä sun mieskaveri haluaisi sua panna ja itsekin näköjään häntä. Joten mikä sinä olet sanomaan mitään?

Vierailija
102/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän mä töissäkään kävisi, jos en palkkaa saisi.

Naisen kaverina oleminen = työtä

Seksi = palkka

Naiselle asia on sitten päinvastoin: seksi on se työ, jolla ansaitaan palkaksi se kaveruus.

Näin toteutettuna homma on win-win. Sinä haluat vain sen oman palkkasi työtä tekemättä.

Miksi kaveruus naisen kanssa on työtä, mutta kaveruus miehen kanssa on hupia? Mikä tekee naisten seurasta raskasta ja epämiellyttävää tai ainakin sellaista, että siitä pitäisi palkita?

T. Ap

On raskasta puhua niitä näitä, kun haluaisi vaan repiä vaatteet päältä ja nussia. Joutuu koko ajan hillitsemään itsensä ja ajatus harhailee. Mieskavereiden kanssa ei ole tätä ongelmaa, joten voi keskittyä siihen kaveeraamiseen.

Kuka muka haluaa kaikkien kelvollisen näköisten vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa maata? Eikö toinen voi olla ok näköinen ja silti ei kiinnosta seksi, mutta juttu voi muuten luistaa?

Jos olisit mies, niin tajuaisit. Ei todellakaan voi mies olla ajattelematta että olisipa kiva puuhailla hyvännäköisen naisen kanssa muutakin.

Enpä kai sitten vain ymmärrä. Minusta vetovoimaan kahden ihmisen välillä ei riitä se, että kumpikin on siedettävän näköisiä. Jatkuvastihan elämässä törmää ihan kivannäköisiin ihmisiin, eikä silti ole sellainen olo, että voi voi, tuota kun saisi kokeilla ja nyt kastuu pikkarit jne. Tuollainen olisi todella uuvuttavaa. 

Miehillä taas tuntuu. Aina kun näkee kauniin naisen, niin ensimmäinen ajatus on että tota olisi kiva nussia. Tervetuloa miehen pään sisälle.

Hyi helvetti. Taas yksi hyvä syy pysyä kaukana miehistä. Kiitos rehellisyydestäsi!

Olkaa hyvä. Miesten puolustukseksi sanottakoon, että se on rakennuttu biologiaan, ei miehet sille mitään voi.

Sori ei mene läpi tuo viimeinen lause. Tahdottomat libidovetoiset liskoaivot jäivät jonnekin paleoliittiselle kivikaudelle.

Mutta naiset ja niiden hormonit, varsinkin synnytyksen jälkeen...

eri juttu, ihan eri juttu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi = palkka

Naiselle asia on sitten päinvastoin: seksi on se työ, jolla ansaitaan palkaksi se kaveruus.

Näin toteutettuna homma on win-win. Sinä haluat vain sen oman palkkasi työtä tekemättä.

Miksi kaveruus naisen kanssa on työtä, mutta kaveruus miehen kanssa on hupia? Mikä tekee naisten seurasta raskasta ja epämiellyttävää tai ainakin sellaista, että siitä pitäisi palkita?

T. Ap

On raskasta puhua niitä näitä, kun haluaisi vaan repiä vaatteet päältä ja nussia. Joutuu koko ajan hillitsemään itsensä ja ajatus harhailee. Mieskavereiden kanssa ei ole tätä ongelmaa, joten voi keskittyä siihen kaveeraamiseen.

Kuka muka haluaa kaikkien kelvollisen näköisten vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa maata? Eikö toinen voi olla ok näköinen ja silti ei kiinnosta seksi, mutta juttu voi muuten luistaa?

Jos olisit mies, niin tajuaisit. Ei todellakaan voi mies olla ajattelematta että olisipa kiva puuhailla hyvännäköisen naisen kanssa muutakin.

Enpä kai sitten vain ymmärrä. Minusta vetovoimaan kahden ihmisen välillä ei riitä se, että kumpikin on siedettävän näköisiä. Jatkuvastihan elämässä törmää ihan kivannäköisiin ihmisiin, eikä silti ole sellainen olo, että voi voi, tuota kun saisi kokeilla ja nyt kastuu pikkarit jne. Tuollainen olisi todella uuvuttavaa. 

Miehillä taas tuntuu. Aina kun näkee kauniin naisen, niin ensimmäinen ajatus on että tota olisi kiva nussia. Tervetuloa miehen pään sisälle.

Hyi helvetti. Taas yksi hyvä syy pysyä kaukana miehistä. Kiitos rehellisyydestäsi!

Eivät miehet jää sinua kaipaamaan...

Vierailija
104/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi = palkka

T. Ap

Olkaa hyvä. Miesten puolustukseksi sanottakoon, että se on rakennuttu biologiaan, ei miehet sille mitään voi.

Sori ei mene läpi tuo viimeinen lause. Tahdottomat libidovetoiset liskoaivot jäivät jonnekin paleoliittiselle kivikaudelle.

Mutta naiset ja niiden hormonit, varsinkin synnytyksen jälkeen...

eri juttu, ihan eri juttu...

Täällä olis tälläinen ystävällinen eunukki.

Vierailija
105/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on naimattomia mieskavereita, useimmat tosin eronneita. Hyvin sujuu kaveruus. Ei ole kumminkaan puolin toiveita seksistä.

ootko testannu. se on helppoa kun otat kännyn ja textaat "mua panettaa"  jollekin näistä miehistä!!. miesten vastaus kertoo totuuden teidän kaveruudesta......

Olen täysin tietoinen että miespuoleinen kaverini kyllä menisi kanssani sänkyyn jos mahdollisuus tulisi.

En minä ainakaan vitsaile mieskavereideni kanssa mistään sänkyynmenemisistä. There is your problem. M33

Ehkä egosi on sellaiseen vitsailuun liian hauras. Tuossa joku kirjoitti että kokee torjuntana jos se nainen ei suostu sänkyyn.

Alatko lymään vyön alle taas? Niin, miehet ajattelee seksiä koska luonto käskee ja ei se ole tuulesta temmattu että miehet ajattelee seksiä usein. Ei naiset voi tätä käsittää kun ovat tunteinensa ja himoinensa niin selektiivisiä ja nähtävästi voivat kuin nappia painamalla hallinnoida kuka mies himottaa ja kuka ei.

Kunhan mietin miksi joku muu kokee sen torjuntana kun taas minun kaveri voi itse siitä vitsailla. Eli häntä se ei sievästi haittaa mutta toiselle miehelle se taas ottaa itsetunnolle ja estää kaiken yhdessä olon.

Voisitte mainita sukupuolia hieman kun muuten tässä ei erkkikään pysy kärryillä kuka vitsailee seksistä ja kenen kanssa. Eli olet siis mies ja miespuolinen kaverisi vitsailee että haluaisi harrastaa kanssasi seksiä?

Olen nainen, miespuoleinen kaveri vitsailee. Se oli vastaus tuohon "totuus kaveruudesta" viestiin. Se ei estä meitä olemasta kavereita että hän voisi kanssani sänkyyn mennä vaikka täällä koitetaan niin väittää.

Voisin minäkin häntä panna paremman puutteessa, sitä minäkin hänelle olisin jos seksiä.

Lähinnä koitin pohtia miksi jollekin se on torjunta ja niin iso kolaus ettei pysty kaveri olemaan jos toinen ei sänkyyn mene.

Ehkä koette sen kiusoittelun niin jännittävänä että se ylläpitää sitä "ystävyyttänne", elää toivo että ehkä vielä jonain päivänä pääsee bylsimään "kaveria".

Ei se meidän yhdessä olo pyöri seksin ympärillä. Ihan tavallisesti toistemme seurassa olemme. Miksi jotkut miehet ei siihen pysty?

Siis kiusoittelette toisianne seksivitseillä mutta siltikään homma ei muka pyöri seksin ympärillä? Eihän se mitään tarkoita, vaikkette ole seksiä harrastaneet mutta selvästi kuitenkin pyörii mielessä joten en pitäisi tuota tilannettanne mitenkään erikoisena. Kyllä siinä sun mieskaveri haluaisi sua panna ja itsekin näköjään häntä. Joten mikä sinä olet sanomaan mitään?

Ei ne vitsit mitään kiusoittelua ole. Ja se yhä oli kommenttiin ettei naiset muka tietäisi mitä ne mieskaverit ajattelee.

Ja kyllä minä olen sanomaan ja ilmeisesti enemmän kuin moni muu kun meidän ystävyys toimii vaikka olemme nainen ja mies.

Vierailija
106/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne vitsit mitään kiusoittelua ole. Ja se yhä oli kommenttiin ettei naiset muka tietäisi mitä ne mieskaverit ajattelee.

Ja kyllä minä olen sanomaan ja ilmeisesti enemmän kuin moni muu kun meidän ystävyys toimii vaikka olemme nainen ja mies.

Ilmeisesti olet kuitenkin sinkku, kun seksihuumori lentelee. Katsotaanpa sitä ystävyyden kestävyyttä sitten uudelleen kun alat parisuhteeseen.

Vierailija
107/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ketjussa mitään uutta tai yllättävää ole, mutta kertoo hyvin siitä, miksi esim. verkostoituminen ainakaan yhtään vetävämmän näköisenä nuorena naisena miesvaltaisella alalla voi olla käytännössä mahdotonta. Kun muut voivat olla vertaisena pitämiensä opiskelu- ja työtovereiden kanssa, nuori nainen on muille hyvin läpinäkyvästi panokohde, jonka kanssa kaikki vuorovaikutus pyrkii tähän tavoitteeseen. Ja jos kerrot missään tämän olevan ongelma, vika on tietysti sinussa.

Mutta joo. Ehkä olisi yleisesti parempi, että naiset ja miehet eläisivät aika lailla omissa oloissaan. Ei siitä yhteiselosta ja mielekkäästä kommunikatiosta oikein mitään näytä tulevan, kun toisen osapuolen ajatukset ja pyrkimykset pyörivät alusta asti reiän ympärillä.

Vierailija
108/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet kuitenkin sinkku, kun seksihuumori lentelee. Katsotaanpa sitä ystävyyden kestävyyttä sitten uudelleen kun alat parisuhteeseen.

En ole sinkku. Ja tartut nyt aika paljon tuohon vitsailuun. Osaatko sanoa miksi joillekin miehille se seksi on niin tärkeää että tulee olo torjunnasta jos joku ei sitä halua?

Vierailija
109/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa sellaisen naisen, joka suostuu seksiin. Vasta sen jälkeen voi olla kyseisen naisen kaveri. Muuten se on miehen hyväksikäyttöä. Mies tekee tällöin työtä ja joku muu mies korjaa hedelmät.

Monta kertaa friend zone...

Vierailija
110/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sillä mitään tekemistä egon kanssa ole. Se on vaan ihan normaali ja kohtelias tapa ottaa etäisyyttä siinä kohtaa kun nainen on osoittanut että hänen ja miehen tavoitteet ei ole samat. Ei teistä kyllä välillä ota mitään selvää kun toisaalla sitten inistään että miksi mies jää roikkumaan vaikka on tehty selväksi että ei ole kiinnostunut siitä.

Vierailija
111/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän niin tuon tunteen! Viimeisimmästä tapauksesta on jo pari vuotta, mutta olen edelleen hieman häkeltynyt.

Menin opiskelemaan uutta ammattia  ja tutustuin koulussa tähän mieheen. Aloimme jutella lähinnä siksi, että hän oli ryhmästä ainoa potentiaalinen juttukumppani, mutta tulimme ihan hyvin juttuun. Meitä luultiin aina välillä pariksi, mutta naureskelimme yhdessä koko jutulle. Kävimme välillä vapaa-ajalla yhdessä kävelyllä jutellen niitä näitä, ei mitään sen kummempaa.

Aika pian tämä kaveri alkoi avautua minulle siitä, kuinka hän halusi palata exänsä kanssa yhteen, mutta ex ei halunnut. Miestä ei niinkään kiinnostanut enää minun kuulumiseni vaan hänen oli pakko vinkua päivittäin tästä yhdestä ja samasta asiasta. Kuuntelin ja lohdutin häntä kaverillisesti ottamatta sen enempää kantaa.

Hän alkoi yhdessä vaiheessa kovasti pohtimaan ääneen, ettei meidän ehkä kannattaisi syödä ruokalassa aina kahdestaan, koska se saattaisi antaa väärän kuvan minusta kenties kiinnostuneille miehille. Kerroin hänelle miljoonasti, ettei minulla ollut mitään mielenkiintoa löytää itselleni poikaystävää enkä edes harrasta tapailua. Eräs päivä tämä kaveri kutsui minut poikkeuksellisesti luokseen. Olimme tosiaan siihen asti nähneet aina ulkona.

Päästyämme hänen luokseen mies kääntyi katsomaan minua toiveikas ilme kasvoillaan ja kysyi haluanko todella suhteen hänen kanssaan. Olin kuin puulla päähän lyöty, mutta kerroin hänelle etten tosiaankaan tunne mitään muuta kuin kaverillisia tunteita häntä kohtaan. Mies hyväksyi tämän mutta kysyi, voisimmeko myöhemmin edes harrastaa seksiä. Lähdin aika pian tämän jälkeen.

Olimme kuitenkin edelleen väleissä kunnes hän kertoi ylipuhuneensa exänsä yrittämään uudelleen ja lakkasi puhumasta kanssani. Mies siis ilmeisesti piti minua koko sen ajan jonain mahdollisena varavaihtoehtona. Haluaisin vain tietää, minkä h*mmetin perusteella hän luuli minun olevan kiinnostunut hänestä siten? Varsinkin kun oikeasti teroitin hänelle koko ajan etten ole kiinnostunut deittailemaan ketään.

Vierailija
112/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole oikein energiaa olla oikeasti "haku päällä", mutta miehen kaveruus ja seura kelpaisi muuten. Olisi kivaa jutella, käydä kahvilla ja museoissa sekä keikoilla (kumpikin toki maksaa omat kulunsa). Miksi se ei kelpaa miehelle, kun se mies kuitenkin pysyy sinkkuna jopa vuodesta toiseen? Ja olen itsekin sinkku, mutta koen moraalittomaksi ruveta seksiin ym. ilman aitoa fyysistä vetoa. Miksi me kaksi sinkkua emme voi olla kavereita?

Miksi sen juttelukahvittelukaverin pitäisi sitten olla mies, jos ei ole aikomustakaan harrastaa seksiä?

Ei tarvitse olla mies, mutta itse tulen paremmin juttuun miesten kanssa. Naisiin on ihan sairaan vaikeaa tutustua ainakin pk-seudulla. Naisiin ei saa nainenkaan oikein mitään kontaktia ja he ovat jotenkin todella kiireisiä, eikä jututkaan oikein natsaa, kun itseäni ei kiinnosta jauhaa mistään parisuhdeasioista tai juoruista tai tunteista ym.

T. Ap

Jaahas, taas Pick me girl. Palsta aivan kuhisee niitä.

Vierailija
113/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän niin tuon tunteen! Viimeisimmästä tapauksesta on jo pari vuotta, mutta olen edelleen hieman häkeltynyt.

Menin opiskelemaan uutta ammattia  ja tutustuin koulussa tähän mieheen. Aloimme jutella lähinnä siksi, että hän oli ryhmästä ainoa potentiaalinen juttukumppani, mutta tulimme ihan hyvin juttuun. Meitä luultiin aina välillä pariksi, mutta naureskelimme yhdessä koko jutulle. Kävimme välillä vapaa-ajalla yhdessä kävelyllä jutellen niitä näitä, ei mitään sen kummempaa.

Aika pian tämä kaveri alkoi avautua minulle siitä, kuinka hän halusi palata exänsä kanssa yhteen, mutta ex ei halunnut. Miestä ei niinkään kiinnostanut enää minun kuulumiseni vaan hänen oli pakko vinkua päivittäin tästä yhdestä ja samasta asiasta. Kuuntelin ja lohdutin häntä kaverillisesti ottamatta sen enempää kantaa.

Hän alkoi yhdessä vaiheessa kovasti pohtimaan ääneen, ettei meidän ehkä kannattaisi syödä ruokalassa aina kahdestaan, koska se saattaisi antaa väärän kuvan minusta kenties kiinnostuneille miehille. Kerroin hänelle miljoonasti, ettei minulla ollut mitään mielenkiintoa löytää itselleni poikaystävää enkä edes harrasta tapailua. Eräs päivä tämä kaveri kutsui minut poikkeuksellisesti luokseen. Olimme tosiaan siihen asti nähneet aina ulkona.

Päästyämme hänen luokseen mies kääntyi katsomaan minua toiveikas ilme kasvoillaan ja kysyi haluanko todella suhteen hänen kanssaan. Olin kuin puulla päähän lyöty, mutta kerroin hänelle etten tosiaankaan tunne mitään muuta kuin kaverillisia tunteita häntä kohtaan. Mies hyväksyi tämän mutta kysyi, voisimmeko myöhemmin edes harrastaa seksiä. Lähdin aika pian tämän jälkeen.

Olimme kuitenkin edelleen väleissä kunnes hän kertoi ylipuhuneensa exänsä yrittämään uudelleen ja lakkasi puhumasta kanssani. Mies siis ilmeisesti piti minua koko sen ajan jonain mahdollisena varavaihtoehtona. Haluaisin vain tietää, minkä h*mmetin perusteella hän luuli minun olevan kiinnostunut hänestä siten? Varsinkin kun oikeasti teroitin hänelle koko ajan etten ole kiinnostunut deittailemaan ketään.

Ehkä hän käsitti niin, ettet halua tapailla muita miehiä paitsi tietenkin häntä. Miesten ego kun yleensä tuppaa olemaan aika valtava.

Vierailija
114/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te naiset katso luontodokumentteja? Sellaisia, joissa vaikka hirvellä on kiima? Silmät seisoo päässä, kauhea uhittelu muille uroksille ja jokaisen naaraan selkään pitää yrittää päästä. Sellaista on hedelmällisessä iässä olevan miehen elämä. Kaveruus? Mitä se on? Pelkkää soidinmenoa, jolla yritetään tehdä vaikutus naaraaseen, JOTTA SAADAAN SITÄ PILLUA!

Yrittäkää nyt tajuta.

Silmät seisoo ja selkään pitää päästä, mies kuvailee olevansa eläin. Saada pillua elämäntehtävä?

Oletteko te muutkin miehet samaa mieltä? Että ihan eläimiä ollaan vaan. Impulssien johdatettavissa, ilman omaa tahtoa, pelkkä penis edelle koko elämä? 

Tiedän että porno- ja seksiaddiktiot sekoittavat aivojen etulohkon, mutta että ihan eläimenä mennään vaan ja naiset pano-objekteiksi.

Onko täällä yhtään isiä? Jos tilanne on tämä nyt niin millaisen tulevaisuuden jätätte pojillenne ja tyttärillenne?

Vierailija
115/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkostoituminen ainakaan yhtään vetävämmän näköisenä nuorena naisena miesvaltaisella alalla voi olla käytännössä mahdotonta. Kun muut voivat olla vertaisena pitämiensä opiskelu- ja työtovereiden kanssa, nuori nainen on muille hyvin läpinäkyvästi panokohde, jonka kanssa kaikki vuorovaikutus pyrkii tähän tavoitteeseen. Ja jos kerrot missään tämän olevan ongelma, vika on tietysti sinussa.

Verkostoituminen työkavereiden, kollegoiden ja oman alan ammattilaisten sekä muiden toimijoiden keskuudessa työkontekstissa on aivan eri asia.

Siihen kyllä pystyy vaikka toinen olisi miten haluttava seksuaalisessa mielessä.

Eri asia on jakaa vapaa-aikansa jonkun ihmisen kanssa ilman mitään linkkiä työasioihin.

Vierailija
116/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee sellainen vaikutelma, että menet tapailemaan miehiä tekemättä selväksi, ettet ole kiinnostunut suhteesta vaan vain kaveruudesta. Varsinkin, jos et torju selkeästi kuvaamiasi lähentelyjä, annat tosi ristiriitaisia viestejä miehille. Suhteet ei ole niin yksinkertaisia, kuin tunnut ajattelevan. 10 tapaamista, etkä kertonut kaveriaikeista? Hämmästyt, kun mies jo toivoo seurustelua? Himppasen naivia.

Nainen suuttui, kun en aiemmalla tapaamisella lähennellyt häntä. Sitten jonkin aikaa myöhemmin hän kertoi, ettei ole minusta fyysisesti kiinnostunut. Naisen logiikkaa?

Vierailija
117/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole oikein energiaa olla oikeasti "haku päällä", mutta miehen kaveruus ja seura kelpaisi muuten. Olisi kivaa jutella, käydä kahvilla ja museoissa sekä keikoilla (kumpikin toki maksaa omat kulunsa). Miksi se ei kelpaa miehelle, kun se mies kuitenkin pysyy sinkkuna jopa vuodesta toiseen? Ja olen itsekin sinkku, mutta koen moraalittomaksi ruveta seksiin ym. ilman aitoa fyysistä vetoa. Miksi me kaksi sinkkua emme voi olla kavereita?

Miehen motiivi lähteä treffeille on seksuaalisen toiminnan tavoittelu. Jos nainen ei suostu siihen, niin silloin miehen pitää etsiä joku toinen nainen, joka suostuu seksuaaliseen toimintaan. Ei ole mitään järkeä tuhlata aikaa sellaiseen naiseen, joka ei halua seksiä.

Tämä asenne sopii ehkä jollekin sosiopaatille. Mitä järkeä tuhlata aikaa ihmisiin jos niiltä ei saa sitä ainoata olennaista asiaa eli seksiä?

Vierailija
118/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelien ulinat eivät edusta kaikkia miehiä.

Vierailija
119/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ketjussa mitään uutta tai yllättävää ole, mutta kertoo hyvin siitä, miksi esim. verkostoituminen ainakaan yhtään vetävämmän näköisenä nuorena naisena miesvaltaisella alalla voi olla käytännössä mahdotonta. Kun muut voivat olla vertaisena pitämiensä opiskelu- ja työtovereiden kanssa, nuori nainen on muille hyvin läpinäkyvästi panokohde, jonka kanssa kaikki vuorovaikutus pyrkii tähän tavoitteeseen. Ja jos kerrot missään tämän olevan ongelma, vika on tietysti sinussa.

Mutta joo. Ehkä olisi yleisesti parempi, että naiset ja miehet eläisivät aika lailla omissa oloissaan. Ei siitä yhteiselosta ja mielekkäästä kommunikatiosta oikein mitään näytä tulevan, kun toisen osapuolen ajatukset ja pyrkimykset pyörivät alusta asti reiän ympärillä.

Ydinperhesysteemi on muutenkin tullut tiensä päähän, samaa mieltä. Tulevaisuus on yhteisöjen joissa miesten alueet ja naisten alueet, ja satunnaista tapailua. Muuten ollaan omissa porukoissa ja hoidetaan lapset ja yhteisön tarpeet porukalla, siis naiset keskenään ja miehet keskenää.

Paljon helpommalla päästään.

Eivätkö jotkut maailmalla olevat perinteiset tai primitiiviset kyläyhteisöt perustu tähän?

Vierailija
120/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen motiivi lähteä treffeille on seksuaalisen toiminnan tavoittelu. Jos nainen ei suostu siihen, niin silloin miehen pitää etsiä joku toinen nainen, joka suostuu seksuaaliseen toimintaan. Ei ole mitään järkeä tuhlata aikaa sellaiseen naiseen, joka ei halua seksiä.

Tämä asenne sopii ehkä jollekin sosiopaatille. Mitä järkeä tuhlata aikaa ihmisiin jos niiltä ei saa sitä ainoata olennaista asiaa eli seksiä?

Joskus sitä ei voi kuin ihmetellä miten vähän naiset ymmärtävät miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän