Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkkumiehelle ei kelpaa naisen ystävyys?

Vierailija
12.02.2022 |

Monta kertaa on käynyt niin, että olen tavannut jotain miestä ihan kaverimeiningillä ja ollaan käyty kahvilla/syömässä, mutta mies yrittää hivuttaa tuttavuutta fyysisemmäksi. Kun en lämpene millekään seksille tai parisuhteelle, mies lopettaakin sen aiemmin kivan chattailyn ja muun juttelun kokonaan. Miksi?!?

Kommentit (821)

Vierailija
81/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän mä töissäkään kävisi, jos en palkkaa saisi.

Naisen kaverina oleminen = työtä

Seksi = palkka

Naiselle asia on sitten päinvastoin: seksi on se työ, jolla ansaitaan palkaksi se kaveruus.

Näin toteutettuna homma on win-win. Sinä haluat vain sen oman palkkasi työtä tekemättä.

Miksi kaveruus naisen kanssa on työtä, mutta kaveruus miehen kanssa on hupia? Mikä tekee naisten seurasta raskasta ja epämiellyttävää tai ainakin sellaista, että siitä pitäisi palkita?

T. Ap

On raskasta puhua niitä näitä, kun haluaisi vaan repiä vaatteet päältä ja nussia. Joutuu koko ajan hillitsemään itsensä ja ajatus harhailee. Mieskavereiden kanssa ei ole tätä ongelmaa, joten voi keskittyä siihen kaveeraamiseen.

Kuka muka haluaa kaikkien kelvollisen näköisten vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa maata? Eikö toinen voi olla ok näköinen ja silti ei kiinnosta seksi, mutta juttu voi muuten luistaa?

Jos olisit mies, niin tajuaisit. Ei todellakaan voi mies olla ajattelematta että olisipa kiva puuhailla hyvännäköisen naisen kanssa muutakin.

Enpä kai sitten vain ymmärrä. Minusta vetovoimaan kahden ihmisen välillä ei riitä se, että kumpikin on siedettävän näköisiä. Jatkuvastihan elämässä törmää ihan kivannäköisiin ihmisiin, eikä silti ole sellainen olo, että voi voi, tuota kun saisi kokeilla ja nyt kastuu pikkarit jne. Tuollainen olisi todella uuvuttavaa. 

Miehillä taas tuntuu. Aina kun näkee kauniin naisen, niin ensimmäinen ajatus on että tota olisi kiva nussia. Tervetuloa miehen pään sisälle.

Hyi helvetti. Taas yksi hyvä syy pysyä kaukana miehistä. Kiitos rehellisyydestäsi!

Olkaa hyvä. Miesten puolustukseksi sanottakoon, että se on rakennuttu biologiaan, ei miehet sille mitään voi.

Vierailija
82/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi = palkka

Naiselle asia on sitten päinvastoin: seksi on se työ, jolla ansaitaan palkaksi se kaveruus.

Näin toteutettuna homma on win-win. Sinä haluat vain sen oman palkkasi työtä tekemättä.

Miksi kaveruus naisen kanssa on työtä, mutta kaveruus miehen kanssa on hupia? Mikä tekee naisten seurasta raskasta ja epämiellyttävää tai ainakin sellaista, että siitä pitäisi palkita?

T. Ap

On raskasta puhua niitä näitä, kun haluaisi vaan repiä vaatteet päältä ja nussia. Joutuu koko ajan hillitsemään itsensä ja ajatus harhailee. Mieskavereiden kanssa ei ole tätä ongelmaa, joten voi keskittyä siihen kaveeraamiseen.

Kuka muka haluaa kaikkien kelvollisen näköisten vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa maata? Eikö toinen voi olla ok näköinen ja silti ei kiinnosta seksi, mutta juttu voi muuten luistaa?

Jos olisit mies, niin tajuaisit. Ei todellakaan voi mies olla ajattelematta että olisipa kiva puuhailla hyvännäköisen naisen kanssa muutakin.

Näinkö ajattelet? Sisarestasi? Äidistä? Mummista?

Kaikki naiset ovat sinulle seksiobjekteija?

Oletko ihan typerä? Tietenkään en, enkä voi muita naisia nähdä kuten perheeni naisia koska siihen vaadittaisiin, eh se perheside.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi = palkka

T. Ap

Kyllä. Pillu se niilläkin on.

Vierailija
84/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa sellaisen naisen, joka suostuu seksiin. Vasta sen jälkeen voi olla kyseisen naisen kaveri. Muuten se on miehen hyväksikäyttöä. Mies tekee tällöin työtä ja joku muu mies korjaa hedelmät.

Juuri näin koin oltuani 5 vuotta naisen "ystävä" ja seurattuani, kuinka nainen vaihtoi useaan otteeseen seurustelukumppaniaan - koskaan ei tullut omaa vuoroani.

Vierailija
85/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani naiskaverit on tulleet aina jonkinmoisen pieleen menneen sutinan kautta vasta sitten kun on todettu että ei onnistu. Vasta silloin katoaa se jännite ja voi olla aidosti kavereita. Tai sitten ovat ulkonäöllisesti sellaisia, etteivät viehätä seksuaalisesti. Tai sitten ovat jääneet pelkiksi nettikavereiksi, kun ajattelen etten koskaan tule livenä näkemään niin samapa se olla ihan vaan kaveri. Valitettavasti näin se menee. M33

Sama juttu, paitsi että noiden ulkonäöllisesti viehättämättömien naiskavereiden kohdalla sitten käy juuri niinkuin apeella ja he puolestaan tuntuvat elättelevän jotain muita kuin kaveriajatuksia. Ettei rajoitu pelkästään miehiin tämä ilmiö.

Vierailija
86/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi = palkka

T. Ap

Enpä kai sitten vain ymmärrä. Minusta vetovoimaan kahden ihmisen välillä ei riitä se, että kumpikin on siedettävän näköisiä. Jatkuvastihan elämässä törmää ihan kivannäköisiin ihmisiin, eikä silti ole sellainen olo, että voi voi, tuota kun saisi kokeilla ja nyt kastuu pikkarit jne. Tuollainen olisi todella uuvuttavaa. 

Miehillä taas tuntuu. Aina kun näkee kauniin naisen, niin ensimmäinen ajatus on että tota olisi kiva nussia. Tervetuloa miehen pään sisälle.

Hyi helvetti. Taas yksi hyvä syy pysyä kaukana miehistä. Kiitos rehellisyydestäsi!

Olkaa hyvä. Miesten puolustukseksi sanottakoon, että se on rakennuttu biologiaan, ei miehet sille mitään voi.

Sori ei mene läpi tuo viimeinen lause. Tahdottomat libidovetoiset liskoaivot jäivät jonnekin paleoliittiselle kivikaudelle.

Vierailija
87/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi = palkka

T. Ap

Kyllä. Pillu se niilläkin on.

T: naistrolli

Vierailija
88/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on naimattomia mieskavereita, useimmat tosin eronneita. Hyvin sujuu kaveruus. Ei ole kumminkaan puolin toiveita seksistä.

ootko testannu. se on helppoa kun otat kännyn ja textaat "mua panettaa"  jollekin näistä miehistä!!. miesten vastaus kertoo totuuden teidän kaveruudesta......

Olen täysin tietoinen että miespuoleinen kaverini kyllä menisi kanssani sänkyyn jos mahdollisuus tulisi.

Se on jopa meidän kahden välinen vitsi. Ei se estä meitä olemasta kavereita.

En minä ainakaan vitsaile mieskavereideni kanssa mistään sänkyynmenemisistä. There is your problem. M33

Ehkä egosi on sellaiseen vitsailuun liian hauras. Tuossa joku kirjoitti että kokee torjuntana jos se nainen ei suostu sänkyyn.

Siinä on se teidän ongelma. Teette siitä seksistä tärkeämpää kuin ihmisestä.

Alatko lymään vyön alle taas? Niin, miehet ajattelee seksiä koska luonto käskee ja ei se ole tuulesta temmattu että miehet ajattelee seksiä usein. Ei naiset voi tätä käsittää kun ovat tunteinensa ja himoinensa niin selektiivisiä ja nähtävästi voivat kuin nappia painamalla hallinnoida kuka mies himottaa ja kuka ei.

Kunhan mietin miksi joku muu kokee sen torjuntana kun taas minun kaveri voi itse siitä vitsailla. Eli häntä se ei sievästi haittaa mutta toiselle miehelle se taas ottaa itsetunnolle ja estää kaiken yhdessä olon.

Onko muita syitä kuin ego?

Voisitte mainita sukupuolia hieman kun muuten tässä ei erkkikään pysy kärryillä kuka vitsailee seksistä ja kenen kanssa. Eli olet siis mies ja miespuolinen kaverisi vitsailee että haluaisi harrastaa kanssasi seksiä?

Olen nainen, miespuoleinen kaveri vitsailee. Se oli vastaus tuohon "totuus kaveruudesta" viestiin. Se ei estä meitä olemasta kavereita että hän voisi kanssani sänkyyn mennä vaikka täällä koitetaan niin väittää.

Voisin minäkin häntä panna paremman puutteessa, sitä minäkin hänelle olisin jos seksiä.

Lähinnä koitin pohtia miksi jollekin se on torjunta ja niin iso kolaus ettei pysty kaveri olemaan jos toinen ei sänkyyn mene.

Vierailija
89/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa sellaisen naisen, joka suostuu seksiin. Vasta sen jälkeen voi olla kyseisen naisen kaveri. Muuten se on miehen hyväksikäyttöä. Mies tekee tällöin työtä ja joku muu mies korjaa hedelmät.

Ai ystävyys on hyväksikäyttöä?

Ja seurustelu tarkoittaa toisen laajaa käyttöoikeutta ja omistamista?

Sitten ihmetellään tätä yksinäisyysepidemiaa 😂

Vierailija
90/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi = palkka

T. Ap

Sori ei mene läpi tuo viimeinen lause. Tahdottomat libidovetoiset liskoaivot jäivät jonnekin paleoliittiselle kivikaudelle.

Kyse on samasta asiasta kun kuulet yllättäen kovan äänen. Refleksinomainen reaktio on säikähtää ääntä, vasta sen jälkeen seuraa rationaalinen ajattelu. Kun mies näkee kauniin naisen, refleksinomainen ajatus on nussia naista. Perässä seuraa sitten rationaalinen ajattelu, eli ei ehkä kuitenkaan kannata, koska tyttöystävä ei tykkäisi, eikä seksikäs nainen välttämättä suostuisi seksiin jos sitä ehdottaisi.

Vierailija
91/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä naisella voi olla naisystäviä ja heillä naisystäviä..

Vierailija
92/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ystävyys on hyväksikäyttöä?

Ja seurustelu tarkoittaa toisen laajaa käyttöoikeutta ja omistamista?

Sitten ihmetellään tätä yksinäisyysepidemiaa 😂

Omalla kohdallani "ystävyys" tarkoitti yksipuolista yhteydenpitoa minun puoleltani. Nainen piti tätä ihan toimivana ystävyytenä, minä en.

Vierailija
93/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on naimattomia mieskavereita, useimmat tosin eronneita. Hyvin sujuu kaveruus. Ei ole kumminkaan puolin toiveita seksistä.

ootko testannu. se on helppoa kun otat kännyn ja textaat "mua panettaa"  jollekin näistä miehistä!!. miesten vastaus kertoo totuuden teidän kaveruudesta......

Olen täysin tietoinen että miespuoleinen kaverini kyllä menisi kanssani sänkyyn jos mahdollisuus tulisi.

Se on jopa meidän kahden välinen vitsi. Ei se estä meitä olemasta kavereita.

En minä ainakaan vitsaile mieskavereideni kanssa mistään sänkyynmenemisistä. There is your problem. M33

Ehkä egosi on sellaiseen vitsailuun liian hauras. Tuossa joku kirjoitti että kokee torjuntana jos se nainen ei suostu sänkyyn.

Siinä on se teidän ongelma. Teette siitä seksistä tärkeämpää kuin ihmisestä.

Alatko lymään vyön alle taas? Niin, miehet ajattelee seksiä koska luonto käskee ja ei se ole tuulesta temmattu että miehet ajattelee seksiä usein. Ei naiset voi tätä käsittää kun ovat tunteinensa ja himoinensa niin selektiivisiä ja nähtävästi voivat kuin nappia painamalla hallinnoida kuka mies himottaa ja kuka ei.

Kunhan mietin miksi joku muu kokee sen torjuntana kun taas minun kaveri voi itse siitä vitsailla. Eli häntä se ei sievästi haittaa mutta toiselle miehelle se taas ottaa itsetunnolle ja estää kaiken yhdessä olon.

Onko muita syitä kuin ego?

Voisitte mainita sukupuolia hieman kun muuten tässä ei erkkikään pysy kärryillä kuka vitsailee seksistä ja kenen kanssa. Eli olet siis mies ja miespuolinen kaverisi vitsailee että haluaisi harrastaa kanssasi seksiä?

Olen nainen, miespuoleinen kaveri vitsailee. Se oli vastaus tuohon "totuus kaveruudesta" viestiin. Se ei estä meitä olemasta kavereita että hän voisi kanssani sänkyyn mennä vaikka täällä koitetaan niin väittää.

Voisin minäkin häntä panna paremman puutteessa, sitä minäkin hänelle olisin jos seksiä.

Lähinnä koitin pohtia miksi jollekin se on torjunta ja niin iso kolaus ettei pysty kaveri olemaan jos toinen ei sänkyyn mene.

Ehkä koette sen kiusoittelun niin jännittävänä että se ylläpitää sitä "ystävyyttänne", elää toivo että ehkä vielä jonain päivänä pääsee bylsimään "kaveria".

Ei se meidän yhdessä olo pyöri seksin ympärillä. Ihan tavallisesti toistemme seurassa olemme. Miksi jotkut miehet ei siihen pysty?

Vierailija
94/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrittää ystävystyä vastakkaista sukupuolta olevan kanssa kun siinä kohtaa kun jompikumpi käy seurustelemaan se ystävyys unohtuu, liikaa harmia uudelle suhteelle, luo jännitteitä ja epävarmuutta jne. Mieluummin etsii niitä ystäviä ja kavereita sellaisista joiden kanssa ei tuollaisia ongelmia pääse tulemaan vaikka jompikumpi päättyisikin suhteeseen. Poikkeuksia on mutta ovat aika harvinaisia tapauksia.

Vierailija
95/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mä oon sinkkumies ja arvostan ystäviäni heidän sukupuolestaan riippumatta. Pariin ystävääni (naisia molemmat) olen ihastunut. Olen kertonut tunteistani heille ja he ovat sanoneet, etteivät tunne samoin minua kohtaan. Sitten ystävyys on jatkunut ja jatkuu edelleen. Tunteeni ovat hävinneet jo aikoja sitten. Molemmille sanoin, että pidän selvänä sitä, että meillä ei tule koskaan olemaan seksiä eikä parisuhdetta, koska emme tunne samoin, niin se on molempien etu.

Ei tunteita voi pakottaa tulemaan eikä menemään pois. Olen vaan kertonut niistä, koska olisi valehtelua väittää ettei mitään tunteita ole. Siten ystävilläkin on ollut mahdollisuus miettiä, haluavatko ottaa etäisyyttä tai jotain.

Vierailija
96/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi = palkka

T. Ap

Oletko ihan typerä? Tietenkään en, enkä voi muita naisia nähdä kuten perheeni naisia koska siihen vaadittaisiin, eh se perheside.

Eräät alkaa aina nohevasti tempomaan näitä insesti- ja homokortteja näissä keskusteluissa, hupaisaa.

Vierailija
97/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kelpaa. Miksi ei kelpaisi. Mutta vain naisten joita kohtaan ei ole tunteita eikä seksuaalista halua.

Vierailija
98/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaat kaikkien aikaa, jos etsit uusia sinkkukavereita vastakkaisesta sukupuolesta. Eri asia sitten lapsuudenfrendit ym. pidempään friendzonella olleet.

Vierailija
99/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on taas täynnä ihan ihmeellistä mielensäpahoitusta ja väittelyä. Miehenä voin kyllä olla naisen kaveri, mutta yleensä ottaen en jaksa nähdä kovin paljoa vaivaa uusiin ihmisiin tutustumiseen, oli kyseessä sitten mies tai nainen, koska minulla on vain äärellinen määrä resursseja ja haluan käyttää suurimman osan niistä puolison etsimiseen.

Älkää nyt ainakaan loukkaantuko siitä, jos teitä pidetään hyvinä puolisoehdokkaina. Miehillä ei ole yhtään suurempaa velvollisuutta olla teidän ystävänne kuin teillä on olla heidän puolisonne.

Vierailija
100/821 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kysyisit asiaa niiltä miehiltä ap? Onnistuisiko mitenkään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän