Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkkumiehelle ei kelpaa naisen ystävyys?

Vierailija
12.02.2022 |

Monta kertaa on käynyt niin, että olen tavannut jotain miestä ihan kaverimeiningillä ja ollaan käyty kahvilla/syömässä, mutta mies yrittää hivuttaa tuttavuutta fyysisemmäksi. Kun en lämpene millekään seksille tai parisuhteelle, mies lopettaakin sen aiemmin kivan chattailyn ja muun juttelun kokonaan. Miksi?!?

Kommentit (821)

Vierailija
641/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa sellaisen naisen, joka suostuu seksiin. Vasta sen jälkeen voi olla kyseisen naisen kaveri. Muuten se on miehen hyväksikäyttöä. Mies tekee tällöin työtä ja joku muu mies korjaa hedelmät.

Ai ystävyys on hyväksikäyttöä?

Ja seurustelu tarkoittaa toisen laajaa käyttöoikeutta ja omistamista?

Sitten ihmetellään tätä yksinäisyysepidemiaa 😂

Ystävyys on hyväksikäyttöä. Siinä on taustalla toisen läheisriippuvuus ja hylätyksi tulemisen pelko. Lisäksi ystävät yrittävät lainata rahaa eivätkä halua maksaa rahoja takaisin. Ystävä joka tapauksessa unohtuu jossain vaiheessa. Ystävyys on perusteltua vain nuorena ja samansukupuolisen kanssa. Itsenäinen ihminen pärjää ilman ystäviä. Vain rakkaus pyyteetöntä ja siitä syystä kannattaa tavoitella vain rakkautta ja unohtaa ystävyys kokonaan.

Ystävämiehenä oleminen on vähän kuin entisaikaan sanottiin aisankannattajaksi.  Eli piteleppä mies sen aikaan aisaa ylhäällä, niin minä piipahdan tuonne nurkan taakse hetkeksi. Ja taas ystävämiehenä oleminen ja toivominen siihen ykkösasemaan pääsemisestä jatkuu. Nou tänks. Ei ikinä tuollaiseen asemaan.

No ei. Ystävänä ei havittele mitään "ykkösasemaa". Ystävinä ollaan vaan ystäviä.

Vierailija
642/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että onko keskimääräinen mies mieluummin täysin yksin kuin rupeaisi naisen kaveriksi. 🤔

Ymmärrän kyllä, jos aikuisena ei enää välitä hankkia uusia kavereita sen koommin miehistä kuin naisista. Mutta jos ihminen on sinkku ja ehkä täysin ilman kavereita, eikö hän silti haluaisi kaveerata jonkun naisen kanssa? Olettaen, että heillä olisi jotain yhteisiä puheenaiheita ja kiinnostuksia.

Naisena minulle kyllä kävisi. Enkä haikailisi siitä romanttista suhdetta, jos miestä ei kiinnosta. Eikä välttämättä minuakaan, sillä vaikka olisin ypöyksin, seksi tai parisuhde edellyttäisi oikeaa vetovoimaa. Ilman sitä, kaverisuhde riittää.

Vai onko niin, että naiseton, kaveriton mies ei kykenisi kaveriuteen naisen kanssa? Miehen kanssa voisi olla kaveri.

(Tuntuu, että keskustelu kiertää samaa kehää....)

Minulla on yksi kaveri jonka alunperin tapasin toisen kaverin kautta. Käytiin ennen iltaa istumassa porukalla ja sitten tuli korona.

Työpaikkani on tämän miehen kodin lähellä ja kun kaikki muu yhteinen tekeminen koronan takia hiipui me näimme yhä toisiamme.

Koronan yli saimme toistemme avulla pidettyä sosiaalistaelämää yllä kun muut kaverit kaikkosi.

Hänellä ei pahemmin ystäviä ole ja erokin tuli. Jos me nyt tapaisimme niin sanoisiko hän ei meidän yhteiselle ajalle?

Mitä itse sanoisit miehelle jota kontaan sinulla on ollut tunteita mutta joka muistaa sinut vain kun naiset ovat kohdelleet kaltoin?

Jos tykkään jostain ihmisestä, totta kai hänen seuransa kelpaa, vaikka minä en hänelle parisuhteeseen kelpaisikaan. En kertakaikkiaan tajua, miten joku voi ajatella toisin. Ovatko ihmiset (miehet?) niin egoistisia ja itsekkäitä, että oma napa ja omat tarpeet edellä mennään joka tilanteessa?! Että jos tuo ei myönny minun mielihaluilleni, en tarvitse häntä mihinkään muuhunkaan. Onpa alkeellista. 😕

Jos minulla on elämässäni tilaa uusille tuttavuuksille, ihan sama mitä sukupuolta ovat. Enkä rupea ekaksi pohtimaan, olisiko jostakin ihmisestä parisuhteeseen. Tutustuminen edellä mennään. Olen siis 100% hetero nainen, eikä pelkkä seksisuhde käy miehenkään kanssa.

Ei, vaan "miehet" eivät ole takertujia kuten sinä. On todellakin helpompaa ja omaa hyvinvointiaan edistävää ettei ole turhan läheisissä väleissä naisen kanssa josta itse olisi kiinnostunut mutta joka ei anna tunteille vastakaikua.

Toki, naisista se on ihastuttavaa ja imarteleehan se että se KOIRA makaa jaloissa vaikka sitä vähän potkiikin.

Olet terapian tarpeessa, akuutisti.

Sekin auttaisi jos olisi kaveripiiri ja normaaleja ihmissuhteita pitämässä pollan realiteeteissä. Tuo juurikin liian kauan omissa tunkkaisissa liemissään muhineen ihmisen puhetta. Ihmisen pää sekoaa kun se on liian yksin eikä tule korjaavaa palautetta oikeasta maailmasta ja ihmissuhteista. Sen sijaan kierretään ympyrää omassa yhä syvenevässä poterossa jonne päivä paistaa enää hyvin heikosti.

Nainen haluaa miehen ystäväkseen,

Mies ei halua naista.

Mies on siis hullu.

Hyvin te vedätte

Älä jaksa aikuinen ihminen. Noi koirapuheet ei ole tästä maailmasta ja kannattaisi hankkia muuta mietittävää ennen kuin pää oikeasti sekoaa. Jollei ole seonnut jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat paholaisenhuoria!

Koetko että olet käyttänyt nyt sunnuntaipäivän silleen että se on parantanut psyykkistä hyvinvointiasi?

Vierailija
644/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat paholaisenhuoria!

Koetko että olet käyttänyt nyt sunnuntaipäivän silleen että se on parantanut psyykkistä hyvinvointiasi?

Keskustelussa on monta henkilöä. 

Vaikea konsepti naisille, tiedän. Hän ei kuitenkaan puhunut mitään hyvinvoinnistaan.

Vierailija
645/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että onko keskimääräinen mies mieluummin täysin yksin kuin rupeaisi naisen kaveriksi. 🤔

Ymmärrän kyllä, jos aikuisena ei enää välitä hankkia uusia kavereita sen koommin miehistä kuin naisista. Mutta jos ihminen on sinkku ja ehkä täysin ilman kavereita, eikö hän silti haluaisi kaveerata jonkun naisen kanssa? Olettaen, että heillä olisi jotain yhteisiä puheenaiheita ja kiinnostuksia.

Naisena minulle kyllä kävisi. Enkä haikailisi siitä romanttista suhdetta, jos miestä ei kiinnosta. Eikä välttämättä minuakaan, sillä vaikka olisin ypöyksin, seksi tai parisuhde edellyttäisi oikeaa vetovoimaa. Ilman sitä, kaverisuhde riittää.

Vai onko niin, että naiseton, kaveriton mies ei kykenisi kaveriuteen naisen kanssa? Miehen kanssa voisi olla kaveri.

(Tuntuu, että keskustelu kiertää samaa kehää....)

Minulla on yksi kaveri jonka alunperin tapasin toisen kaverin kautta. Käytiin ennen iltaa istumassa porukalla ja sitten tuli korona.

Työpaikkani on tämän miehen kodin lähellä ja kun kaikki muu yhteinen tekeminen koronan takia hiipui me näimme yhä toisiamme.

Koronan yli saimme toistemme avulla pidettyä sosiaalistaelämää yllä kun muut kaverit kaikkosi.

Hänellä ei pahemmin ystäviä ole ja erokin tuli. Jos me nyt tapaisimme niin sanoisiko hän ei meidän yhteiselle ajalle?

Mitä itse sanoisit miehelle jota kontaan sinulla on ollut tunteita mutta joka muistaa sinut vain kun naiset ovat kohdelleet kaltoin?

Jos tykkään jostain ihmisestä, totta kai hänen seuransa kelpaa, vaikka minä en hänelle parisuhteeseen kelpaisikaan. En kertakaikkiaan tajua, miten joku voi ajatella toisin. Ovatko ihmiset (miehet?) niin egoistisia ja itsekkäitä, että oma napa ja omat tarpeet edellä mennään joka tilanteessa?! Että jos tuo ei myönny minun mielihaluilleni, en tarvitse häntä mihinkään muuhunkaan. Onpa alkeellista. 😕

Jos minulla on elämässäni tilaa uusille tuttavuuksille, ihan sama mitä sukupuolta ovat. Enkä rupea ekaksi pohtimaan, olisiko jostakin ihmisestä parisuhteeseen. Tutustuminen edellä mennään. Olen siis 100% hetero nainen, eikä pelkkä seksisuhde käy miehenkään kanssa.

Ei, vaan "miehet" eivät ole takertujia kuten sinä. On todellakin helpompaa ja omaa hyvinvointiaan edistävää ettei ole turhan läheisissä väleissä naisen kanssa josta itse olisi kiinnostunut mutta joka ei anna tunteille vastakaikua.

Toki, naisista se on ihastuttavaa ja imarteleehan se että se KOIRA makaa jaloissa vaikka sitä vähän potkiikin.

Olet terapian tarpeessa, akuutisti.

Sekin auttaisi jos olisi kaveripiiri ja normaaleja ihmissuhteita pitämässä pollan realiteeteissä. Tuo juurikin liian kauan omissa tunkkaisissa liemissään muhineen ihmisen puhetta. Ihmisen pää sekoaa kun se on liian yksin eikä tule korjaavaa palautetta oikeasta maailmasta ja ihmissuhteista. Sen sijaan kierretään ympyrää omassa yhä syvenevässä poterossa jonne päivä paistaa enää hyvin heikosti.

Nainen haluaa miehen ystäväkseen,

Mies ei halua naista.

Mies on siis hullu.

Hyvin te vedätte

Älä jaksa aikuinen ihminen. Noi koirapuheet ei ole tästä maailmasta ja kannattaisi hankkia muuta mietittävää ennen kuin pää oikeasti sekoaa. Jollei ole seonnut jo.

Sinäkö päätät mitkä eläinpuheet on tästä maailmasta?

Sika kelpaa hyvin. Se on niin virkistävä ja raikas! Emakko? Naisvihaa. Ei sovi.

Vierailija
646/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa sellaisen naisen, joka suostuu seksiin. Vasta sen jälkeen voi olla kyseisen naisen kaveri. Muuten se on miehen hyväksikäyttöä. Mies tekee tällöin työtä ja joku muu mies korjaa hedelmät.

Ai ystävyys on hyväksikäyttöä?

Ja seurustelu tarkoittaa toisen laajaa käyttöoikeutta ja omistamista?

Sitten ihmetellään tätä yksinäisyysepidemiaa 😂

Ystävyys on hyväksikäyttöä. Siinä on taustalla toisen läheisriippuvuus ja hylätyksi tulemisen pelko. Lisäksi ystävät yrittävät lainata rahaa eivätkä halua maksaa rahoja takaisin. Ystävä joka tapauksessa unohtuu jossain vaiheessa. Ystävyys on perusteltua vain nuorena ja samansukupuolisen kanssa. Itsenäinen ihminen pärjää ilman ystäviä. Vain rakkaus pyyteetöntä ja siitä syystä kannattaa tavoitella vain rakkautta ja unohtaa ystävyys kokonaan.

Ystävämiehenä oleminen on vähän kuin entisaikaan sanottiin aisankannattajaksi.  Eli piteleppä mies sen aikaan aisaa ylhäällä, niin minä piipahdan tuonne nurkan taakse hetkeksi. Ja taas ystävämiehenä oleminen ja toivominen siihen ykkösasemaan pääsemisestä jatkuu. Nou tänks. Ei ikinä tuollaiseen asemaan.

No ei. Ystävänä ei havittele mitään "ykkösasemaa". Ystävinä ollaan vaan ystäviä.

Ja jos joku mies jossain ei halua ystävyyttä kanssasi niin mitä sä jäät jankkaamaan asiasta?

Vierailija
647/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lisäarvoa naiselle on siitä että hänellä on mies ystävänä?

Miehellekö nainen sitten itkee parisuhteensa ongelmia? Tai kertoo mitä lapset puuhasivat? Kuinka "se" taas kutisee hiivatulehduksen vuoksi?

Mitä naiset kuvittelevat saavansa siitä että heillä on mies ystävänä?

Ystävyyttä toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
648/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellekö nainen sitten itkee parisuhteensa ongelmia? Tai kertoo mitä lapset puuhasivat? Kuinka "se" taas kutisee hiivatulehduksen vuoksi?

Miksi sen pitää olla (sinkku)mies joka on (ollut) naisesta kiinnostunut?

Vierailija
649/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän mä töissäkään kävisi, jos en palkkaa saisi.

Naisen kaverina oleminen = työtä

Seksi = palkka

Naiselle asia on sitten päinvastoin: seksi on se työ, jolla ansaitaan palkaksi se kaveruus.

Näin toteutettuna homma on win-win. Sinä haluat vain sen oman palkkasi työtä tekemättä.

Miksi kaveruus naisen kanssa on työtä, mutta kaveruus miehen kanssa on hupia? Mikä tekee naisten seurasta raskasta ja epämiellyttävää tai ainakin sellaista, että siitä pitäisi palkita?

T. Ap

Koska jo luolamiesajoista lähtien miehet on panneet naisia, ei niiden kanssa ole kaveerattu.

No mutta jos mietitään naisia ja miehiä vain ihmisinä, ilman sitä sukupuolisuuden elementtiä? Miksi ei voi olla kaveri siten, että on ihminen ihmiselle vain?

T. Ap

niin. mutta eihän sullekaan kelpaa naiset kaveriksi..

Vierailija
650/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saa paljon seksiä, niin mies voi helposti olla naisen kaveri. Mutta suurin osa sinkkumiehistä haluaa naiskavereilta seksiä ja ystävyys ei välttämättä ole vilpitöntä.

Siltikin tullaan siihen kysymykseen, että mitä hyötyä siitä kaverinaisesta on miehelle? Aikaa on rajallinen määrä ja minulla ainakin on järkevämpääkin tekemistä kuin hengailla kaverinaisen kanssa. Eri asia olisi jos nainen olisi ulkomaalainen, niin silloin voisi samalla harjoitella vieraan kielen puhumista. Siitä olisi konkreettisesta hyötyä.

Vietätkö yleensäkään aikaa ihmisten kanssa? Jos et niin ei sitten mitään.

Vietän aikaa sellaisten naisten kanssa, joilta saan seksiä. En tarvitse tämän lisäksi enää muita naisia :)

Kuulostat sovinistilta ja seksistiltä pahimmasta päästä. Toisaalta käytännössä et siis vietä aikaa naisten kanssa.

Tottakai mies haluaa palkita sellaiset naiset, jotka suostuvat seksiin hänen kanssaan.

Vierailija
651/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällanen satu tällä kertaa.

ap on niin hehkeä, että miehet kuolaa perään eikä voi olla vaan kavereita..

mutta naiset ei kelpaa hänelle kaveriksi, koska ap on niin paljon fiksumpi kuin "kanamaiset" naiset.

Vierailija
652/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän mä töissäkään kävisi, jos en palkkaa saisi.

Naisen kaverina oleminen = työtä

Seksi = palkka

Naiselle asia on sitten päinvastoin: seksi on se työ, jolla ansaitaan palkaksi se kaveruus.

Näin toteutettuna homma on win-win. Sinä haluat vain sen oman palkkasi työtä tekemättä.

Miksi kaveruus naisen kanssa on työtä, mutta kaveruus miehen kanssa on hupia? Mikä tekee naisten seurasta raskasta ja epämiellyttävää tai ainakin sellaista, että siitä pitäisi palkita?

T. Ap

Koska jo luolamiesajoista lähtien miehet on panneet naisia, ei niiden kanssa ole kaveerattu.

No mutta jos mietitään naisia ja miehiä vain ihmisinä, ilman sitä sukupuolisuuden elementtiä? Miksi ei voi olla kaveri siten, että on ihminen ihmiselle vain?

T. Ap

niin. mutta eihän sullekaan kelpaa naiset kaveriksi..

En ole ap mutta ei kyse ole useinkaan kelpaamisesta vaan siitä että on harvinaista löytää ihmisiä joiden kanssa synkkaa tosi hyvin. Joidenkin naisten persoona voi sopia paremmin ystävyyteen miesten kanssa tai ehkä on vaan sattunut kohdalle pari tyyppiä joiden kanssa oli tosi hauskaa kavereina.

Vierailija
653/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi olla vain nainen naisen ystävänä ja käyttää miehiä vain seksuaalisiin tekoihin? Ja päinvastoin. Se olisi kaikkien kannalta parempi asia. Naisellisilla naisilla onkin yleensä aviomies ja pelkästään naisia ystävinä.

Vierailija
654/821 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut aiemmin, ja sqnon uudelleen: palstalla kirjoittavat "miehet" edustavat pientä marginaalista vähemmistöä oman sukupuolensa kirjossa.

Sitä osaa, jota useimmat normaalit naiset eivät halua tavata missään.

No kyllä. Ja heillä jostakin syystä on hirveä hinku yrittää väittää, että kaikki miehet olisivat yhtä sairaita ja kieroutuneita kuin he itse. Eivät ole, eikä se näy sanoista vaan teoista.

Vierailija
655/821 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet suojelevat itseään: hän on todennäköisesti ihastunut sinuun ja kun selvisi, että ainoastaan kaverimielessä on mahdollista nähdä sinua, on (hänelle) edessä ainoastaan raastavia tapaamisia.

Mä en ainakaan miehenä mielellään ole kaveri ihastukselleni ja kuuntele sydän verellä hänen säädöistään ja ihastuksistaan jne.

Case closed, next!

Vierailija
656/821 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta tuntuu aika loukkaavalta, jos miehelle kyllä kelpaisi jalkovälini ja parisuhde, mutta muuten hän ei näe minulla ihmisenä ja ystävänä yhtään mitään annettavaa.

Vierailija
657/821 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni tämän keskustelun naisista haluaisi olla kaveri miehen kanssa keneltä on saanut jo pakit kun tunteilleen ei saa vastakaikua?

Hemmetin hyvä kysymys!

Vierailija
658/821 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kaikkia vastauksia, mutta tässä oma näkemykseni.

Ne miehet, joita ap on tapaillut haluavat jotain muutakin kuin pelkkää ystävyyttä. Vaikka ap:stä tuntuu, että tapailu olisi ollut pelkkää ystävyyttä, niin niillä miehillä on todennäköisesti ollut alusta asti mielessä jokin muu kuin pelkkä ystävyys. Toki ystävyyssuhde miehen ja naisen välillä on mahdollinen, mutta ap ei ole tällaista miestä vielä löytänyt.

Tiedän lähipiiristäni monta tapausta, missä nainen on tapaillut miestä ihan kaveripohjalta, mutta mies on odottanut ja olettanut jotain muuta. Ehkä mies ei ole tehnyt aloitteita fyysisyyteen kovin varhaisessa vaiheessa peläten karkoittavansa naisen ja tämä on lisännyt naisen oletusta siitä, että suhde on vain ystävyyttä. Sitten kun nainen onkin alkanut seurustelemaan jonkun toisen miehen kanssa, on tämä ystävämies lopettanut yhteydenpidon kokonaan ja jäänyt kotiin nuolemaan haavojaan. Nainen on tätä kovin ihmetellyt ja ollut pettynyt siihen, että mies ei ollutkaan hänelle pelkkä ystävä.

Siskoni työskentelee miesvaltaisella alalla ja työporukalla on aika paljon yhteistä vapaa-ajanviettoakin. Siskoni oli lähdössä miespuolisen työkaverinsa kanssa terassikierrokselle ilman ajatuksia mistään fyysisestä kontaktista. Miehellä olikin muita ajatuksia ja mies lähetti siskolleni kuvan peniksestään ja vihjaili terassikierroksen päättyvän sänkyyn. Siskoni oli tästä ollut kovin järkyttynyt. Ei varisnaisesti siitä peniskuvasta, vaan juuri siitä että miehellä olikin eri ajatukset kuin siskollani. Jäi terassikierros väliin ja tämän jälkeen tuo mies ei töissäkään enää ollut tekemisissä sikoni kanssa.

Voisin kuvitella, että suurin osa miehen ja naisen välisistä ystävyyssuhteista sisältää jomman kumman osapuolen odotuksia jostain muusta, kuin pelkästä ystävyydestä.

Vierailija
659/821 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea näin pitkää ketjua.

Ihan tavallisena miehenä toisin esiin yhden tärkeän seikan:

- En itse (eikä monikaan tuntemani mies) haluaisi olla naisen kanssa "vain kaveri", jos olemme tavanneet seuranhakumielessä. Se tarkoittaa sitä, että mies tuntee naiseen fyysistä vetovoimaa. Jos nainen kertoo, että haluaa olla vain kaveri, se tarkoittaa tietenkin sitä, että nainen ei tunne mieheen fyysistä vetovoimaa. Eli siis  mies tuntee naiseen yksipuolisesti fyysistä vetovoimaa. 

Minusta on tässä kohtaa normaalia ja järkevää todeta naiselle "hyvää loppuelämää". En haluaisi ehdoin tahdoin hengailla naisen kanssa, johon tuntisin yksipuolista vetovoimaa, tietäen, että hänen puoleltaan minua kohtaan mitään vetoa ei ole. Tämä vain aiheuttaisi ikäviä tunteita. En ymmärrä, mikä tässä on niin vaikeaa tajuta?

Jos ap haluaa mieskavereita, hänen pitäisi etsiä mieskavereita, eikä pyydellä miehiä treffien jälkeen kavereiksi. Se, jos mikä, on outoa ja itse asiassa varsin typerää ja itsekeskeistä käytöstä.

Vierailija
660/821 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei naiset ole samalla sen miehen ystävä, jolle antaa pmppaansa. Sen pitäisi riittää. On törkeätä alkaa hyväksikäyttää sinkkumiehiä pelkkinä kavereina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi