Miksi sinkkumiehelle ei kelpaa naisen ystävyys?
Monta kertaa on käynyt niin, että olen tavannut jotain miestä ihan kaverimeiningillä ja ollaan käyty kahvilla/syömässä, mutta mies yrittää hivuttaa tuttavuutta fyysisemmäksi. Kun en lämpene millekään seksille tai parisuhteelle, mies lopettaakin sen aiemmin kivan chattailyn ja muun juttelun kokonaan. Miksi?!?
Kommentit (821)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se torjunta ja kelpaamattomuus tuntuu pahalta, kun itsellä on toiveita enempään. Etenkin, jos on kroonisesti läheisyyden ja seksin puutteesta kärsivä mies. Miksi toiset miehet kelpaavat seksiin, mutta minä en? Se olisi jatkuvasti mielessä, jos kerran kelpaan kaveriksi, mutten kuitenkaan siihen kaikkein syvimpään miehen ja naisen väliseen yhteyteen. Tulee mieleen, että itsessä on jotain perustavanlaatuisesti väärin ja vialla.
Sitä kutsutaan miehiseksi ylpeydeksi. Miehinen ylpeys ei voi hyväksyä sitä, että joku toinen saa seksiä ja sinä et. Näin ollen on parempi laittaa välit poikki tällaisen naisen kanssa ja unohtaa koko nainen. Ja siirtyä seuraavaan.
Niin eli miesten ihmisuhteet on valhetta? Heillä ei ole kykyä sosiaaliseen kanssakäymiseen koska ego ei kestä jos ei ole ykkönen seksiasioissa.
Seksi on tärkeämpää kuin ihminen.
Siis osa miehistä, jotkut on normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän niin tuon tunteen! Viimeisimmästä tapauksesta on jo pari vuotta, mutta olen edelleen hieman häkeltynyt.
Menin opiskelemaan uutta ammattia ja tutustuin koulussa tähän mieheen. Aloimme jutella lähinnä siksi, että hän oli ryhmästä ainoa potentiaalinen juttukumppani, mutta tulimme ihan hyvin juttuun. Meitä luultiin aina välillä pariksi, mutta naureskelimme yhdessä koko jutulle. Kävimme välillä vapaa-ajalla yhdessä kävelyllä jutellen niitä näitä, ei mitään sen kummempaa.
Aika pian tämä kaveri alkoi avautua minulle siitä, kuinka hän halusi palata exänsä kanssa yhteen, mutta ex ei halunnut. Miestä ei niinkään kiinnostanut enää minun kuulumiseni vaan hänen oli pakko vinkua päivittäin tästä yhdestä ja samasta asiasta. Kuuntelin ja lohdutin häntä kaverillisesti ottamatta sen enempää kantaa.
Hän alkoi yhdessä vaiheessa kovasti pohtimaan ääneen, ettei meidän ehkä kannattaisi syödä ruokalassa aina kahdestaan, koska se saattaisi antaa väärän kuvan minusta kenties kiinnostuneille miehille. Kerroin hänelle miljoonasti, ettei minulla ollut mitään mielenkiintoa löytää itselleni poikaystävää enkä edes harrasta tapailua. Eräs päivä tämä kaveri kutsui minut poikkeuksellisesti luokseen. Olimme tosiaan siihen asti nähneet aina ulkona.
Päästyämme hänen luokseen mies kääntyi katsomaan minua toiveikas ilme kasvoillaan ja kysyi haluanko todella suhteen hänen kanssaan. Olin kuin puulla päähän lyöty, mutta kerroin hänelle etten tosiaankaan tunne mitään muuta kuin kaverillisia tunteita häntä kohtaan. Mies hyväksyi tämän mutta kysyi, voisimmeko myöhemmin edes harrastaa seksiä. Lähdin aika pian tämän jälkeen.
Olimme kuitenkin edelleen väleissä kunnes hän kertoi ylipuhuneensa exänsä yrittämään uudelleen ja lakkasi puhumasta kanssani. Mies siis ilmeisesti piti minua koko sen ajan jonain mahdollisena varavaihtoehtona. Haluaisin vain tietää, minkä h*mmetin perusteella hän luuli minun olevan kiinnostunut hänestä siten? Varsinkin kun oikeasti teroitin hänelle koko ajan etten ole kiinnostunut deittailemaan ketään.
Ehkä hän käsitti niin, ettet halua tapailla muita miehiä paitsi tietenkin häntä. Miesten ego kun yleensä tuppaa olemaan aika valtava.
"En halua poikaystävää", "en halua tapailla ketään", "en koskaan deittaile", "en ole seurustelevaa tyyppiä" olivat lauseita joita muun muassa käytin. Miten tuosta voisi erehtyä?
Mies ajattelee, että se koskee kaikkia muita miehiä, mutta hänen kohdallaan teet poikkeuksen. Seksin himo sekoittaa miehen pään sillä tavalla.
Tämä. Nyt on niin, että on ajateltava asiaa MIEHEN näkövinkkelistä, ei siitä, kuinka naisen mielestä nyt ollaan vain kavereita. Vaikka kuinka selität miehelle olevasi vain kaveri, HÄN miettii seksin mahdollisuutta. Mies on kaveri vasta sitten kun hän on kieltäytynyt romanttisesta suhteesta ja seksistä kanssasi. Sääntö numero yksi.
Mikä siinä seksin haluamisessa estää olemasta kaveri?
Ymmärtääköhän täällä nyt kaikki millaisia kaveri-ystäväsuhteet on?Lähinnä se, että miksi kiusata itseään sellaisessa "suhteessa" loputtomasti jossa saa vain elätellä toiveita ilman että se ikinä toteutuisi.
Ei määräänsä pitempään tuollaista kestä edes henkisesti.
Miehilläkin on kunnon parisuhde ja aluksi seurustelu tavoitteena ja kuten tuolla jo mainittukin, niin ystävänainen kyllä estää tehokkaasti uusiin potentiaalisiin seurustelukumppaneihin tutustumisen jo pelkällä läsnäolollaan.
Kertositko jostain kaverisuhteestasi? Mitä te yleensä teette?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä suurinta osaa vastauksista
Mitä ihmeellistä siinä on, että nainen voi haluta olla miehen kanssa kaveri ja ystävä? Miehet on parhaimmillaan tosi mukavaa seuraa, eivät ole niin paskanpuhujia ja juoruajia kuin monet naiset. ovat rehdimpiä ja suorempia, ovat älykkäitä ja artikuloivat eri tavoin kuin naiset. Kiinnostavaa.
Ei kaikkien miespuolisten kanssa synny fyysistä vetovoimaa. itse asiassa suurimman osan kanssa se on aika neutraalia meille naisille. jotkut miehet sitten sytyttävät mielenkiinnon, usein siihen liittyy tietty vastaavuus elämänkokemuksissa, normaali ja kiva itsetunto, ja sitten se jokin mikä ihmisessä vaan on toiselle tai ei ole.
On ihan normaalia haluta hengata kavereiden kanssa vain platonisesti. Toivottavasti monet miehetkin pitävät sitä mukavana että on kavereita. Tietenkin on myös normaalia etsiä omaa erityistä ihmistä jonka kanssa olla parisuhteessa. Se on jo toinen tarina se
Saahan nainen haluta.
Eikö mies saa olla haluamatta ko. asiaa kenen tahansa naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se torjunta ja kelpaamattomuus tuntuu pahalta, kun itsellä on toiveita enempään. Etenkin, jos on kroonisesti läheisyyden ja seksin puutteesta kärsivä mies. Miksi toiset miehet kelpaavat seksiin, mutta minä en? Se olisi jatkuvasti mielessä, jos kerran kelpaan kaveriksi, mutten kuitenkaan siihen kaikkein syvimpään miehen ja naisen väliseen yhteyteen. Tulee mieleen, että itsessä on jotain perustavanlaatuisesti väärin ja vialla.
Niin niin. Naisen kannattaa pysyä kaukana yksittäisistä sinkkumiehistä. Kannattaa olla tekemisissä vain niiden sosiaalisten naistenmiesten kanssa. Ei sitten kenellekään tule paha mieli.
Niin naiset yleensä ovatkin. Ja mokaavat aina miesten kanssa, koska järki ei toimi, kun tunteet vievät. Jason Momoa on mitä on ja silmälasipäinen ruutupaitaan pukeutuva lähihoitaja on se, mitä on.
On kyllä miehillä rankkaa kun joutuu kuuntelemaan naisten lässytystä vuodesta toiseen ja palkintona on niinkin yksinkertainen asia kuin seksi, ehkä, jos onnistaa ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle se kaverisuhde olisi pelkkää ajanhukkaa. Naisen juttuja siedetään parisuhteessa, harva mies on niistä kiinnostunut.
Tätä te skitsoidit hoette mutta älkää puhuko kaikkien miesten suulla. Istuin oman mieheni kanssa joku aika sitten 5 h autossa ja mies sanoi loppupäässä matkaa että on se niin kiva että on vaimo jonka kanssa voi jutella neljä tuntia yhteen menoon ilman että on tylsää hetkeä.
Kyllähän sitä ykkösnaisen kanssa tai ex:n kanssa voi keskustella mielellään, mutta ei semmoisen naisen kanssa, jolta ei koskaan ole saanut seksiä. Tällainen nainen ei arvosta miestä tarpeeksi.
Voi luoja mikä argumentti :D. Tästä niin puskee läpi ne skitsoidit luonteenpiirteet, kun ei voida edes kuvitella sellaista tilannetta että ihmiset PITÄÄ juttelemisesta toisten kanssa ihan vaan siksi että se on kivaa. Eikä minään vaihtokauppana tyyliin anna seksiä niin puhun sulle :D.
Mitä pidemmälle tätä ketjua lukee niin alkaa kyllä epilyttää ettei osalle ole yhtään kaveria saatikka ystävää.
Ei tämä ole mikään yritys loukata vaan ihan se mikä välittyy monista viesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisillä miehillä olisi tuota palstamiesten mainostamaa jatkuvaa panetusta jokaista naista kohtaan? Esiintyykö sitä enää 45+ ikäisillä?
Mietin vain, että minulla on pari 45-55 vuotiasta hyvää kaveria, joiden kanssa minulla ei tule mitään olotilaa, että he yrittäisivät päästä housuihini. Itse olen siis ehdottoman varattu saman ikäluokan nainen, mutta ihan asiallisen näköinen joka tapauksessa ja en osaa edes ajatella näitä kaverimiehiä muuten kuin hyvinä ja mielenkiintoisina juttukavereita. Luulen, että myös he ajattelevat minua vain juttukaverina ja pitkät juttuhetkemme ovat heillekin mukavaa ajanviihdettä ilman sen enempiä taka-ajatuksia. Ajattelen olevani heille enemmänkin siskon tyyppinen nainen. Siskon kanssa on kiva jutella ja olla ihan oma itsensä ilman epämääräistä taka-ajatusta ja machoilua.
Vaikutat nepsyltä jolle kaikki on ääripäitä.
Joko yritetään päästä machona housuihin tai ollaan sisaruksia... hohhoijaa
Vierailija kirjoitti:
On kyllä miehillä rankkaa kun joutuu kuuntelemaan naisten lässytystä vuodesta toiseen ja palkintona on niinkin yksinkertainen asia kuin seksi, ehkä, jos onnistaa ;D
Naiselle se on hyvin yksinkertainen asia, kun pullaa on suussa valmiiksi sukupuolen perusteella. Nauti naiseudestasi niin kauan, kuin hohtoa riittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan miehiseksi ylpeydeksi. Miehinen ylpeys ei voi hyväksyä sitä, että joku toinen saa seksiä ja sinä et. Näin ollen on parempi laittaa välit poikki tällaisen naisen kanssa ja unohtaa koko nainen. Ja siirtyä seuraavaan.
Niin eli miesten ihmisuhteet on valhetta? Heillä ei ole kykyä sosiaaliseen kanssakäymiseen koska ego ei kestä jos ei ole ykkönen seksiasioissa.
Seksi on mahtavaa. Miksi demonisoida sitä? Normaali nainen itse valitsee miehen seksiin, ja mies antaa tai ei. Hyvin usein antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin niin. Naisen kannattaa pysyä kaukana yksittäisistä sinkkumiehistä. Kannattaa olla tekemisissä vain niiden sosiaalisten naistenmiesten kanssa. Ei sitten kenellekään tule paha mieli.
Niin naiset yleensä ovatkin. Ja mokaavat aina miesten kanssa, koska järki ei toimi, kun tunteet vievät. Jason Momoa on mitä on ja silmälasipäinen ruutupaitaan pukeutuva lähihoitaja on se, mitä on.
Miehillä ei ainakaan ole järki mukana, kun ei tajuta, että nainen ei tunne mitään muuta kuin kaveruutta.
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki mitä muuta sä tuot pöytään, siis jotain mitä mies ei tee paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän niin tuon tunteen! Viimeisimmästä tapauksesta on jo pari vuotta, mutta olen edelleen hieman häkeltynyt.
Menin opiskelemaan uutta ammattia ja tutustuin koulussa tähän mieheen. Aloimme jutella lähinnä siksi, että hän oli ryhmästä ainoa potentiaalinen juttukumppani, mutta tulimme ihan hyvin juttuun. Meitä luultiin aina välillä pariksi, mutta naureskelimme yhdessä koko jutulle. Kävimme välillä vapaa-ajalla yhdessä kävelyllä jutellen niitä näitä, ei mitään sen kummempaa.
Aika pian tämä kaveri alkoi avautua minulle siitä, kuinka hän halusi palata exänsä kanssa yhteen, mutta ex ei halunnut. Miestä ei niinkään kiinnostanut enää minun kuulumiseni vaan hänen oli pakko vinkua päivittäin tästä yhdestä ja samasta asiasta. Kuuntelin ja lohdutin häntä kaverillisesti ottamatta sen enempää kantaa.
Hän alkoi yhdessä vaiheessa kovasti pohtimaan ääneen, ettei meidän ehkä kannattaisi syödä ruokalassa aina kahdestaan, koska se saattaisi antaa väärän kuvan minusta kenties kiinnostuneille miehille. Kerroin hänelle miljoonasti, ettei minulla ollut mitään mielenkiintoa löytää itselleni poikaystävää enkä edes harrasta tapailua. Eräs päivä tämä kaveri kutsui minut poikkeuksellisesti luokseen. Olimme tosiaan siihen asti nähneet aina ulkona.
Päästyämme hänen luokseen mies kääntyi katsomaan minua toiveikas ilme kasvoillaan ja kysyi haluanko todella suhteen hänen kanssaan. Olin kuin puulla päähän lyöty, mutta kerroin hänelle etten tosiaankaan tunne mitään muuta kuin kaverillisia tunteita häntä kohtaan. Mies hyväksyi tämän mutta kysyi, voisimmeko myöhemmin edes harrastaa seksiä. Lähdin aika pian tämän jälkeen.
Olimme kuitenkin edelleen väleissä kunnes hän kertoi ylipuhuneensa exänsä yrittämään uudelleen ja lakkasi puhumasta kanssani. Mies siis ilmeisesti piti minua koko sen ajan jonain mahdollisena varavaihtoehtona. Haluaisin vain tietää, minkä h*mmetin perusteella hän luuli minun olevan kiinnostunut hänestä siten? Varsinkin kun oikeasti teroitin hänelle koko ajan etten ole kiinnostunut deittailemaan ketään.
Ehkä hän käsitti niin, ettet halua tapailla muita miehiä paitsi tietenkin häntä. Miesten ego kun yleensä tuppaa olemaan aika valtava.
"En halua poikaystävää", "en halua tapailla ketään", "en koskaan deittaile", "en ole seurustelevaa tyyppiä" olivat lauseita joita muun muassa käytin. Miten tuosta voisi erehtyä?
Mies ajattelee, että se koskee kaikkia muita miehiä, mutta hänen kohdallaan teet poikkeuksen. Seksin himo sekoittaa miehen pään sillä tavalla.
Tämä. Nyt on niin, että on ajateltava asiaa MIEHEN näkövinkkelistä, ei siitä, kuinka naisen mielestä nyt ollaan vain kavereita. Vaikka kuinka selität miehelle olevasi vain kaveri, HÄN miettii seksin mahdollisuutta. Mies on kaveri vasta sitten kun hän on kieltäytynyt romanttisesta suhteesta ja seksistä kanssasi. Sääntö numero yksi.
Ymmärtääköhän täällä nyt kaikki millaisia kaveri-ystäväsuhteet on?Lähinnä se, että miksi kiusata itseään sellaisessa "suhteessa" loputtomasti jossa saa vain elätellä toiveita ilman että se ikinä toteutuisi.
Miehilläkin on kunnon parisuhde ja aluksi seurustelu tavoitteena ja kuten tuolla jo mainittukin, niin ystävänainen kyllä estää tehokkaasti uusiin potentiaalisiin seurustelukumppaneihin tutustumisen jo pelkällä läsnäolollaan.
Kaverit on kyllä sellaisia joihin on tutustunut joko kouluaikoinaan, työpaikalla tai harrastuksien parissa ja jotenkin viihdytään yhdessä tekien tai aikaa viettäen. Ei kuitenkaan jatkuvasti tai päivittäin. Naisystävät kuitenkin tuppaa edellyttämään aika tiivistä yhteydenpitoa ja siten hallitsemaan ystävämiestään. Eli kontrolli siltä suunnalta pelaa muttei mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran naisen kanssa olemista pidetään työnä, josta seksi on palkinto.
Sitähän se hyvin pitkälti onkin.
Naisten kanssa miehet kuitenkin menevät naimisiin ja kuluttavat suurimman osan ajastaan. Typerää elää koko elämänsä olennon kanssa, jonka kanssa oleminen on pelkkää työtä. Kannattaisi sen sijaan perustaa vaikka jotain mieskommuuneja, joissa olisi hauska elellä hyvässä miestenvälisessä seurassa ja tarpeen vaatiessa voisi käydä maksullisissa.
Ei pelkkää työtä, parisuhteessa mies saa siitä palkinnon seksinä.Kaverisuhde taas on miehelle pelkkää työtä ilman sitä palkintoa joten miehet ei siihen ryhdy.
Kertositko mitä työtä kaverini (mies) teki viime viikonloppuna kun tavattiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ainakaan ole järki mukana, kun ei tajuta, että nainen ei tunne mitään muuta kuin kaveruutta.
Miksi sinun täytyy sitten tällaisen miehen kanssa kaveerata, joka ei halua kanssasi olla kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää jutella vain sen miehen kanssa, johon olet romanttisesti kiinnostunut eikä yrittää hyväksikäyttää kaverimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverit on kyllä sellaisia joihin on tutustunut joko kouluaikoinaan, työpaikalla tai harrastuksien parissa ja jotenkin viihdytään yhdessä tekien tai aikaa viettäen. Ei kuitenkaan jatkuvasti tai päivittäin. Naisystävät kuitenkin tuppaa edellyttämään aika tiivistä yhteydenpitoa ja siten hallitsemaan ystävämiestään. Eli kontrolli siltä suunnalta pelaa muttei mikään muu.
Ei. Kerro suhteesta. Edes yhdestä. Mitä tunnette toisianne kohtaan, mistä puhuitte viimeksi, mitä yleensä teette. Kai sinulla edes yksi kaveri on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis osa miehistä, jotkut on normaaleja.Sinun pitää jutella vain sen miehen kanssa, johon olet romanttisesti kiinnostunut eikä yrittää hyväksikäyttää kaverimiehiä.
Miten kaveria hyväksikäytetään?
Miehet ihmettelee, että missä niihin sinkkunaisiin voisi tutustua ja kun joku nainen haluaa olla kaveri, niin sitten hänet työnnetään pois.
Tajuamatta, että sillä naisella on NAISPUOLISIA KAVEREITA, jotka on sinkkuja.
Miksi tehdä elämästään hankalampaa? Uuden ihmisen kautta tutustuu muihinkin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle se kaverisuhde olisi pelkkää ajanhukkaa. Naisen juttuja siedetään parisuhteessa, harva mies on niistä kiinnostunut.
Tätä te skitsoidit hoette mutta älkää puhuko kaikkien miesten suulla. Istuin oman mieheni kanssa joku aika sitten 5 h autossa ja mies sanoi loppupäässä matkaa että on se niin kiva että on vaimo jonka kanssa voi jutella neljä tuntia yhteen menoon ilman että on tylsää hetkeä.
Kyllähän sitä ykkösnaisen kanssa tai ex:n kanssa voi keskustella mielellään, mutta ei semmoisen naisen kanssa, jolta ei koskaan ole saanut seksiä. Tällainen nainen ei arvosta miestä tarpeeksi.
Voi luoja mikä argumentti :D. Tästä niin puskee läpi ne skitsoidit luonteenpiirteet, kun ei voida edes kuvitella sellaista tilannetta että ihmiset PITÄÄ juttelemisesta toisten kanssa ihan vaan siksi että se on kivaa. Eikä minään vaihtokauppana tyyliin anna seksiä niin puhun sulle :D.
Harvemmin miehen mielestä on kiivaa jutella. Miehiä kiinnostaa toiminta ja tekeminen. Kaveriporukassa yleensä pelataan jotain tai ryypätään. Todella harvoin jutellaan paitsi kännissä.
Eli sinulla ei ole keskusteluyhteyttä yhteenkään ihmiseen. Ei ketään kenen kassa puhuisit miten menee ja miten voit.
No ei mikään ihme ettet ymmärrä normaaleja kaverisuhteita.
Tyylistä tunnistaa... hohhoijaa.
Ette edes tunnista parisuhteeseen kelpaamatonta väkivaltaista pettäjää joka ei kykene kotitöihin.