Exällä heti uus, millä tästä selviää?!
Meillä on kymmenen vuoden suhde takana ja kaks pientä lasta. Nyt erottiin kolme viikkoa sitten sillä periaatteella ett katsotaan olisiko parempi olla erillään kun oli aika paljo turhanpäiväistä riitelyä. Ollaan oltu tän kolmen viikon aikana todella paljon tekemisissä ja seksiä harrastettu monta kertaa ja hän on vakuuttavut että välittää musta paljon. Ja katsotaan kesän yli kuinka käy, palataanko yhteen.
Nyt se on pari päivää ennen juhannusta tavannu jonku muijan ja on yhdessä sen kanssa superrakastuneesti! Vaikka viikko sitten mulle vannoi tunteitaan :( On niin helvetin paha olla ja miettiä koska ne on yhdessä ja mitä tekee.(koska on sängys..) Ja kun näin exän oli juhannuksen jäljiltä kaula ympäri syötynä samoin kuin tällä muijalla kuvan perusteella.. Helvetti että sattuu, jos lapsia ei olisi en jaksaisi elää :( Tiedän että ero kun on tullu se saa tehdä mit haluaa, mutta aika pahasti mua satutti
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:44"]Mä en tajua, miksi eron jälkeen harrastatte seksiä exänne kanssa. Mulle ei tulis mieleenkään. On aika epätoivoista.
[/quote]
No kun se exä tykkää vielä musta... Joo ne tykkää tasan niin pitkään kun ei muuta ole tarjolla!
[/quote]
Näin on. Kokemusta ikävä kyllä on