Exällä heti uus, millä tästä selviää?!
Meillä on kymmenen vuoden suhde takana ja kaks pientä lasta. Nyt erottiin kolme viikkoa sitten sillä periaatteella ett katsotaan olisiko parempi olla erillään kun oli aika paljo turhanpäiväistä riitelyä. Ollaan oltu tän kolmen viikon aikana todella paljon tekemisissä ja seksiä harrastettu monta kertaa ja hän on vakuuttavut että välittää musta paljon. Ja katsotaan kesän yli kuinka käy, palataanko yhteen.
Nyt se on pari päivää ennen juhannusta tavannu jonku muijan ja on yhdessä sen kanssa superrakastuneesti! Vaikka viikko sitten mulle vannoi tunteitaan :( On niin helvetin paha olla ja miettiä koska ne on yhdessä ja mitä tekee.(koska on sängys..) Ja kun näin exän oli juhannuksen jäljiltä kaula ympäri syötynä samoin kuin tällä muijalla kuvan perusteella.. Helvetti että sattuu, jos lapsia ei olisi en jaksaisi elää :( Tiedän että ero kun on tullu se saa tehdä mit haluaa, mutta aika pahasti mua satutti
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:48"]Mun exällä oli kans heti uusi kun erottiin. Tosin selvisi aika pian että oli ollut se nainen jo puolivuotta ennen meidän eroa. Eropäätöksen jälkeenkin harrastettiin vielä seksiä.
[/quote]
Vittuako te menette enään pesää jakamaan eron jälkeen. Nenä pystyyn ja eteenpäin. Itket sitte kotonas.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:38"]Ei se uus nainen ole miehellesi kuitenkaan mikään muu kuin pano, laastari, itsetunnonkohottaja ja hetken huvi, vaikka ei taatusti lohduta sinua tällä hetkellä
[/quote]
Typerä naikkonen. Niin moni mies on löytänyt pitkän suhteen jälkeen jonkun, johon on OIKEASTI rakastunut. Vaikka sä yrittäisit defenssikeinona alentaa uuden naisen panoksi tai laastariksi se ei ole välttämättä mikään totuus, vaan keino pitää jätetyllä naisella hyvä mieli.
On helpompi kuvitella olevansa OK, ja uusi nainen vaan tyhmä horo kuin sen sijaan tunnustaa, ettei vaan itse riittänyt enää miehelle ja on tullut käytetyksi vain seksiin kuten tyhmä ap.
[/quote]
Niinpä. Olisi kai tuo ap:n ex jo kotona jos ap:n haluaisi takaisin. Mut mitä vielä, ukko nauraa partaansa kun vielä ap:lta piparit irtoo. Ja kaiken päälle saa nussia ketä sattuu kuin kani konsanaan.
Vittu että nolottaa nuo kanssasisaret. Sisaret ryhtiä tähän hommaan. NYT
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:01"]Kiitos 2 & 13 viesteistänne. Onneksi on muutama ystävä tukena, mutta tällähetkellä tuntuu että ei oikein pysty puhuakkaan kenellekään, liian paha olo vielä.. Aikaa tää vain vaatii ja jotain muuta ajattelemista. Ja se mies ei todellakaan oo mun mielestä mikään parka, vaan minä mutta en nyt yksityiskohtia ala ruotimaan.
ap
[/quote]
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Ensimmäisenä kyllä hoitaisin lasten tapaamisasiat kuntoon.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 06:38"]Ensimmäisenä kyllä hoitaisin lasten tapaamisasiat kuntoon.
[/quote]
Niinpä eikä mitää patukoita miettimään niin kuin ap.
Ap:n ukko tietää et ap:lla taitaa patukkaa tehdä mieli.
Hyppäsin itsekin sänkyyn exän kanssa, vaikka hänellä on jo uusi nainen ollut pitkään. Asuimme siis kuitenkin vielä yhdessä.
En sen takia, että teki mieli, vaan kostaakseni sille naikkoselle, joka rikkoi perheen ja vei lapsilta isän.
Nyt mietin sopivaa hetkeä milloin laitan naikkoselle tekstarin miesystävänsä puuhista....:)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:53"]Toi fritsujuttu ei ikivä kyllä ollu väritys vaan täyttä totta. Miehellä ikää 26, akalla vuoden vähemmän.. eipä vaan mulle ikään tehny muutakuin silloinku oltiin 15 vuotiaita
ap
[/quote]
AI, te olettekin jotain lapsia vielä itsekin. Selittää kyllä paljon.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 07:28"]
Hyppäsin itsekin sänkyyn exän kanssa, vaikka hänellä on jo uusi nainen ollut pitkään. Asuimme siis kuitenkin vielä yhdessä. En sen takia, että teki mieli, vaan kostaakseni sille naikkoselle, joka rikkoi perheen ja vei lapsilta isän. Nyt mietin sopivaa hetkeä milloin laitan naikkoselle tekstarin miesystävänsä puuhista....:)
[/quote]
Ja sinä joudut elämään edelleen itsesi kanssa... :D
Tiedän tunteen. Vaikka omasta samasta tilanteesta on kulunut 8 vuotta, niin silti muistan sen tunteen kuinka tuntui, että veitsi oltaisiin lyöty sydämeen. Ei se uus nainen ole miehellesi kuitenkaan mikään muu kuin pano, laastari, itsetunnonkohottaja ja hetken huvi, vaikka ei taatusti lohduta sinua tällä hetkellä
Lapset sitten isukille joka toinen viikko.
Hyvä kun se viitsii ottaa lapsia sovittuna joka toinen viikonloppu :( Nyt on jo alkanu perumaan ku ensin sovittiin et lapset voi tulla koska vaan viikollaki kun vaan sovitaan. Ei taida enää lapsille löytyä aikaa uuden akan seuralta :( Ne asuuki vielä lähekkäin niin taitaa olla tiivis suhde.. voi helkkari että suututtaa!! Ja surettaa.. Nytkin pyysin että ottais lapset muutamaksi päiväksi että saisin surra rauhassa kun kokoajan itkettää enkä pysty olemaan nyt hyvä äiti kun on mieli aivan maassa mutta eihän se sopinu.. ylläri.
ap
Miehillä eron käsittely menee usein juuri noin että uusi on heti mukana kuvioissa. Siinä vaiheessa kun olet itse jo yli tilanteesta ja aloittanut uuden elämän, miehellä asian käsittely vasta alkaa. Monet miehet ottavat tässä vaiheessa sitten yhteyttä, haluavat keskustella tai yrittää uudelleen.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:43"]Hyvä kun se viitsii ottaa lapsia sovittuna joka toinen viikonloppu :( Nyt on jo alkanu perumaan ku ensin sovittiin et lapset voi tulla koska vaan viikollaki kun vaan sovitaan. Ei taida enää lapsille löytyä aikaa uuden akan seuralta :( Ne asuuki vielä lähekkäin niin taitaa olla tiivis suhde.. voi helkkari että suututtaa!! Ja surettaa.. Nytkin pyysin että ottais lapset muutamaksi päiväksi että saisin surra rauhassa kun kokoajan itkettää enkä pysty olemaan nyt hyvä äiti kun on mieli aivan maassa mutta eihän se sopinu.. ylläri.
ap
[/quote]
Paras näpäytys ukolle on, että et näytä surua vaan jatkat elämää. Lähde lasten kanssa johonkin kivaan paikkaan
No jos te erositte, mies ei ole tehnyt mitään väärää.
Onko sinun nyt pakko saada se itsellesi takaisin, vaikka te riitelette, suhteessa on ongelmia, etkä oikeastaan ilmeisesti hänestä henkilönä kauheasti välittänyt, koska päästit suhteellisen helposti menemään? Nyt kun hänellä onkin joku muu, heräsit horroksestasi.
Voi myös päätellä, että miehellä on voimakas seksuaalivietti - panee mitään mitä tahansa monta kertaa viikossa. Taatusti pettää sinua aina kun siihen on tilaisuus. Kannattaako sellainen ottaa takaisin?
Mun exällä oli kans heti uusi kun erottiin. Tosin selvisi aika pian että oli ollut se nainen jo puolivuotta ennen meidän eroa. Eropäätöksen jälkeenkin harrastettiin vielä seksiä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:36"]
Ja kun näin exän oli juhannuksen jäljiltä kaula ympäri syötynä samoin kuin tällä muijalla kuvan perusteella..
[/quote]
ja ikä oli :D
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:36"]
Ja kun näin exän oli juhannuksen jäljiltä kaula ympäri syötynä samoin kuin tällä muijalla kuvan perusteella..
[/quote]
ja ikä oli :D
[/quote]
Tämä väritys vei kyllä jutulta pohjan. :D
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:38"]Ei se uus nainen ole miehellesi kuitenkaan mikään muu kuin pano, laastari, itsetunnonkohottaja ja hetken huvi, vaikka ei taatusti lohduta sinua tällä hetkellä
[/quote]
Typerä naikkonen. Niin moni mies on löytänyt pitkän suhteen jälkeen jonkun, johon on OIKEASTI rakastunut. Vaikka sä yrittäisit defenssikeinona alentaa uuden naisen panoksi tai laastariksi se ei ole välttämättä mikään totuus, vaan keino pitää jätetyllä naisella hyvä mieli.
On helpompi kuvitella olevansa OK, ja uusi nainen vaan tyhmä horo kuin sen sijaan tunnustaa, ettei vaan itse riittänyt enää miehelle ja on tullut käytetyksi vain seksiin kuten tyhmä ap.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:36"]Meillä on kymmenen vuoden suhde takana ja kaks pientä lasta. Nyt erottiin kolme viikkoa sitten sillä periaatteella ett katsotaan olisiko parempi olla erillään kun oli aika paljo turhanpäiväistä riitelyä. Ollaan oltu tän kolmen viikon aikana todella paljon tekemisissä ja seksiä harrastettu monta kertaa ja hän on vakuuttavut että välittää musta paljon. Ja katsotaan kesän yli kuinka käy, palataanko yhteen.
Nyt se on pari päivää ennen juhannusta tavannu jonku muijan ja on yhdessä sen kanssa superrakastuneesti! Vaikka viikko sitten mulle vannoi tunteitaan :( On niin helvetin paha olla ja miettiä koska ne on yhdessä ja mitä tekee.(koska on sängys..) Ja kun näin exän oli juhannuksen jäljiltä kaula ympäri syötynä samoin kuin tällä muijalla kuvan perusteella.. Helvetti että sattuu, jos lapsia ei olisi en jaksaisi elää :( Tiedän että ero kun on tullu se saa tehdä mit haluaa, mutta aika pahasti mua satutti
[/quote]
Vittuako nussimaan ja olemaan leikisti yhdessä jos kerta ette ole yhdessä vaan eronneet. Ei sitä ihan pienestä erota ja erilleen muuteta niin olkaa sitten kanssa erossa.
Ex pitää sua panopuuna kun ei aina satu muuta löytämään. Vittu, ja annat se tapahtua ja itket vielä perään. Ei elämän kevät.
Kanssasisaret nyt vähän kunniaa.