Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exällä heti uus, millä tästä selviää?!

Vierailija
24.06.2015 |

Meillä on kymmenen vuoden suhde takana ja kaks pientä lasta. Nyt erottiin kolme viikkoa sitten sillä periaatteella ett katsotaan olisiko parempi olla erillään kun oli aika paljo turhanpäiväistä riitelyä. Ollaan oltu tän kolmen viikon aikana todella paljon tekemisissä ja seksiä harrastettu monta kertaa ja hän on vakuuttavut että välittää musta paljon. Ja katsotaan kesän yli kuinka käy, palataanko yhteen.

Nyt se on pari päivää ennen juhannusta tavannu jonku muijan ja on yhdessä sen kanssa superrakastuneesti! Vaikka viikko sitten mulle vannoi tunteitaan :( On niin helvetin paha olla ja miettiä koska ne on yhdessä ja mitä tekee.(koska on sängys..) Ja kun näin exän oli juhannuksen jäljiltä kaula ympäri syötynä samoin kuin tällä muijalla kuvan perusteella.. Helvetti että sattuu, jos lapsia ei olisi en jaksaisi elää :( Tiedän että ero kun on tullu se saa tehdä mit haluaa, mutta aika pahasti mua satutti

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 07:28"]

Hyppäsin itsekin sänkyyn exän kanssa, vaikka hänellä on jo uusi nainen ollut pitkään. Asuimme siis kuitenkin vielä yhdessä. En sen takia, että teki mieli, vaan kostaakseni sille naikkoselle, joka rikkoi perheen ja vei lapsilta isän. Nyt mietin sopivaa hetkeä milloin laitan naikkoselle tekstarin miesystävänsä puuhista....:)

[/quote]

Nainen rikkoi perheen? että mitä? se nainenko sun kanssa olikin? :D 

Vierailija
2/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 07:28"]Hyppäsin itsekin sänkyyn exän kanssa, vaikka hänellä on jo uusi nainen ollut pitkään. Asuimme siis kuitenkin vielä yhdessä.
En sen takia, että teki mieli, vaan kostaakseni sille naikkoselle, joka rikkoi perheen ja vei lapsilta isän.
Nyt mietin sopivaa hetkeä milloin laitan naikkoselle tekstarin miesystävänsä puuhista....:)
[/quote]

Eikös se UKKOS olis tarvinnut sen koston eikä joku sinkkunainen joka ei tietääkseen ollut varattu.

Voi vittu ja sit sä menet vielä antamaan tuollaiselle UKOLLES.

Hävettää sun puolesta. Pientä itsekunnioitusta kehiin kiitos.

Ja Ihanko vielä luulet olleesi ovela ja sen pidemmän korren vetäjä. Säälittävää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 07:28"]Hyppäsin itsekin sänkyyn exän kanssa, vaikka hänellä on jo uusi nainen ollut pitkään. Asuimme siis kuitenkin vielä yhdessä. En sen takia, että teki mieli, vaan kostaakseni sille naikkoselle, joka rikkoi perheen ja vei lapsilta isän. Nyt mietin sopivaa hetkeä milloin laitan naikkoselle tekstarin miesystävänsä puuhista....:) [/quote] Eikös se UKKOS olis tarvinnut sen koston eikä joku sinkkunainen joka ei tietääkseen ollut varattu. Voi vittu ja sit sä menet vielä antamaan tuollaiselle UKOLLES. Hävettää sun puolesta. Pientä itsekunnioitusta kehiin kiitos. Ja Ihanko vielä luulet olleesi ovela ja sen pidemmän korren vetäjä. Säälittävää :D

[/quote]

Ehkä hänen miehensä on koomassa tai ruumis? Noilla kun ei omaa tahtoa oikein enää ole.

Vierailija
4/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 07:28"]Hyppäsin itsekin sänkyyn exän kanssa, vaikka hänellä on jo uusi nainen ollut pitkään. Asuimme siis kuitenkin vielä yhdessä.
En sen takia, että teki mieli, vaan kostaakseni sille naikkoselle, joka rikkoi perheen ja vei lapsilta isän.
Nyt mietin sopivaa hetkeä milloin laitan naikkoselle tekstarin miesystävänsä puuhista....:)
[/quote]

Eikös se UKKOS olis tarvinnut sen koston eikä joku sinkkunainen joka ei tietääkseen ollut varattu.

Voi vittu ja sit sä menet vielä antamaan tuollaiselle UKOLLES.

Hävettää sun puolesta. Pientä itsekunnioitusta kehiin kiitos.

Ja Ihanko vielä luulet olleesi ovela ja sen pidemmän korren vetäjä. Säälittävää :D
[/quote]

Nämä on niitä tyypillisiä sen toisen naisen/miehen syyttäjiä. Omassa kumppanissa (= pettäjä) EI ole syytä??

Vierailija
5/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoa mua ap, se nainen on vain itsetunnon kohotusta varten hankittu laastari!! Itse luulin löytäneeni rakkauden kerran, mutta olinkin juuri eronneelle miehelle vain laastari (haaveili paluusta exänsä luokse ym)! :( Fb:n perusteella saattaa näyttää vaikka kuinka onnelliselta, mutta se ei kestä kauan!! Usko mua!!
(Valitettavasti kokemusta on, mies porskuttaa exänsä luokse ja itse jäinkin yksin, vaikkean ollut syyllinen eroon tms, olin vain sivullinen uhri)

Vierailija
6/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 07:28"]Hyppäsin itsekin sänkyyn exän kanssa, vaikka hänellä on jo uusi nainen ollut pitkään. Asuimme siis kuitenkin vielä yhdessä.
[/quote]

Kuka SINKKU naisesta on puhunut.... Rikkoi perheen vaikka itsekin oli naimisissa. Heitti oman miehensä pihalle ja nyt odottaa kielipitkällä et minun mies tai siis ex mies muuttaa pois minun ja lasten luota.

Vierailija
7/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:16"]Kerää ittes nainen! Tuskin enää kaipaat oikeasti miestä ja huonoa suhdetta oikeasti. Joku on pielessä kun erotaan ja samanlaisena suhde ei toimi enää. Sä saat toki olla vihainen, oo vaan jos se helpottaa. Mutta koita vaikka keskittyä hyviin asioihin ja sun lapsiin. Anna miehen tehä fritsuja missä tykkää! Vielä sunkin elämääsi tulee joskus joka hullaantuu sinuun, ihan varmasti.
[/quote]
Niinpä. On 2 vaihtoehtoa

A) erota, surra, mutta säilyttää kunnia
B) erota, surra, mutta menettää kunnia (= nussia ex)

Vierailija
8/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 07:28"]Hyppäsin itsekin sänkyyn exän kanssa, vaikka hänellä on jo uusi nainen ollut pitkään. Asuimme siis kuitenkin vielä yhdessä.
[/quote]

Kuka SINKKU naisesta on puhunut.... Rikkoi perheen vaikka itsekin oli naimisissa. Heitti oman miehensä pihalle ja nyt odottaa kielipitkällä et minun mies tai siis ex mies muuttaa pois minun ja lasten luota.
[/quote]

Voi kai sitä odottaa vaikka muna pitkällä mutta ei ketään viedä väkisin.

Vierailija
9/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:41"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 07:28"]Hyppäsin itsekin sänkyyn exän kanssa, vaikka hänellä on jo uusi nainen ollut pitkään. Asuimme siis kuitenkin vielä yhdessä. En sen takia, että teki mieli, vaan kostaakseni sille naikkoselle, joka rikkoi perheen ja vei lapsilta isän. Nyt mietin sopivaa hetkeä milloin laitan naikkoselle tekstarin miesystävänsä puuhista....:) [/quote] Eikös se UKKOS olis tarvinnut sen koston eikä joku sinkkunainen joka ei tietääkseen ollut varattu. Kuka SINKKU naisesta on puhunut.... Rikkoi perheen vaikka itsekin oli naimisissa. Heitti oman miehensä pihalle ja nyt odottaa kielipitkällä et minun mies tai siis ex mies muuttaa pois minun ja lasten luota.

[/quote]

Eikös siltikin UKKOSI rikkonut TEIDÄN perheen, eikä se nainen? 

Vierailija
10/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:44"]

Mä en tajua, miksi eron jälkeen harrastatte seksiä exänne kanssa. Mulle ei tulis mieleenkään. On aika epätoivoista.

[/quote]

Koska eksällä hyvä kyrpä ja helposti saatavilla. Toki naiskentelin muidenkin kuin eksän kanssa.

Vierailija
11/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä käsitä. Ap:n mies ei ole tehnyt mitään muuta kuin yhteisestä sopimuksesta eronnut. Nyt ap katuu ja vain siksi että miehellä on joku toinen. Mistä vetoa, jos mies olisi yksinäinen, niin ap ei olisi pätkääkään kiinnostunut.

Peiliin katsomisen paikka, hyvät wt-rouvat. Ahneita sikoja. Vaikka ap saisikin "miehensä" takaisin, yhteenpalaaminen tapahtuu vain kaikista vääristä syistä. ( Ahneus, kateus, pelko yksinjäämisestä ja toisen onnesta, jne.) Onko se jotain "rakkautta"?

Vierailija
12/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:38"]Tiedän tunteen. Vaikka omasta samasta tilanteesta on kulunut 8 vuotta, niin silti muistan sen tunteen kuinka tuntui, että veitsi oltaisiin lyöty sydämeen. Ei se uus nainen ole miehellesi kuitenkaan mikään muu kuin pano, laastari, itsetunnonkohottaja ja hetken huvi, vaikka ei taatusti lohduta sinua tällä hetkellä
[/quote]

Meidän "laastarisuhde" kestänyt nyt 10 vuotta, pitempään kuin miehen suhde ex:ään, josta siis erosi ja vaihtoi lennossa minuun. Kaikki nopeasti aloitetut suhteet eivät ole laastarisuhteita. Mies oli suunnitellut eroa jo pitkään, vaikkei ex sitä tiennyt. Tuossa kuviossa tosin ei ollut lapsia mukana.

Vierailija
13/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:41"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 07:28"]Hyppäsin itsekin sänkyyn exän kanssa, vaikka hänellä on jo uusi nainen ollut pitkään. Asuimme siis kuitenkin vielä yhdessä. En sen takia, että teki mieli, vaan kostaakseni sille naikkoselle, joka rikkoi perheen ja vei lapsilta isän. Nyt mietin sopivaa hetkeä milloin laitan naikkoselle tekstarin miesystävänsä puuhista....:) [/quote] Eikös se UKKOS olis tarvinnut sen koston eikä joku sinkkunainen joka ei tietääkseen ollut varattu. Kuka SINKKU naisesta on puhunut.... Rikkoi perheen vaikka itsekin oli naimisissa. Heitti oman miehensä pihalle ja nyt odottaa kielipitkällä et minun mies tai siis ex mies muuttaa pois minun ja lasten luota.

[/quote]

[/quote]

Mut eihän nämä tajua sitä. Se oma kumppani on se pettäjä eikä se kolmaspöyrä.

Vierailija
14/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos seksi on ollut ihan ok suhteessa, niin miksi sitä ei jatkaisi eksän kanssa. On tuttu ja turvallinen.

Aika monet näköjään ajattelee, että vaimot ei tykkää seksistä, antautuvat vain panopuiksi.

Mä olen varmaankin hirmuisen epäkiihottava, koska jokainen eksä ei enää loppuaikana antanut mulle, tai jos antoi, niin velvollisuudesta. Ja kyllä edelleen eron jälkeen koin eksät kiihottavina eli erojen jälkeen olisin mieluusti harrastanut seksiä heidän kanssaan, jos sopivasti olis sinkkuina törmätty.

Vierailija
15/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:53"]

[/quote]

[/quote]

Eikös siltikin HE rikkonut HEIDÄN perheen, eikä se nainen tai yksin UKKO?! 

Vierailija
16/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:53"]

[/quote]

[/quote]

Eikös siltikin HE rikkonut HEIDÄN perheen, eikä se nainen tai yksin UKKO?! 
[/quote]
Saatanan tampio. Eiköhän se ukko ole vastuussa ap:lle eikä joku random-muija.

Vierailija
17/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puutu nyt mihinkään muuhun, paitsi exän panemiseen.

Pointti nyt vaan on se että ex-vaimo on paras pano ikinä, ainakin minulla. Parisuhde oli paljolti riitelyä, mutta seksi jotain aivan mahtavaa. Reilun kymmenen vuoden parisuhteen jälkeen kuitenkin tottunut laatuun, aika paha saada sitä random baari- ja/tai tinderpanoilta.

Siksi niin kauan kuin kumpikin meistä on sinkkuja, päädymme todennäköisesti panemaan vielä uudestaan ja uudestaan. Ei siitä henkisesti kauhean hyvä olo jää, mutta fyysiset tarpeet tulevat hyvin tyydytetyksi. Ja eihän sitä tiedä jos vaikka sittenkin joskus vielä tulisimme toimeen... Kyllä tässä on vaara satuttaa itsensä todella pahasti. :/

Vierailija
18/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:53"] [quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:41"] [quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 07:28"]Hyppäsin itsekin sänkyyn exän kanssa, vaikka hänellä on jo uusi nainen ollut pitkään. Asuimme siis kuitenkin vielä yhdessä. En sen takia, että teki mieli, vaan kostaakseni sille naikkoselle, joka rikkoi perheen ja vei lapsilta isän. Nyt mietin sopivaa hetkeä milloin laitan naikkoselle tekstarin miesystävänsä puuhista....:) [/quote] Eikös se UKKOS olis tarvinnut sen koston eikä joku sinkkunainen joka ei tietääkseen ollut varattu. Kuka SINKKU naisesta on puhunut.... Rikkoi perheen vaikka itsekin oli naimisissa. Heitti oman miehensä pihalle ja nyt odottaa kielipitkällä et minun mies tai siis ex mies muuttaa pois minun ja lasten luota. [/quote]   Eikös siltikin UKKOSI rikkonut TEIDÄN perheen, eikä se nainen?  [/quote] Eikös siltikin HE rikkonut HEIDÄN perheen, eikä se nainen tai yksin UKKO?!  [/quote] Saatanan tampio. Eiköhän se ukko ole vastuussa ap:lle eikä joku random-muija.

[/quote]

Sekä ukko, että ap ovat vastuussa HEIDÄN parisuhteesta!

Vierailija
19/61 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti haluatko tosissaan vielä olla yhdessä hänen kanssaan.

Vierailija
20/61 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi