Exällä heti uus, millä tästä selviää?!
Meillä on kymmenen vuoden suhde takana ja kaks pientä lasta. Nyt erottiin kolme viikkoa sitten sillä periaatteella ett katsotaan olisiko parempi olla erillään kun oli aika paljo turhanpäiväistä riitelyä. Ollaan oltu tän kolmen viikon aikana todella paljon tekemisissä ja seksiä harrastettu monta kertaa ja hän on vakuuttavut että välittää musta paljon. Ja katsotaan kesän yli kuinka käy, palataanko yhteen.
Nyt se on pari päivää ennen juhannusta tavannu jonku muijan ja on yhdessä sen kanssa superrakastuneesti! Vaikka viikko sitten mulle vannoi tunteitaan :( On niin helvetin paha olla ja miettiä koska ne on yhdessä ja mitä tekee.(koska on sängys..) Ja kun näin exän oli juhannuksen jäljiltä kaula ympäri syötynä samoin kuin tällä muijalla kuvan perusteella.. Helvetti että sattuu, jos lapsia ei olisi en jaksaisi elää :( Tiedän että ero kun on tullu se saa tehdä mit haluaa, mutta aika pahasti mua satutti
Kommentit (61)
No, suoraan sanoen tosta selviää hyvin. Siitä selviää nyt helpommin, koska tiedät, että ei tarvitse haikailla. Se vahvistaa niitä epävarmuutta aikanaan tehneitä fiiliksiä. Voit kiittää exääsi, että sinun päätöksesi lähteä suhteesta tuon myötä vahvistuu. Vai eikö vahvistu?
minulla ainakin vahvistui...kun oli aluksi epätietoinen olo. Ja sitten, kun exästä tuli vihdoinkin ulos niitä kunnolla negatiivisia puolia...oli himmaillut siihen saakka. Niin oikeasti kiitin häntä, että omalla käytöksellään helpotti minun päätöstäni. Olihan se sitten haastavaa ja riipova se sopeutuminen uuteen. Mutta enää en ollut epävarma tai haikaillut takaisin siihen.
voimia sinulle. Uskalla kääntää uusi sivu. Uskalla kohdata tämä hetki. Olet nyt omillesi. Sinulla on kaksi lasta. Nuole haavani. Toivu pikkuhiljaa. Ymmärrä itseäsi. Tue itseäsi. Sinä olet hyvä. Kyllä sinä toivot ja sinusta tulee uusi yhtä kokemusta vahvempi. Se vie aikansa. Anna viedä. Sinun elämäsi. Arvokas. Voimia. Sure aikasi, mutta mene sitten eteenpäin. Sinulla on sisua, kun sen etsit vaan ja otat käyttöön. Käytä se hyvään ja rakentavaan omassa elämässäsi. Älä haaskaa sitä toisesta haikailemiseen. Panosta omaan hyvään. Mikä sinua tukee?
Oikein perus-wt settiä. Nyt ap sitten tyrannisoi miesparkaa. Pommittaa tekstareilla, on työntämässä sille lapset vaikka joka päivä, kunhan voi vaan jotenkin kiusata miestä ja sen uutta naista.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:38"]Ei se uus nainen ole miehellesi kuitenkaan mikään muu kuin pano, laastari, itsetunnonkohottaja ja hetken huvi, vaikka ei taatusti lohduta sinua tällä hetkellä
[/quote]
Typerä naikkonen. Niin moni mies on löytänyt pitkän suhteen jälkeen jonkun, johon on OIKEASTI rakastunut. Vaikka sä yrittäisit defenssikeinona alentaa uuden naisen panoksi tai laastariksi se ei ole välttämättä mikään totuus, vaan keino pitää jätetyllä naisella hyvä mieli.
On helpompi kuvitella olevansa OK, ja uusi nainen vaan tyhmä horo kuin sen sijaan tunnustaa, ettei vaan itse riittänyt enää miehelle ja on tullut käytetyksi vain seksiin kuten tyhmä ap.
[/quote]
Hetken huvihan se sieltä ilmottautui keskuuteemme
Mies ja minä tavattiin kuukauden päästä niiden asumuserosta. Ollaan edelleen yhdessä, viisi vuotta mennyt. Tässä tapauksessa mies oli valmistautunut eroon jo kauan, ei tullut sille mitenkään yllätyksenä. Jatkuva riitely oli eron syy. Yleensä miehet ei kauaa ole yksin, mutta ei ne uudet suhteet välttämättä ole mitään laastareita.
Kiitos 2 & 13 viesteistänne. Onneksi on muutama ystävä tukena, mutta tällähetkellä tuntuu että ei oikein pysty puhuakkaan kenellekään, liian paha olo vielä.. Aikaa tää vain vaatii ja jotain muuta ajattelemista. Ja se mies ei todellakaan oo mun mielestä mikään parka, vaan minä mutta en nyt yksityiskohtia ala ruotimaan.
ap
Kaula syötynä muilla kuin yli 12-vuotiailla tai vampyyrin uhreilla = WHITE TRASH! :D
Tällaisia ihmisiä on vähän liikaa. Juttu jatkuu siten, että mies panee noita molempia vuoronperään. Ap soittelee joka ilta "tuu tänne kun pitäis korjata tuo ja tuo juttu... pliis". Jos mies palaa takaisin ja jättää uuden ihastuksensa, ap vajoaa samaan hälläväliä-siiderivalas-eksistenssiinsä. Vielä lisää vipinää saadaan, jos juhannuksena on pantu oikein kunnolla ja uudellakin on jo pulla uunissa.. Maaliskuussa on sitten kaksi verenimijää nyhtämässä ukosta kaiken irti, mikä lähtee. Tavallinen tarina.
SELVIÄT ajan kanssa! Itelläni oli aikoinaan tilanne että mies lähti kaverini matkaan. Se oli kamalaa, kunnes tajusin että mies olikin ihan paska ! :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:36"]
Ja kun näin exän oli juhannuksen jäljiltä kaula ympäri syötynä samoin kuin tällä muijalla kuvan perusteella..
[/quote]
ja ikä oli :D
[/quote]
Mistä sinä tämän kuvan olet bongannut?! Näyttikö mies?!
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:43"]Hyvä kun se viitsii ottaa lapsia sovittuna joka toinen viikonloppu :( Nyt on jo alkanu perumaan ku ensin sovittiin et lapset voi tulla koska vaan viikollaki kun vaan sovitaan. Ei taida enää lapsille löytyä aikaa uuden akan seuralta :( Ne asuuki vielä lähekkäin niin taitaa olla tiivis suhde.. voi helkkari että suututtaa!! Ja surettaa.. Nytkin pyysin että ottais lapset muutamaksi päiväksi että saisin surra rauhassa kun kokoajan itkettää enkä pysty olemaan nyt hyvä äiti kun on mieli aivan maassa mutta eihän se sopinu.. ylläri.
ap
[/quote]
Erosta kolme viikkoa...siihen onkin mahtunut jo monta joka toista viikonloppua!
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:43"]Hyvä kun se viitsii ottaa lapsia sovittuna joka toinen viikonloppu :( Nyt on jo alkanu perumaan ku ensin sovittiin et lapset voi tulla koska vaan viikollaki kun vaan sovitaan. Ei taida enää lapsille löytyä aikaa uuden akan seuralta :( Ne asuuki vielä lähekkäin niin taitaa olla tiivis suhde.. voi helkkari että suututtaa!! Ja surettaa.. Nytkin pyysin että ottais lapset muutamaksi päiväksi että saisin surra rauhassa kun kokoajan itkettää enkä pysty olemaan nyt hyvä äiti kun on mieli aivan maassa mutta eihän se sopinu.. ylläri.
ap
[/quote]
Sopiminen tarkoittaakin auttamatta sitä että isän pitää ottaa aina silloin kun se sattuu sinulle sopimaan, ylläri.
Kasvamalla aikuseksi ottamalla vastuuta, eikä selittää kaikkea miehen kautta. Nyt on sinun aikasi seistä omilla jaloillasi ja keskiyttyä itseesi ja lapsiisi iloineen ja suruineen. antaa miehen tehdä omat virheensä antamalla tilaa, eikä antaa hänen tekojensa vaikuttaa sinuun! Sokka on irti eikä paluuta enää ole! Maailma on nyt sinun!
ap
[/quote]
Kyllä lasten tulisi nyt saada olla kotonaan kunnes tilanne tasottuu ja vakiintuu! Lapset on kokenut eron järkyttävimmän seurauksen menettämällä yhteisen arjen toisen vanhempansa kanssa. Sinun surun aika on myöhemmin lapsesi tarvitsevat sinua itseäsi enemmän tai ainakin pitäisi!
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:36"]
Ja kun näin exän oli juhannuksen jäljiltä kaula ympäri syötynä samoin kuin tällä muijalla kuvan perusteella..
[/quote]
ja ikä oli :D
[/quote]
Tämä väritys vei kyllä jutulta pohjan. :D
[/quote]
Siis missä kuvassa? Ja miksi harrastat seksiä eron jälkeen?
ap
[/quote]
Lapsille saa nyt riittää kyllin hyvä vanhempi! Pienet lapset tarvitsevat nyt äitiään eikä mitään perheleikkejä isän uuden kanssa. Ei sinun auta kuin ryhdistäytyä sinulla on pitkä ja kivinen tie edessä sillä tämä on aika pieni vastoinkäyminen kaiken tulevan rinnalla, jos jokaiseen asiaan jäät vellomaan!
Sinä olet ensisijaisesti äiti!
Mä en tajua, miksi eron jälkeen harrastatte seksiä exänne kanssa. Mulle ei tulis mieleenkään. On aika epätoivoista.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:43"]Miehillä eron käsittely menee usein juuri noin että uusi on heti mukana kuvioissa. Siinä vaiheessa kun olet itse jo yli tilanteesta ja aloittanut uuden elämän, miehellä asian käsittely vasta alkaa. Monet miehet ottavat tässä vaiheessa sitten yhteyttä, haluavat keskustella tai yrittää uudelleen.
[/quote]
Tämä. Itsellä käynyt joka eron jälkeen näin... Heti kun on päässyt kutakuinkin erosta yli ja takaisin jaloilleen, ehkä jo joku uusi mies kuvioissa niin sitten exä soittaa ja anelee yhteenpaluuta. Voi että kun ottaa päähän sellainen!! Viimeisimmällä ex-miehellä kesti 2 vuotta ennen kuin alkoi soittelu ja anelu. Hieman liian myöhäistä, kun itsellä jo ihan uusi elämä. :D Hohhoijaa, miehet...
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:44"]Mä en tajua, miksi eron jälkeen harrastatte seksiä exänne kanssa. Mulle ei tulis mieleenkään. On aika epätoivoista.
[/quote]
No kun se exä tykkää vielä musta... Joo ne tykkää tasan niin pitkään kun ei muuta ole tarjolla!
Kerää ittes nainen! Tuskin enää kaipaat oikeasti miestä ja huonoa suhdetta oikeasti. Joku on pielessä kun erotaan ja samanlaisena suhde ei toimi enää. Sä saat toki olla vihainen, oo vaan jos se helpottaa. Mutta koita vaikka keskittyä hyviin asioihin ja sun lapsiin. Anna miehen tehä fritsuja missä tykkää! Vielä sunkin elämääsi tulee joskus joka hullaantuu sinuun, ihan varmasti.
Toi fritsujuttu ei ikivä kyllä ollu väritys vaan täyttä totta. Miehellä ikää 26, akalla vuoden vähemmän.. eipä vaan mulle ikään tehny muutakuin silloinku oltiin 15 vuotiaita
ap