Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies poistaa hänen ja exän välisiä viestejä puhelimestaan

Vierailija
27.02.2023 |

Jos viestien vaihto on liittynyt vain heidän yhteiseen poikaan. Tiedän, kyllä että exä on ollut hankala tapaus, siksi mies aikoinaan lähtikin kuulemma ovet paukkuen eikä takaisin ole palannut vuosien aikana vaikka mahdollisuus olisi ollut. Haluaako mies poistaa vaan puhelimestaan exän vit.tuiluviestit tai 'huono isä' haukkumaviestit kenties vai onko viestit jotain 'olit niin hyvä mies' 'ehkä me joskus vielä palataan yhteen'. Mies on joskus itse ottanut asian puheeksi, että exä oli noin sanonut hänelle lapsen haku tilanteessa just, kun exä oli eronnut miesystävästään. Mun mies oli heti sanonut ettei siitä mitään tulisi. Toki heillä on myös riitoja ollut lapsen kasvatusasioissa. Mietin vaan olisiko mies voinut laittaa jotain sellaista viestiä takaisin exällään mitä ei ole tarkoitettu minun nähtäväksi. Enkä nyt tarkoita 'mennään panee' viestiä vaan jotain exän lohduttelua, yhteisten aikojen kaihoisaan muistelua tai jos viestit on vaan ihan jotain muuta kuin lapseen liittyvää esim. Keskustelua yleisestä maailman tilanteesta, auton renkaiden huonosta kunnosta jne.. Eli viestittelyä josta voisi tehdä päätelmän, että ovat jollain tavoin ehkä lähentyneet ja ystävystyneet uudelleen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mitään kukaan säilyttää, mikä on jo mennyt

Vierailija
2/18 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen viestit eivät kuulu sinulle yhtään. Ehkä hän viestittelee siitä, että kyyläät kaikkea tekemistä ja yrität eristää miehesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan tavallista, että eron rauhoitutta välit paranevat ja lämpenevät. Sehän on kaikkien etu, ettei tarvitse riidellä. Älä aloita mitään mustisdraamaa turhasta. Sinähän sen häviäisit paljastamalla olevasi surkimus.

Vierailija
4/18 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö mieheltäs miksi hän tekee niin?

Mä ainakin haluaisin tietää jos mun kumppanilla on tapana lukea viestejäni jotta minä voin päättää suhteen jossa en halua olla

Vierailija
5/18 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ota isiä. Exä tulee tavalla taikka olemaan mukana arjessa.

Vierailija
6/18 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi säilyttää mitään vanhoja viestejä turhaan puhelimella? 

Vierailija
7/18 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko miehen, jonka ero ei ollut vielä käsitelty? Ei ne asiat vuodessa selkiinny. Tuskin kahdessakaan. Jos vielä hämmennät suhdettasi lukemalla viestejä (salaa tai kiristettyäsi luvan), päättyy teidänkin suhteenne eroon ja se on vain ajan kysymys.

Vierailija
8/18 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän keskustelee exän kanssa sinusta, siitä miksi et suostu laihduttamaan, et harjaa hampaitasi etkä käy suihkussa.

Vierailija
9/18 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luet muiden viestejä?

Vierailija
10/18 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deletykseen menneet viestit luokkaa "oli ihanaa imeä sun kovaa kyr pää taas". 

-mies

Vierailija
11/18 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on se toiminto päällä missä viestit häviää?

Vierailija
12/18 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän keskustelee exän kanssa sinusta, siitä miksi et suostu laihduttamaan, et harjaa hampaitasi etkä käy suihkussa.

Miksi otti eron exästä?

Vierailija
13/18 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi säilyttää mitään vanhoja viestejä turhaan puhelimella? 

Just näin. Mulle eksä laittaa ehkä viestin viikossa kun yhteiset lapset, ja viikko-viikko niitä hoidetaan. Parasta on hyvä keskusteluyhteys, mutta en mä noita viestejä jää säilömään. Ehkä sitten jos alkaa dementia enkä muista mitä ollaan sovittu.

Vierailija
14/18 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis poistiko mies nyt vanhoja viestejä ajalta jolloin ette olleet vielä yhdessä? Vai oliko poistanut niitä jo kun ette olleet yhdessä?

Jos poistanut tuoreita viestejä, niin poistelun pitäisi vähintäänkin loppua ja niitä viestejä pitäisi pystyä näyttämään myös kumppanille. Mitään järjellistä syytä en poistamiselle keksi paitsi sen, että siellä on jotain mikä vaarantaisi teidän suhteen. Toki eksälläkin on oikeus yksityisyyteensä, eli ihan kaikkea ei tarvitse ulkopuoliselle näyttää. Mutta silloin ei olisi tarvetta poistella viestejä. Mistä edes tiedät, että on poistanut viestejä? Nyt tarvitaan enemmän kontekstia.

Vierailija
15/18 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle.

Vierailija
16/18 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei poistaisi, niin kysyisit nyt täällä palstalla, että miksei se poista niitä vaan säilyttää.

Vierailija
17/18 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei poistaisi kyselisit täällä "miksi mies säilyttää puhelimessaan exän viestejä"

Vierailija
18/18 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ota isiä. Exä tulee tavalla taikka olemaan mukana arjessa.

Höpö höpö, exan ja lapsen voi jättää olemaan aivan keskenään jos haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä