Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempani suosivat sisaruksiani

Vierailija
24.06.2015 |

Mitä olette mieltä. Meitä on kolme sisarusta. Minä vanhin, pikkuveljeni ja huomattavasti nuorempi pikkusisko (Iltatähti) joka siis on jo aikuinen myös. Kun tulin äidiksi hyvin nuorena ja olin yksinhuoltaja eivät vanhempani auttaneet lapsen hoidossa ollenkaan. Sanoivat että koska olen itseni siihen tilanteeseen hankkinut niin itse saan pärjätä. Minulla ei ollut ketään monen vuoteen ja sairastuin vakavaan masennukseen. Kerroin siitä myös vanhemmilleni, jotka sulkivat asialta korvat. Olisin todella tarvinnut silloin apua, mutta yksin taistelin ja selvisin. Nyt veljelläni on lapsi joka saattaa olla jopa viikon vanhemmillani hoidossa koska veljeni lapsen äiti (ovat eronneet) opiskelee toisella paikkakunnalla ja veljeni tekee vuorotyötä. Tämä satuttaa minua todella ja tuntuu surulliselta että oma lapseni ei päässyt tutustumaan omiin isovanhempiinsa. Lisäksi vanhempani antavat suuria summia rahaa siskolleni ja veljelleni ja nyt myös veljeni ex vaimolle. He pyytävät rahaa jatkuvasti ja myös saavat. Itse en ole koskaan kehdannut pyytää. Siskolleni ja hänen hyvätuloiselle miehelleen he ostivat asunnon muutama vuosi sitten, veljeäni auttoivat kymmenillä tuhansilla asunnon ja auton ostossa. Siskoni on hyvin kaunis ja minun läsnäollessa hänen kauneuttaan kehutaan ja minulle saatetaan sanoa että miten sinä näytät noin raihnaiselta ja vanhalta... Totuushan on että olen lähes 15v vanhempi. vaikka olen nelikymppinen niin edelleen haluaisin että äiti edes joskus kehuisi minua missä asiassa tahansa. Olen elänyt koko elämäni niin, että olen yrittänyt hakea täydellisyyttä että joskus he huomasivat myös minut. En ole koskaan valittanut osastani vaan hiljaa niellyt kaiken p...an. Joskus tuntuu että pakahdun mutta jatkan hammasta purren. Minusta on surullista miten voi jollekin olla lapset niin eriarvoisia. Erityisesti kun äitini on aina itse puhunut että hänen lapsuudessaan hänen siskoaan suosittiin ja hänelle on jäänyt siitä traumoja. Hän ei edes käsitä että tekee samaa minulle. Itselläni on jo useampia lapsia ja joka päivä pyrin kertomaan jokaiselle kuinka tärkeitä he ovat. En edes ymmärrä miten voisin valita heistä rakkaimman sillä he ovat sitä kaikki.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän