keskenmenon kokeneet!
Kommentit (6)
Alussa paljon, sitten väheni mut vuoto kesti lähes kaksi viikkoa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:23"]Alussa paljon, sitten väheni mut vuoto kesti lähes kaksi viikkoa.
[/quote]oliko sulla kovia kipuja? Ap
Viikon tiputteli ja sit losahti litroja kerralla -> sairaalaan. Toisessa (rv18) kesti pari viikkoa, mutta ekan menkat sen jälkeen hullun runsaat ja kesti sen pari viikkoa myös.
Pahoittelut <3
Täällä 3 viikkoa ja vaihtelevasti vuotoa. Aluksi tuli runsaasti, mutta sitten niukkeni. Lopussa taas reilummin ja silloin vasta ilmeisesti kaikki tuli ulos. Ja tämä oli keskeytynyt keskenmeno ja lääkkeellinen tyhjennys.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:23"]Alussa paljon, sitten väheni mut vuoto kesti lähes kaksi viikkoa. [/quote]oliko sulla kovia kipuja? Ap
[/quote9)Kipua oli mutta kovemmat ne oli vasta kun "vauva" oli tullut ulos.
Ja paljonko vuodit? Ap