Kelan tuet pääkaupunkiseudulla 1395e/kk, ei riitä mihinkään!
Haluan minäkin elää ihmisarvpoista elämää ja pössytellä pilveä ja juua kaljoo. Töihin en mene.
Kommentit (10)
Muuta maalle jos mahdollista. Täällä pärjään n. 800 €/kk. Tosin pössyyteltävät on kasvatettava itse tai oltava kaveri joka kasvattaa. Eikä pyydä täyttä hintaa. Kaljaa saa, ruuat helluntaiseurakunnasta ellei ole utekouskovaisallergiaa.
Hae kommuunista luukku. Pääset edullisemmin.
Vastuu on itsellä. Työssä ollessa on säästettävä. Ei voi olettaa, että valtio maksaa kaiken.
Kauheen vähän saat. Mulla tuet on yli 2000 euroa enkä asu edes pääkaupunkiseudulla.
Opiskelijana, kahden lapsen vanhempana pärjää 1321e/kk. Ei juhlita mutta elämä ei ole pelkkää selviytymistaistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vastuu on itsellä. Työssä ollessa on säästettävä. Ei voi olettaa, että valtio maksaa kaiken.
Kukaan normaali ei halua kämppikseksi persaukista pössyttelijää, useinhan nämä tyypit ovat luottotiedottimiakin.
Vierailija kirjoitti:
Muuta maalle jos mahdollista. Täällä pärjään n. 800 €/kk. Tosin pössyyteltävät on kasvatettava itse tai oltava kaveri joka kasvattaa. Eikä pyydä täyttä hintaa. Kaljaa saa, ruuat helluntaiseurakunnasta ellei ole utekouskovaisallergiaa.
Tukien käteen jäävä osa on sama vaikka vuokra olisi 50€/kk
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijana, kahden lapsen vanhempana pärjää 1321e/kk. Ei juhlita mutta elämä ei ole pelkkää selviytymistaistelua.
Mitäs jää kertomatta? Onko puolisolla tuloja, vanhempien omistama kämppä käytössä ilman vuokraa vai perintöä tai tulovirtaa jostain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastuu on itsellä. Työssä ollessa on säästettävä. Ei voi olettaa, että valtio maksaa kaiken.Kukaan normaali ei halua kämppikseksi persaukista pössyttelijää, useinhan nämä tyypit ovat luottotiedottimiakin.
Persaukinen pössyttelijä halunnee toisen samanlaisen kämppiksen.
Ei oo pakko mennä töihin, mutta ei niillä kela korvauksilla välttämättä juhlita.