Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule koskaan ymmärtämään tämän palstan totaalista vihaa sitä kohtaan jos mies toivoo naisen joka tykkää laittaa ruokaa ja hoitaa kotia

Vierailija
12.02.2022 |

Heti ollaan sanomassa että kyökkipiikaa, äidinkorviketta ja s*ksi*rjaa vain himoitsee tuollainen sika ja että itse laiskottelee tai huvittelee kun toinen raataa eikä osallistu mitenkään.

Kommentit (1292)

Vierailija
241/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli esim. minä en olisi kovin houkutteleva aviomies: korjailen kodinkoneet, teen lumityöt, leikkaan nurmikon, hakkaan halot, putsaan rännit, tsekkailen talon yleiskuntoa ja korjaan tarvittaessa, huollan, korjaan ja pesen autot itse, teen ruokaa, maksan laskut ja käyn töissä.

Harrastuksiahan nämä vain ovat, kyllä miehen pitäisi osallistua kotihommiinkin.

Nämä kuvaukset naurattaa aina. Tosiaankin viikko alkaa kun maanantaina putsataan kaikille ränni valmiiksi klo 7 aamulla, viedään talon yleiskunto päiväkotiin ja luetaan halkojen Wilma-ilmoitukset. Halot viedään hammaslääkäriin varttia vaille kahdeksaksi ja katsotaan että mukana on sukset JA sisäliikuntavehkeet JA elämyspäivän joku tarinaesine tulevaa koulupäivää varten.

Klo 12 pienemmillä, kotona hoidettavilla haloilla on nälkä, joten putsaat rännin uudestaan. Autoakin olisi pestävä iltapäivän mittaan kaksi lastillista, koska viikonloppuna ei ollut aikaa hoitaa autovuorta ja muuten loppuu puhtaat renkaat, jouset ja tuulilasinpyyhkijät. Ainiin, tuulilasinpyyhkijät oli jäänyt pieneksi ja niitäkin pitäisi ostaa lisää viikonloppuna. Siivoat ränninputsaustarvikkeet pois, viet halot happihyppelylle leikkipuistoon, ja kotiintultua alat pesemään autovuorta.

Isommat halot tulevat koulusta siinä kahden maissa, jolloin pitää taas putsata ränni ja hakea talon yleiskunto päiväkodista. Halkojen, halkojen kavereiden, ja talon yleiskunnon kengissä sisälle tulee paljon hiekkaa. Harmittaa, kun vasta launtaina leikkasit nurmikon kiiltävän lyhyeksi ja jo nyt kaikki lattiat on taas hiekan peitossa. Leikkaat nurmen uudestaan. SItten kello lyökin kuusi, kaikilla on huutava nälkä, eli taas pitäisi putsata ränni. Ja parin tunnin päästä uudestaan, kun on iltapalan aika. Auto unohtuu märkänä pesukoneeseen, joten päätät pyöräyttää sen uudestaan joskus huomenaamulla. Siinä rännien putsauksen välissä.

Mikähän tämänkin hengentuotteen tarkoitus oli? Typerää tekstiä monta riviä.

Yrittäkää nyt feministit päättää mitä helvettiä te haluatte? Elää yksin tai feministikavereiden kanssa? 

Se on ihan ok ja hyväksyttävää, mutta miksi helvetissä kaikkien pitäisi tehdä samoin kuin te?

Teidän mielestänne tasa-arvoista parisuhdetta miehen ja naisen välillä ei voi, eikä saa olla? Pitäisi olla vain, kuten te haluatte ja teistä on kivaa?

Sarkasmi on ilmaisumuoto, jota tajutaan tai sitten ei. Tämä oli loistavaa sellaista.

Se oli heikkoa jopa sarkasmiksi. Sarkasmiyritelmän taakse onkin helppo "piilottaa" toisen sukupuolen halveksuntaa ja aliarvostamista-

Miten saadaan toisen sukupuolen aliarvostamista ja halveksuntaa siitä, että osoitetaan epätasapuolisuus perinteisten miehen ja naisen kotitöiden ja vastuualueiden välillä päivittäisen työmäärän ja sen aikaavievyyden osalta?

No varmaan sillä logiikalla, miten kaikki eriävät mielipiteet ovat nykyään vihaa tai fobiaa. Katso nyt tämän ketjun otsikkoakin 😵‍💫

Vierailija
242/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni joka ikinen saa toivoa sellaista naista kuin haluaa, ja mielestäni sinullakin on oikeus etsiä nimenomaan juuri sellainen nainen, joka tekee kaikki nuo asiat.

Ehkä naiset ovat vaan ärsyyntyneet siitä, että miehet saattavat ensiksi esittää, että tekevät puolet kotitöistä ja luvata vaikka mitä, mutta sitten lopulta passiivi-aggressiivisesti vierittävät kaikki kotityöt naisten niskaan. Jos sinulla on ajatus, että haluat naisen hoitavan kaiken, niin kerro myös kaikille tapailunaisille se suoraan, niin he eivät tuhlaa aikaasi sinuun. 

Minä siivoan, pyykkään ja laitan ruokaa, mutta vihaan kaiken noiden kolmen tekemistä. En todellakaan ala siivoamaan toisen perässä. Ne tehdään puoliksi, tai sitten ei olla suhteessa lainkaan. 

Et kelpaisi aloittajalle. Ei riitä, että nainen tekee kotihommia, hänen pitää tehdä niitä ilolla, sillä kotityöt eivät kunnon naiselle ole töitä laisinkaan, vaan rakkauden tekoja. 

Ja tämä on sinulle ongelma koska...?

On aika törkeää vaatia, että työtä ruvetaan kutsumaan huviksi ja sillä vilungilla itse halutaan sysätä se toiselle. 

Ihmiset saavat tykätä mistä tykkäät, ei se sulle kuulu. Ja jos naiset, jotka tykkäävät pitää kodista hyvää huolta ovat miesten suosiossa, niin sille et voi yhtään mitään.

Ennemmin olisinkin sinkkuna kuin tuollaisen miehen kotiorjana. Suosio ei aina ole kaivattua.

Sitten olet sinkku, ei kukaan sinua parisuhteeseen pakota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kodista hyvää huolta pitävät naiset ovat kaikista suosituimpia naisia miesten keskuudessa ja siksi saavat valita parhaat miehet päältä. Siksi muut naiset on kateellisia.

Kateellinen kyökkipiian osasta :D

Jopa vitsin murjasit!

Todellisuus on voimaantuneillakin naisilla toinen..

"Naiselle hän sanoi:

– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,

ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.

Kuitenkin tunnet halua mieheesi,

ja hän pitää sinua vallassaan."

mies54v

Joo, mutta koska olette käyttäneet tuota valtaanne väärin aika kauan, on meillä nyt feminismi. Ei huonolla vallankäytöllä saa aikaan kuin kapinaa, ja siihen on kyllä oikeasti ollut aihettakin.

Sinä käytät Jumalan Sanaa väärin, toisten kiusaamiseen. Suosittelen tekemään parannuksen.

Vierailija
244/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu.. Nainen saa toivoa nikkaroivaa ja korjailevaa miestä kuitenkin.

Nikkarointi on harrastus siinä kuin muutkin käsityöt. Vähän vaikea verrata jokapäiväiseen ruuanlaittoon, pyykkäämiseen ja siivoamiseen.

Ehkä kirjoittaja ja yläpeukuttajat ymmärsivät tahallaan väärin

Vierailija
245/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin17% miehistä on käsittääkseni sinkkuja. Kukahan noiden kodit siivoaa ja laittaa noille ruuan , jos oletusarvo on että kotityöt on naisen hommia? Asuuko ne läävässä, vai käykö mutsi siivoamassa? Ei sen puoleen, itse en näin aikuiseba sinkkuna, jonka ei enää tarvitse miettiä perheen perustamista enää edes muuttaisi kenenkään miehen kanssasaman katon alle juurikin tuosta syystä,ja varsinkin, kun minun ikäluokan miehissä on valitettavan paljon ap:n kaltaisia sovinisteja. Miksi ottaisin jonkun passattavan miesvauvan vaivoikseni?

Sinkkumiehet siivoavat itse, mutta yleensä huomattavasti harvemmin kuin pariskunnat tai sinkkunaiset. Hyvänä on puolena silloin ettei tarvitse kuunnella naisten määräilyä, jota miehet eivät voi sietää.

Vierailija
246/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan osa miehistä haluaa tyhmän ja hyväksikäytettävän naisen. Onneksi eivät enää saa, nuorissa ei tuollaisia enää ole.

Vierailija
247/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se niin olekin. Miksi et itse kykene kotihommiim?

Ja taas oletus. Kyllä minä kykenen ja osaan mutta ei minun tekemisellä tunnelmaa synny, siihen tarvitaan kodinhengetär.

Voi luoja. Mitä tunnelmaa kaipaat siihen, että siivoat sotkusi ja kokkaat ruokasi itse?

Mies kaipaa rakkautta, låmpöä ja kodikkuutta ja sanot siihen noin

Vierailija
248/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni joka ikinen saa toivoa sellaista naista kuin haluaa, ja mielestäni sinullakin on oikeus etsiä nimenomaan juuri sellainen nainen, joka tekee kaikki nuo asiat.

Ehkä naiset ovat vaan ärsyyntyneet siitä, että miehet saattavat ensiksi esittää, että tekevät puolet kotitöistä ja luvata vaikka mitä, mutta sitten lopulta passiivi-aggressiivisesti vierittävät kaikki kotityöt naisten niskaan. Jos sinulla on ajatus, että haluat naisen hoitavan kaiken, niin kerro myös kaikille tapailunaisille se suoraan, niin he eivät tuhlaa aikaasi sinuun. 

Minä siivoan, pyykkään ja laitan ruokaa, mutta vihaan kaiken noiden kolmen tekemistä. En todellakaan ala siivoamaan toisen perässä. Ne tehdään puoliksi, tai sitten ei olla suhteessa lainkaan. 

Et kelpaisi aloittajalle. Ei riitä, että nainen tekee kotihommia, hänen pitää tehdä niitä ilolla, sillä kotityöt eivät kunnon naiselle ole töitä laisinkaan, vaan rakkauden tekoja. 

Ja tämä on sinulle ongelma koska...?

On aika törkeää vaatia, että työtä ruvetaan kutsumaan huviksi ja sillä vilungilla itse halutaan sysätä se toiselle. 

Ihmiset saavat tykätä mistä tykkäät, ei se sulle kuulu. Ja jos naiset, jotka tykkäävät pitää kodista hyvää huolta ovat miesten suosiossa, niin sille et voi yhtään mitään.

Ennemmin olisinkin sinkkuna kuin tuollaisen miehen kotiorjana. Suosio ei aina ole kaivattua.

Sitten olet sinkku, ei kukaan sinua parisuhteeseen pakota.

No kun en ole. Naimisissa jo 25 vuotta ja hommat hoituu tasa-arvoisesti. Mutta sellaisestahan te äitihahmoa kaipaavat peräkammarin pojat ette tajua mitään näköjään.

Vierailija
249/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin17% miehistä on käsittääkseni sinkkuja. Kukahan noiden kodit siivoaa ja laittaa noille ruuan , jos oletusarvo on että kotityöt on naisen hommia? Asuuko ne läävässä, vai käykö mutsi siivoamassa? Ei sen puoleen, itse en näin aikuiseba sinkkuna, jonka ei enää tarvitse miettiä perheen perustamista enää edes muuttaisi kenenkään miehen kanssasaman katon alle juurikin tuosta syystä,ja varsinkin, kun minun ikäluokan miehissä on valitettavan paljon ap:n kaltaisia sovinisteja. Miksi ottaisin jonkun passattavan miesvauvan vaivoikseni?

Sinkkumiehet siivoavat itse, mutta yleensä huomattavasti harvemmin kuin pariskunnat tai sinkkunaiset. Hyvänä on puolena silloin ettei tarvitse kuunnella naisten määräilyä, jota miehet eivät voi sietää.

Niin. Lakanat vaihdetaan kun ne ovat koppuraisia paskasta. Vessa siivotaan, kun pytyn alkuperäistä väriä on enää vaikea hahmottaa. Astiat ovat jossain pitsalaatikoiden alla jemmassa ja astmaatikko saisi vakavan anafylaktisen kohtauksen pölypalleroista. Eipä siinä mitään, mutta älä kutsu vieraita kylään.

Vierailija
250/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan osa miehistä haluaa tyhmän ja hyväksikäytettävän naisen. Onneksi eivät enää saa, nuorissa ei tuollaisia enää ole.

Ainakaan aloittajalla ei sitä palkatonta piikaa ole, kun tekee jatkuvasti näitä aloituksia

Mahtaa olla kämppänsä sikolätti :)

Vierailija
251/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas oletus. Kyllä minä kykenen ja osaan mutta ei minun tekemisellä tunnelmaa synny, siihen tarvitaan kodinhengetär.

Voi luoja. Mitä tunnelmaa kaipaat siihen, että siivoat sotkusi ja kokkaat ruokasi itse?

Se rakkaus, lämpö ja kodikkuus luodaan yhdessä. Ei yhden ihmisen voimin.

Vierailija
252/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy miksi haluan perinteisen naisen on se, että en siedä yhtään naisten määräilyä.

Vierailija
253/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän siististä kodista. Tykkään siivota, vaihdella verhoja, välillä sisustaa ja huolehdin, että meillä on joka päivä lämmin, terveellinen ruoka. Annan aikaa lapsille ja meillä on hyvät ja lämpimät välit jo aikuistuvien lasten kanssa. Mutta minulla ei ole miestä, eikä tule. Näin siinä käy, kun aikansa passaa mieslasta. Ei huvittanut enää. Nyt on paljon mielekkäämpää, kun ei tarvitse kolmatta lasta hoitaa.

Vierailija
254/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"itse laiskottelee tai huvittelee kun toinen raataa eikä osallistu mitenkään."

Tässä ap itse vastaa kysymykseensä. Ei sillä ole mitään merkitystä että mies haluaa että nainen tekee ruokaa, mutta miehen pitää itse sitten vastavuoroisesti tehdä jotain, eikä niin että nainen on hänen kotiorjansa. Mikä siinä on vaikea ymmärtää?

Ei tälläkään palstalla kukaan ole vihainen siitä että joku toivoo puolison olevan hyvä kokki tai kokkaavan mielellään. Parisuhteessa ei olla toisen palkkalistoilla tai missään työkokeilussa ilman palkkaa.

Vierailija
255/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Lakanat vaihdetaan kun ne ovat koppuraisia paskasta. Vessa siivotaan, kun pytyn alkuperäistä väriä on enää vaikea hahmottaa. Astiat ovat jossain pitsalaatikoiden alla jemmassa ja astmaatikko saisi vakavan anafylaktisen kohtauksen pölypalleroista. Eipä siinä mitään, mutta älä kutsu vieraita kylään.

Kämppä siivotaan silloin kun nainen on tulossa käymään.

Vierailija
256/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se sitä tarkoitakaan. Kyse oli uskoakseni miehen näkökulmasta, yhden ihmisen toiveista joka nyt sattui olemaan mies. Naisen osa on myös olemassa ja hän saa mieheltä vastavuoroisesti edellä mainittuja asioita. Mikä sattuu naiselle tuomaan rakkauden, lämmön ja kodikkuuden niin se riippuu naisen kaipuista

Vierailija
257/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut koko ketjua lainkaan. Otsikkoon vastaan vain: laita itse ruokasi ja siivoa sotkusi. Miksi kenenkään pitäisi tehdä nuo asiat sinun, aikuisen ihmisen, puolesta? Tällainen ajattelutapa naisia vituttaa.

Vierailija
258/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksikäyttö ja toisen pitäminen palkattomana piikana ei ole rakkaudesta kuullutkaan. Se rakkaus on tekoja, ei yksipuolista saamista.

Kuolkoot paskaansa. Tai voihan ne ostaa thaikun tekemään kotityöt, vastineeksi ei tarvitse muuta kun elättää koko naisen suku :D

Mä en ole vahingoniloinen ihminen, mutta setämies omien paskojensa keskellä AINA huvittaa.

Vierailija
259/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kodista hyvää huolta pitävät naiset ovat kaikista suosituimpia naisia miesten keskuudessa ja siksi saavat valita parhaat miehet päältä. Siksi muut naiset on kateellisia.

Kateellinen kyökkipiian osasta :D

Jopa vitsin murjasit!

Todellisuus on voimaantuneillakin naisilla toinen..

"Naiselle hän sanoi:

– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,

ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.

Kuitenkin tunnet halua mieheesi,

ja hän pitää sinua vallassaan."

mies54v

Joo, mutta koska olette käyttäneet tuota valtaanne väärin aika kauan, on meillä nyt feminismi. Ei huonolla vallankäytöllä saa aikaan kuin kapinaa, ja siihen on kyllä oikeasti ollut aihettakin.

Sinä käytät Jumalan Sanaa väärin, toisten kiusaamiseen. Suosittelen tekemään parannuksen.

Ai että miten mainiosti ilmaistu. Aivan näinhän se on. Nauttikaa nyt ulisijat huonon ja epäreilun johtajuutenne hedelmistä.

Vierailija
260/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaaminen on aika vahva sana, mutta ärtymystä varmasti herättää, riippuen tietenkin, mitä "tykkää laittaa ruokaa ja hoitaa kotia" käytännössä tarkoittaa.

Jos se meinaa, että nainen tekee ruuat joka päivä ja hoitaa pyykit siivouksen ja muun yleisilmeen, niin onhan se vähän nihkeä diili, jos silti pitää käydä päivätöissä. Omaa vapaata aikaa jää aika vähän, jos omien sotkujen lisäksi pitää siivota toisenkin jäljet. Kokkaaminen ja järjestyksen ylläpito kun on monissa kodeissa jokapäiväistä ja syö aikaa. 

Jos taas hakusessa on kotirouva, niin sitten pitäisi miettiä, miten työstä pois jäänti kompensoidaan. Vaikka nainen olisikin onnellinen kodin hengetär, niin kotiin jääminen kokopäiväisesti on sekin aika nihkeä diili, sillä kotiin jäävä menettää paitsi palkkatulot, myös sellaiset pikkujutut kuin eläkekertymän. Jos sitten tulee ero, niin tällä kodin hengettärellä ei parhaimmillaan ole työtä, mihin palata, eikä 15 v tauon jälkeen enää kiinnostele työnantajia. Eläkettäkään ei ole kertynyt ja vanhuus kuluukin sitten kivasti kituutellessa. Tämähän on ongelma jo työssäkäyvillekin naisille (tilastollisesti), koska naisvaltaisilla aloilla palkat ovat pienempiä jolloin eläkettä kertyy vähemmän, mutta sillä pitäisi kärvistellä kauemmin, koska naiset elävät pidempään kuin miehet. 

Eli: kotihengettären puolison pitäisi olla aika hyvätuloinen, kun toisella ei olisi mitään tuloja. Lisäksi pitäisi miettiä joku diili, jossa kotirouva ei jää puille paljaille myöskään erotilanteessa, kuten joku taisikin jo tuolla hoksauttaa. Ja sitten pitäisi miettiä, miten kompensoidaan eläkekertymän puute. Ongelma on ehkä pienempi, jos päästään vaiheeseen, jossa kuolema erottaa, mutta aika moni liitto päättyy nykyään eroon.