Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en tykkää kovin pitkistä miehistä

Vierailija
23.06.2015 |

Sellaisista yli 187 cm ->

Muita?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on mua pidempi niin hyvä. Täysin toissijasta, jos on ihana mies ♥ n163cm

Vierailija
42/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:27"]

Iso mies syö kauheasti ja vie enemmän tilaa kuin pieni tai keskikokoinen. Eikä siitä isoudesta ole mitään hyötyä. Sitten on ymmärrettävää jos nainenkin on iso ja haluaa ison miehen. Mutta tällaiselle keskimittaiselle riittää lyhempikin mies.

[/quote]

Tässä taannoin oli ulkomaalaisen, itse lähes 2 metriä pitkän tiedemiehen haastattelu ja hän sanoi, että ihmisistä pitäisi tehdä tieteen avulla vain puolen metrin pituisia, jotta ihmiskunta kuluttaisi vähemmän maapallon hupenevia luonnonvaroja, kun niitä nykyään kulutetaan aivan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 12:59"]

Omassa kaveripiirissä (olemme 165-170-senttisiä) suositaan just sellaisia keskimittaisia 180-senttisiä. Yli 190-senttiset eivät erityisesti kiinnosta meistä ketään.

Monesti näkee sellaisen hujoppimiehen tosi lyhyen (alle 160 cm) kanssa ja uskon että tässä on biologinen peruste suosia sellaista kumppania jonka kautta omat äärigeenit ns normalisoituvat. Muuten on mielestäni enemmänkin normaalia viehättyä nimenomaan niistä keskimittaisista.

[/quote]

No tässäpä puhtaaksi suodattua omien valintojen ylistystä. Kaikki muut ovat luonnonoikkuja jotka epätoivoisesti pyrkivät samanlaisiksi kuin te.

Eiköhän tuo 180-senttisten miesten "suosiminen" ole vain tilastollinen todennäköisyys, kun suurin osa on sen pituisia.

Vierailija
44/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rakastan. Mitä pidempi sen parempi, vaikka ei sillä mitään väliä ole jos mies muuten ihana :) T. 165 cm nainen

Vierailija
45/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 12:59"]

Omassa kaveripiirissä (olemme 165-170-senttisiä) suositaan just sellaisia keskimittaisia 180-senttisiä. Yli 190-senttiset eivät erityisesti kiinnosta meistä ketään.

Monesti näkee sellaisen hujoppimiehen tosi lyhyen (alle 160 cm) kanssa ja uskon että tässä on biologinen peruste suosia sellaista kumppania jonka kautta omat äärigeenit ns normalisoituvat. Muuten on mielestäni enemmänkin normaalia viehättyä nimenomaan niistä keskimittaisista.

[/quote]

No tässäpä puhtaaksi suodattua omien valintojen ylistystä. Kaikki muut ovat luonnonoikkuja jotka epätoivoisesti pyrkivät samanlaisiksi kuin te.

Eiköhän tuo 180-senttisten miesten "suosiminen" ole vain tilastollinen todennäköisyys, kun suurin osa on sen pituisia.

[/quote] No mutta niin se biologia vaan toimii, että viehätymme tietynlaisista ihmisistä syystä. Riippumatta siitä, mitä mieltä sinä olet.

Vierailija
46/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran seurustelusuhteessa 190cm miehen kanssa. Päästeli jumalattomia härän pieruja ja aivastaessaan päästi kamalan äänen. Varmasti naapurikin säikähti. Söi kuin hevonen. Rikkoi huonekaluja pitkillä raajoillaan myös esineitä (kömpelö). 

Tukki vessanpöntön kakallaan liian usein. 

Ei kiitos pitkille miehille. Jättiläisten kanssa on jättimäiset siivot.

Vierailija
47/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:13"]

Oletteko naispedoja kun tykkäätte lapsen mittaisista miehistä???

[/quote]

Olen havainnut, että nuoret naiset eivät monesti pidä isoista miehistä. Olen 190 cm ja 100 kg semi-kunnossa ja saan vain vanhoja naisia :(

[/quote]

Johtuu varmaan sun painosta ja läskeistä, ei pituudesta. Enkä millään usko, että olet timmi ja lähinnä pelkkää lihasta. Ja vaikka olisitkin, niin bodarit ole muutenkaan naisten suosiossa. BMI sulla on 27,7, eli olet reippaasti ylipainon puolella. Et sä kuitenkaan niin pitkä ole, etteikö olisi varaa laihduttaa.