Mä en tykkää kovin pitkistä miehistä
Kommentit (47)
Joo, aika karismaattinen ja ihana saisi mies olla, että kiinnostuisin tolkuttoman pitkästä. Ite olen 174.
Minäkään en pidä. :( T. 168cm mies
Kääpiöt aina sortavat meitä pitkiä miehiä!
On lyhyet naiset miellyttävämpiä omasta mielestäni. :) -Pitkä mies
Mäkään en ole koskaan tykännyt sellaisista ylipitkistä 189 cm -> 180 cm on paras pituus.
N168cm
Mä tykkään noin 180-senttisistä. Kovin pitkä mies on jotenkin koominen, siis sellainen yli 190 cm
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:39"]Kääpiöt aina sortavat meitä pitkiä miehiä!
[/quote]
Höh, mulla on 195cm pitkä mies
T. 152cm
Itsekin tykkään 180-senttisistä, mitä lähempänä sitä sitä parempi. Itse oon 166-senttinen nainen
Täällä myös 180-senttisten fani. <3 Hujopit ei sytytä.
En minäkään pidä. Alle 180 cm on hyvä, tuo 187 kuulostaa ehdottomalta maksimilta. Kunhan ei ole minua lyhyempi.
n 158/48
Mäkään en ole koskaan syttynyt kovin pitkistä. Oma mies on 179 cm ja just täydellinen.
t. 163 cm
Kovin pitkä mies on jotenkin koominen
Just näin. Koomista, eikä hyvällä tavalla. Pää vaan kolisee kattolautoihin. Ei sellaista.
Mun miehet on olleet 177 ja 196 cm väliltä, itse oon 165. Sanoisin että tuollainen lähellä 180 cm on ideaali mm. läheisen kanssakäymisen näkökulmasta mutta tykkään kyllä pitkistäkin kunhan ovat ryhdikkäitä ja kantavat pituutensa ylpeästi.
180-senttiset on sänkypuuhissa sopivimpia. Ja muutenkin. :)
Oletteko naispedoja kun tykkäätte lapsen mittaisista miehistä???
Kelpaisinko minä sinulle? T.mies 161cm pitkä