Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei pysty kokemaan seksuaalista halua miestä kohtaan, joka ei kykene pitämään puoliaan?

Vierailija
25.05.2026 |

Saati sitten läheistensä puolia tarvittiessa vaan taipuu aina muiden tahtoon. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä oikein selität?

Vierailija
2/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko yö valvottu ja juotu? Väkivalta miehisyyden mitta ap:lle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi yleistää, mutta voihan se viedä halut, jos miehelle pitää olla äitinä.

Vierailija
4/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut siis itsestäsi ?

Vierailija
5/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi puhua sen miehesi kans mieluummin. Ei täällä voida olla sun terapeutteja

Vierailija
6/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vellihousut ei nyt vain satu olemaan sitä kuuminta hottia sseksuaalisessa mielessä.

Vierailija
7/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen seksuaalista halua ainoastaan äitiensä alistamia miehiä kohtaan. 

Vierailija
8/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat sivaria?

Vierailija
9/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä hemmetin taistelukentällä te asutte, kun miesten pitää ”suojella naisia” tai ”puolustaa itseään”? 

Vierailija
10/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amatsoniko aloituksen  kirjoitti. 😯 

Vierailija
11/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen halu on hyvin vahvasti sidoksissa ihailuun. Ei sellaista halua, jota säälii.

Vierailija
12/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, että mies on minua voimakkaampi. Henkisesti ja fyysisesti. En tykkää yhtään tästä risupartajengistä, joka pelaa tietokoneella ja on jäänyt kaikessa 5-vuotiaan lapsen tasolle ja mielikuvittelee itsensä ketuksi tai sudeksi ja menee naimisiinkin internetissä näkemättä edes puolisoaan. Kaikki päivät syödään mässyä, kasvatetaan mahaa ja tuijotetaan tietokonetta. Missä edes alkeellisin todellisuudentaju? 

Säälin nuoria naisia, jotka joutuvat kohtaamaan tämän Y-kromosomin kadottaneen sukupolven miesvauvoja. Olen onnellinen, että elin nuoruuteni 1990-luvulla. Silloin oli vielä "testosteronilta tuoksuvia laatikkoleukia" jäljellä. Todellakin seikkailin. Todellakin löysin mieheni ihan "livestä" kuten discoista, ulkoa kadulta, rannalta. 

Olen nainen, haluan siis miestä. Olen aikuinen nainen, haluan siis aikuisen miehen.  

Miehekäs mies on vastuuntuntoinen ja vahva, lihaksikas myös fyysisesti. Näyttää mieheltä. On leukava ja jykevä ja vahva, minua vahvempi. Seksikäs eli lihaksikkaampi minua. Tekee työtään perheensä tai naisensa eteen ja vaikka tappelee puolestani. Ei ikinä pettäisi eikä jättäisi minua.

Tästä syystä elänkin fantasiani kanssa yksin. 

Vierailija
13/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, vihreiden puoluekokous on jo ohi. 😉 

Vierailija
14/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen halu on hyvin vahvasti sidoksissa ihailuun. Ei sellaista halua, jota säälii.

Minä säälin ihmisiå, jotka ei pysty hillitsemään väkivaltaisuuttaan ja/tai uskoo manosfäärin päivän satuja.

Vierailija
15/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tuon selkeämpää evolutiivistä käyttäytymismallia olekkaan. Älä hanki nyhverön kanssa puolustuskyvyttömiä lapsia

Vierailija
16/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä säälin ihmisiå, jotka ei pysty hillitsemään väkivaltaisuuttaan ja/tai uskoo manosfäärin päivän satuja.

Jep. Törmääpä sitten mieheen, jota pystyt ihailemaan. Korkea moraali ja hyvä sydän. Eivät ole halut loppuneet 21 vuodessa.

Vierailija
17/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaaks meillä aamu sun kans nyt näin, että sä aivan päivänselviinkin juttuihin alat esittämään tyhmää, että ikään kuin et ymmärrä yhtään mistä puhutaan? Että sä hämmästelet ja kummastelet, ihan kuin mandariinikiinaa sulle veisrelisin. Sie vaan pyörittelet silmiäs, kohottelet hartioitas ja pidät suuta töttöröllä ku netin tytöt. Oot vaan, että ”nyt en yhtään kyllä ymmärrä, voisitko tarkentaa”. Näinkö me aloitetaan tää päivä sun kans tänään?

Vierailija
18/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kelpaa mikään Vihreiden tai SDP:n äänestäjä.

Vierailija
19/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä hemmetin taistelukentällä te asutte, kun miesten pitää ”suojella naisia” tai ”puolustaa itseään”? 

Päähesuleissa.

Vierailija
20/22 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei asuta. Mutta 200 000 vuotta piti ihan olla kyvykäs ihminen jotta saattoi pärjätä. Kyvykkäitä ihmisiä teki yleensä kyvykkäät ihmiset, evoluutio sai kyvykkäät ihmiset haluamaan toisiaan luomaan kyvykkäitä ihmisiä. 200 vuotta liberalismia ei ole vielä tähän purrut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi