Mä en tykkää kovin pitkistä miehistä
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:13"]
Oletteko naispedoja kun tykkäätte lapsen mittaisista miehistä???
[/quote] 180 cm lapsen mittainen?
[/quote]
Olen havainnut, että nuoret naiset eivät monesti pidä isoista miehistä. Olen 190 cm ja 100 kg semi-kunnossa ja saan vain vanhoja naisia :(
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:40"]On lyhyet naiset miellyttävämpiä omasta mielestäni. :) -Pitkä mies
[/quote]
Ihan salettiin tän oli kirjottanu lyhyt nainen.
Iso mies syö kauheasti ja vie enemmän tilaa kuin pieni tai keskikokoinen. Eikä siitä isoudesta ole mitään hyötyä. Sitten on ymmärrettävää jos nainenkin on iso ja haluaa ison miehen. Mutta tällaiselle keskimittaiselle riittää lyhempikin mies.
Kuulostaa aika hyvälle.
T.181cm mies
Iso mies syö kauheasti ja vie enemmän tilaa kuin pieni tai keskikokoinen.
Totta, eihän semmoinen mahdukaan mihinkään. Tosi epäkäytännöllinen.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:22"]
[/quote]
Olen havainnut, että nuoret naiset eivät monesti pidä isoista miehistä. Olen 190 cm ja 100 kg semi-kunnossa ja saan vain vanhoja naisia :(
[/quote]
Parempi sekin kun ei mitään. ei kannta valittaa jos kuitenkin römpsälle pääsee.
Kiitos. Jääpähän pitkät miehet niitä haluaville;)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:22"]
[/quote]
Kai tytöt pelkää vielä isoja miehiä :D Oon kyllä saman huomannut että aina niillä on joku pulkannaru poikaystävänä. No tyttöjen mielestä nämä kalsarimallit ovat lihaksikkaita :DD
[/quote]
Tykkään ihan aikuisista miehistä. Minusta on kiva katsoa miestä silmiin ilman että saan niskani kipeäksi. Sellainen 168-180 olisi hyvä pituus ihannemiehelleni.
163
Teininä ihanteeni oli mahdollisimman pitkä mies ja siitä se pituusihanne on laskenut vuosien mittaan. Nykyään ihanne on kolmisen senttiä minua pidempi. Olen 174 cm.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:41"]
Ap, oma pituutes ja paino?
[/quote]
Itekki 175-senttisenä (ehkä pidempänäkin, muiden mielestä ainakin olen) ja 60-kiloisena (mitä sillä on tekemistä minkään kanssa?) tykkään oman mittaisista (+-5cm on hyvä), lähemmäs 190 alkaa olla jo ihan liian hujoppi omaan makuun, mutta ei se pituus ole mitenkään tärkeimpien ominaisuuksien joukossa.
Makuja on monia.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:54"]
Eipä ole pahemmin vientiä ollut, vaikka pituuden puolesta tuntuisi monille kelpaavan.
m41/180
[/quote] Kerro toki lisää itsestäsi. :)
[/quote]
Kylläpäs sitä ollaan uteliaita. :)
m41
En ole ajatellut pituuksia kun olen ihastunut tai rakastunut. Ex oli 182 cm, nykyinen hädintuskin minun pituinen. Olen itse 174.
Omassa kaveripiirissä (olemme 165-170-senttisiä) suositaan just sellaisia keskimittaisia 180-senttisiä. Yli 190-senttiset eivät erityisesti kiinnosta meistä ketään.
Monesti näkee sellaisen hujoppimiehen tosi lyhyen (alle 160 cm) kanssa ja uskon että tässä on biologinen peruste suosia sellaista kumppania jonka kautta omat äärigeenit ns normalisoituvat. Muuten on mielestäni enemmänkin normaalia viehättyä nimenomaan niistä keskimittaisista.
Eipä ole pahemmin vientiä ollut, vaikka pituuden puolesta tuntuisi monille kelpaavan.
m41/180
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 12:59"]
Omassa kaveripiirissä (olemme 165-170-senttisiä) suositaan just sellaisia keskimittaisia 180-senttisiä. Yli 190-senttiset eivät erityisesti kiinnosta meistä ketään.
Monesti näkee sellaisen hujoppimiehen tosi lyhyen (alle 160 cm) kanssa ja uskon että tässä on biologinen peruste suosia sellaista kumppania jonka kautta omat äärigeenit ns normalisoituvat. Muuten on mielestäni enemmänkin normaalia viehättyä nimenomaan niistä keskimittaisista.
[/quote] kuulostaa järkeenkäypältä.
t. Yksi 178-182-senttisten miesten fani
Olisipa ihanaa jos saisi itsekin sanoa ääneen millaisista miehistä pitää. Kyllä saisi karmeat haukut ja kiroukset niskaansa jos myöntäisi että vain pitkät miehet kiinnostavat.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:54"]
m41/180
[/quote] Kerro toki lisää itsestäsi. :)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:39"]Kääpiöt aina sortavat meitä pitkiä miehiä!
[/quote]
Höh, mulla on 195cm pitkä mies
[/quote]