päivän syömisesi/juomisesi ja pituutesi/painosi?
kaurapuuroa intiaanisokerilla ja musta kahvi, pikkupussi manteleita, linssi/kookos-keittoa , mansikan makuista palautumisjuomaa, raejuustoa, salmiakkijäätelö, paljon vettä.
166 cm/60 kg.
Kommentit (65)
- Iso cafe au lait rasvattomasta maidosta, hapankorppu raejuustolla (25 g) ja salaatinlehti, 1/4 omena.
- kurkku-tomaattisalaatti, grillattua kanaa 50 g, vinaigrette
- kahvia mustana ja makeutusainetta
- Rainbow-lohikeitto 300 g, 1/4 reissumies, 1/4 omena.
- vihreää teetä ja makeutusainetta
181 cm / 58 kg
Savulohta ehkä 200g
kivennäisvettä pari lasia
1 Lidlin lakritsijäätelöpuikko
165/ja paino ehkä 65-67 (ei oo vaakaa nyt)
kahvia ja nyt illalla mäkin salaatti, normaalisti syön 3-4h välein ja mulla on koko ajan nälkä. toi tän iltanen salaatti oli eka ruoka kahteen päivään. pitkä parisuhde ilmeisesti loppumassa ja olen ihan rikki, en vaan pysty syömään. toisaalta aivan sama vaikka kuolisin nälkään.
163/56
Jauhelihakastiketta kauhallinen ja 3 pientä perunaa, vihersalaattia.
Tomaattista spagettia isohko annos, banaani.
1,5 litraa light-colaa.
160cm/110kg
Kaurapuuroa ja vähäkalorista mehukeittoa, kaksi kananmunaa, kahvia
Salaatti kaupan salaattibaarista, vanilja proteiinirahka
Kaks ja puol (:D) riisikakkua kalkkunaleikkeellä ja kurkulla, maustamatonta jugurttia missä seassa banaania ja mansikoita, teetä
175cm/67kg
Aamu: kahvi maidolla, 4 miniporkkanaa, kourallinen viinirypäleitä
Lounas: broilerinfileeleike, riisiä, salaattia, porkkanoita, vesimelonia
Välipala: kahvia maidolla, 2 saksanpähkinää
Illallinen: pussi kasvisnuudeleita, 4 digestive-keksiä
166cm/55kg
162cm 50kg
Jogurtti ja kaksi paahtoleipää oltermanni sulatejuustolla sekä kurkkua ja tomaattia. Aamupala siis.
Lihapiirakka sinapilla ja majoneesilla.
3 sitruunamuffinssia. 5 mukia kahvia päivän aikana.
Aamulla rasvatonta maustamatonta jugurttia, mysliä ja pähkinöitä sekä mansikoita
Lounas Fish King ateria Zero Colalla
Välipala reissari juustolla
Illalla karkkia ehkä 150-200g
162cm 62kg
Klo 06:00 2dl kreikkalaista jugua siemenillä ja hunajalla ja 3dl kahvia
09:00 omena ja vähän kahvia
12:00 wokkia halloumilla ja reilulla srirachatöräyksellä
15:00 lämmin feta-lohisalaatti kaapin jämäkasviksista ja kaksi riisikakkua tuorejuustolla
19:00 lenkin jälkeen samaa raejuustolla täydennettynä
Juon juuri inkiväärisitruunavettä ja vikaa vesilasillistani, olen päivän aikaan juonut n. 3,5 litraa vettä.
155/50
Aamupäivällä 3karjalanpiirakkaa päällisillä.
Iltapäivällä ranskiksia, naudansisäfilettä, pekoniherkkusieniä ja kasviksia. Ville vallaton.
Pari kinuskipiirakan palasta myös jossain välissä.
169/54
Kaksi viipaletta realia, juustolla, salaatilla ja tomaatilla. Omena. Pieni hampurilainen ravintolassa, light kolaa. Kaksi tomaattia ja muutama viipale vesimelonia, sitruunanmehulla maustettua vettä. Perunamuusia, uunilohta pestolla ja smetanalla, vihersalaattia, lasi maitoa. Kuppi teetä ja muutama mansikka.
167/76 Olen raskaana, joten siksi syön just tasan sitä, mikä sattuu pysymään alhaalla. Paino ei johdu raskaudesta kylläkään, samana pysynyt koko raskauden (rv25) ajan.
Klo 8-9 kahvia maidolla pari mukillista
Klo 13 1 grillimakkara sinapilla, vettä pari-kolme lasillista
klo 17 grillattua lohta ja salaattia, roseeviiniä vissyllä jatkettuna pari lasia
klo 20-21 pari bulgarianjugurttia, 150g purkit
62kg, 168cm
Kaurapuuroa mustikoilla, heraproteiinia
uusia perunoita, jauhelihakastiketta, salaattia ja vähän raejuustoa
kaksi palaa leipää, kalkkunasiivuja, rahkajogurttia
taysjyväpastaa, itsetehtyjä broilerlihapullia, pippurikastiketta ja salaattia
banaani ennen salia
palautusjuoma
2 kananmunaa, pikkuisen tonnikalaa, muutama viininlehtikääryle, salaattia ja ruisleipää
164cm 54kg
Klo 09: Tuorepuuroa banaanilla ja puolukoilla, kahvia
Klo 13: Eiliset jämät: lihapullia ja salaattia
Klo 15: Nektariineja
Klo 17: Savulohta, uusia perunoita, tomaatti
Klo 19: Rahkapulla vieraiden kanssa
Klo 21: Juustoruisleipä, nektariini
159/54. Vettä päivän mittaan varmaan 3-4l, imetysaika janottaa kauheasti.
Aamu: Kaurapuuroa marjakiisselillä, kourallinen saksanpähkinöitä, kahvi maidolla.
Lounas: Lautasellinen kalakeittoa kuhasta, viipale itse leivottua limppua ja jälkkäriksi mansikoita vaniljajäätelöllä.
Iltapäivä: Ruisleipäviipale juustolla ja kurkulla, kuppi kahvia maidolla.
Ilta: Lämmin rieskarulla tonnikalalla ja tomaatilla, banaani.
Nyt vielä: välipalapatukka, tomaatti ja kourallinen panttereita.
158/49
Lounaaksi työpaikan salaattilounas, fetasalaattia ja leipäviipale, lasi appelsiinimehua. Päivälliseksi äsken katkarapupastaa, lasi valkoviiniä, jälkkäriksi marjarahkaa. En harrasta aamu- enkä välipaloja. pituus 165 cm, paino 53 kg.
Tosi onnekaita monet, voivat syödä ihan älyttömiä määriä ja pysyvät hoikkina. Itse pysyn noilla määrillä ylipainon puolella ja laihtuakseni joudun syömään ihan minimaalisesti.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:38"]
Tosi onnekaita monet, voivat syödä ihan älyttömiä määriä ja pysyvät hoikkina. Itse pysyn noilla määrillä ylipainon puolella ja laihtuakseni joudun syömään ihan minimaalisesti.
[/quote]
Säännöllinen raskas liikunta pitää lihaksiston koko ajan sopivasti kierroksilla, että sitä energiaa palaa kivasti ihan levätessäkin. Jos haluaa pysyä hoikkana ja hyvässä kunnossa niin pitää syödäkin yllättävän paljon. Syöminen on ihan matematiikkaa.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:37"]~klo 12 pikkuruinen annos tummaa makaronia ja makkarakastiketta sekä pari punajuuriviipaletta.
~klo 17 juustonaksuja
~klo 19:30 kaksi lämmintä täysjyväpaahtoleipää metukalla ja juustolla
Vettä, yksi muki cokista, yksi muki maitoa sekä pari haukkua mansikkajätskituutista.
161cm/79kg ja parantamisen varaa PALJON. Ollut vähän motivaatio hukassa kun imetyksen aikana paino ei liikkunut yhtään millään alas TAI ylös vaikka yritin kuukausia... Kykyä kyllä löytyy koska olen ennen lapsia pudottanut alle vuoteen 40kg ja pidin sen poissakin, jopa ensimmäisen raskauden. Nyt on kuitenkin imetys hiljattain loppunut ja stressin aiheet alkaa helpottaa joten motivaatio on kasvamassa (ensimmäisiä askelia jo otettu taas asian eteen). Nyt pitäis siis 24kg saada pois ja olisin enemmän kuin tyytyväinen :)
[/quote]
Ja syön kyllä kasviksia vaikka tänään en ole syönytkään :D T: Läski selittelee