Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Ex kertoi, että olen huono kuski nyt ja jatkossa kun en ollut ajanut penkkaan tai kolareita. Itse oli rutannut metallia romuksi asti, mutta minun virhe oli etten vain uskaltanut tehdä niin.
Terveisin vieläkin ajokelpo ja vakuutukset kunnossa. Eikä kolareita/henkilövahinkoja.
Eksältä kylläkin kortti lähti kuivumaan.
Kilahti, kun kauppakassini sisälsi muutakin kuin maitopurkin. Kuten leipää, leivänpäällisiä ja ruokatarpeita, että voisi lämpimän ruuan tehdä. Eipä hänellä ollut niissä penniäkään kiinni, ihan omilla rahoillani ne ostin. Mutta suurin syypää olin minä, sillä olin alunperin sanonut kauppaan lähtiessä, että vain maito on lopussa. Ei ollut silloin puhetta että se hänen niin suuresti rakastamansa leipäkin oli loppu, joten olisi pitänyt hakea se leipä kuulemma myöhemmin/ erikseen kaupasta.
Kun laitoin pyykit ulos kuivumaan, repi ne telineestä alas ja karjui että haluanko et pyykkeihin tulee linnunp'skaa! Käski pestä ne uudelleen ja laittaa oikealla tavalla kuivumaan eli sisätiloissa kuivaus, toinen mistä kilahti oli se että mulla oli selkä kipeä ja pyysin hieromaan, tiukaisi ettei hän mikään hieroja ole, sanomattakin selvää että exä on, kilahti ja tiuski milloin mistäkin onneksi ei kuitenkaan fyysisesti käynyt ikinä käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun penis
Mun haiseva, roikkuva, kuiva ja löysä vagina.
En antanut julkaista hääkuvaa somessa
Avasin housut ja siitähän se riemu repesi. Pienempää en enää keksi.
Sain uudet ja vahvemmat silmälasit, näen nyt joka ainoan tahran ja pölyhiukkasen, esim. Kuljen siis jatkuvasti rätti kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Mies suuttui kun olin siivotessani unohtanut pöntön rinkulan ylös, raivosi että kuka mies meillä oli ollut vierailulla.
Pyysin että saisin nukkua edes yhden kokonaisen yön kun valvonut lapsen kanssa niin siitäkin raivarit ja ei kuulemma mun väsymys kiinnosta.
Suuttuu millon mistäkin ihme syystä, saa olla varpaillaan omista sanomisistaan.
Siis oletko edelleen tuossa suhteessa?
Ahdistavaa!
Kehtasin saada sisäisen verenvuodon ja jouduin kiireelliseen leikkaukseen hyläten hänet kolmen lapsensa kanssa. Piti sairaalassa oloani selkeänä merkkinä etten halunnut kotiin ja totesi lääkärin kuullen ettei se mikään lomahotelli ole. Kun kotiuduin, tyhjensi pankkitilin ja lähti vanhempiensa luokse lomalle. Mä jäin kotiin kaaoksen keskelle, jääkaappi ja tili tyhjänä. Seurana kolme lasta.
4 pitkää vuotta myöhemmin pääsin äijästä eroon.
Oli mustasukkainen stressilelustani (sellanen pehmeä pallo). "Kosketko mielummin tuohon kuin muhun?"...
Vierailija kirjoitti:
Kehtasin saada sisäisen verenvuodon ja jouduin kiireelliseen leikkaukseen hyläten hänet kolmen lapsensa kanssa. Piti sairaalassa oloani selkeänä merkkinä etten halunnut kotiin ja totesi lääkärin kuullen ettei se mikään lomahotelli ole. Kun kotiuduin, tyhjensi pankkitilin ja lähti vanhempiensa luokse lomalle. Mä jäin kotiin kaaoksen keskelle, jääkaappi ja tili tyhjänä. Seurana kolme lasta.
4 pitkää vuotta myöhemmin pääsin äijästä eroon.
Tuli tosi ikävä olo tästä :( miten aikunen ihminen kehtaa käyttäytyä tuolla tavalla? Siis miten ne rationalisoi käytöksensä itelleen? En ikinä tajua näin epäihnimillistä ja ilkeämielistä käytöstä... Toivottavasti sulla menee nykyään hyvin!
Peeniksen koosta hermostui un sanoi että ei tunnumissään
Oli tärkeä zoom-kokous kesken ja työtön ex halusi huomiota juuri sillä hetkellä. Pyysin häntä monta kertaa jättämään minut rauhaa, että sain työni tehtyä, mutta keskeytti minut koko ajan. Lopulta ärähdin hänelle, että jätä minut nyt hlvetti vieköön rauhaan koska minulla on kokous kesken, josta kilahti niin totaalisesti, että alkoi kirkua, paiskoa ja rikkoa tavaroita keittiössä. Minun täytyi lähteä kokouksesta kesken kaiken sanottuani, että jotain odottamatonta tapahtui ja jouduin poistumaan. Ex oli rikkonut keittiössä melkein jokaisen astian, seisoi naama punaisena täristen, jalat veressä koska oli kävellyt sirpaleiden päällä ja minua tuijottaen sellaisella ilmeellä, että halusi tppaa minut. Sillä hetkellä päätin, että tämä oli suhteen loppu enkä voi enää elää kyseisen ihmisen kanssa. Ex tietty väitti, ettei mitään ihmeellistä ollut tapahtunut ja oli "järkyttynyt" että päätin jättää hänet niin äkkiä. Muutin pois sinä viikonloppuna ja jouduin asumaan useamman viikon kaverin nurkissa ennen kuin sain uuden asunnon. Mutta ainakin pääsin pois tuosta asunnosta ja suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso tekee monta kertaa viikossa saman: Haluaa äkkiä tehdä kupin kahvia ja voileivän tms. iltapäivällä ja äkkiä päästä jatkamaan etätöitä. Kun on pakko hätäillä ja tehdä äkkiä niin pudottaa jonku veitsen lattialle ja sit alkaa kiukkunen kiroilu. Veitsi ei hajonnu, lattia ei hajonnu, sen nostaminen kestäis kolme sekuntia. Mut kun pitää hermostua ja kiroilla ni asia sit hidastuu ihan vaan siitä syystä. En ymmärrä miksi pitää aina yrittää kauheella hopulla sählätä jotain ja sitten hermostua kun hosumalla ei tuu hyvää. Tai tuhlata aikaa hermostumiseen ja kiroiluun. Veitsi putos, nosta se ja jatka hommaa. Aika simppeliä :)
Ööh niinku mit vit? Että ei sais hermostua ja kiroilla kun voiveitsi tippuu lattialle? Ja sä naputat, että mitäs hätäilee ja vittulet, ettei mitään hajonnut? Mä tirpoisin sua nekkuun jo tossa vaiheessa ja käskisin painua hlvtin kauas mun talostani.
Sun kannattais hakeutua hoitoon niin pian kuin mahdollista. Saisit lääkityksen kohdilleen.
PIKKUISET HÄIRIKöI EDELLEEN PERÄSSÄ kun siellä syrän niin rikki.
Ex kanssa jos oli jostain asiasta samaa mieltä niin suuttui
"Kokoajan matkit mua, koitat vaa mielistellä, mitää et osaa ite päättää! kaikki pitää tässä ite hoitaa ja päättää!"
Sitten jos olin erimieltä
"Ihan sama mitä mä sanon niin sun pitää aina olla erimieltä ihan KAIKESTA!
Enkä ikinä tarkoituksella kumpaakaa tehnyt, tosin pian ei enää uskaltannut omaa mielipidettä sanoa ollenkaan. Kaikki oli aina minun syytä
Ex vaimo suuttui kun keitin kahvista liian vahvaa vahingossa hänen syntymäpäivillään.
Leipomani mustikkarahkapiirakka. Hänen mielestään mustikkapiirakka pitäisi tehdä eri tavalla.