Mitä syötte nyt MITALIKAHVEILLA?
Itse keitin ekstatummapaahtoista kahvia ja sulatin pakkasesta yhden joulupullan.
Onnea, Iivo! 🇫🇮
Kommentit (156)
Ettekö ymmärrä että tällaisen "kansallisurheiluksi" mielletyn, ei-tätä-päivää olevan lajin kuin hiihto korostaminen on nationalistista ja saa maahanmuuttajamme tuntemaan vierautta eikä edistä heidän kotoutumistaan?
Vierailija kirjoitti:
Palstalle pesiytyi näköjään joku omasta mielestään teräviä kommentteja laukova tylsistynyt matami :D
Voi se olla perus-mielensäpahoittanut mieskin.
Keitin kahvit ja sulatin pakasteesta itsetehdyn korvapuustin. Olympiakultaa Iivolle, hienoa!
Oon köyhä ja syön vain kynsiä kun riistorikkaat juhlii.
Hain kaupasta kaksi punaisen lapun kermapullaa.
Kahvi kauramaidolla ja porkkana. Lähden kohta lounastauolla hiihtämään. Perässä tullaan, Iivo!
Kuka maksaa ne kahvit ja syömiset?
Joku kirjoitti ettei hiihto ole tätä päivää. Voi sitten kysyä, että mikä urheilu enää on. Tietysti jalkapallo valtalaji, mutta jonkun mielestä sekin varmaan "typerää pallon perässä juoksua". Nuorten liikuntaharrastukset Suomessa vaan vähenee ja ennustan sen joukon olevan todella pieni joka voi vielä Iivonkin tasoisia suorituksia tehdä niin lajissa kuin lajissa. Suomea ei oikeastaan suosi mikään laji ainakaan tulevaisuudessa. Jäämme jalkoihin. Siinä mielessä voi olla viimeisiä kahveja. Talvikisat vielä Suomen vahvuus nyt, kesäkisoissa mitali ja varsinkin voitto jo lähes mahdoton. Ja en tarkoita tätä viestiä pahalla, mutta ärsyttää jos joku näkee voitonkin ikävänä josta voi valittaa jotain.
Ajattelin katsoa mitalienjaon ja Maamme-laulun jälkeen on vuorossa pikakahvicappuccino, keksejä ja jäätelöä.
Ihan halvinta kahvia keittelen. Työttömyyskorvauksella 500 euroa kuussa ei parempaan pysty. Antaa nyt parempien ihmisten nauttia toisten mitaleista. Työtöntä edelleen potkivat päähän tilaisuuden tullen.
Munkkikahvit piti tämän kunniaksi keittää.
Huippusuoritus Iivolta 😍
Ja mitähän hiton mitalikahvia? Mistä semmosta saa ostaa??
Sitrusteetä ja taidanpa tän kanssa ottaa pari suklaavohvelipalaa. Myöhemmin iltapäivällä sauna päälle ja sitten kilistelen puolison kanssa vähän ranskalaista siideriä saunan päälle, Iivon voitolle ja muille hienoille suorituksille ja yleiselle olympiatunnelmalle.
Mies seuraa lähinnä jääkiekkoa, itse olen kytännyt pääasiassa alppi-, ampuma- ja maastohiihtoa hyvillä fiiliksillä. Teetä on kulunut litratolkulla ja olen kiinnostunut muidenkin kuin suomalaisten suorituksista :)
Vierailija kirjoitti:
Ylen verkkokaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti ettei hiihto ole tätä päivää. Voi sitten kysyä, että mikä urheilu enää on. Tietysti jalkapallo valtalaji, mutta jonkun mielestä sekin varmaan "typerää pallon perässä juoksua". Nuorten liikuntaharrastukset Suomessa vaan vähenee ja ennustan sen joukon olevan todella pieni joka voi vielä Iivonkin tasoisia suorituksia tehdä niin lajissa kuin lajissa. Suomea ei oikeastaan suosi mikään laji ainakaan tulevaisuudessa. Jäämme jalkoihin. Siinä mielessä voi olla viimeisiä kahveja. Talvikisat vielä Suomen vahvuus nyt, kesäkisoissa mitali ja varsinkin voitto jo lähes mahdoton. Ja en tarkoita tätä viestiä pahalla, mutta ärsyttää jos joku näkee voitonkin ikävänä josta voi valittaa jotain.
Eipä onneksi vaikuta mun kahvin juontiin nää mitalit yhtään mitenkään. Aivan sama vaikka ei ikinä tulis yhtään tai tulis joka lajista 500 mitalia. ei vois vähempää kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän lajeja ovat ne joihin maahanmuuttajamme voivat osallistua. Mm:
- Jalkapallo
- Koripallo
- UFC
- E-urheilu
Näihin pitää panostaman. Hiihto jääköön, ja on jo jäänytkin, taka-alalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen verkkokaupasta.
En lötytäny kun jotain tyhmiä urheilu videoita
Katkeruus on ehtymätön luonnonvara, sen voi todeta kun näitä kommentteja lukee.