Mitä syötte nyt MITALIKAHVEILLA?
Itse keitin ekstatummapaahtoista kahvia ja sulatin pakkasesta yhden joulupullan.
Onnea, Iivo! 🇫🇮
Kommentit (156)
Ei mitään erikoista. Iivo voitti ja hän sattui olemaan suomalainen. MINÄ en voittanut mitään, MINULLA ei ole syytä juhlia. Tämä voitto ei ole millään lailla minun tai kenenkään minun tuntemani henkilön ansiota. En ymmärrä näitä "Suomi voitti" juttuja. Suomalainen henkilö voitti, ei liity minuun!
Hyvä IIvo, nyt Suomi kampesi mitalitaulukossa sentään Australian edelle näissä talvikisoissa.
Hiihto on niin mennyttä maailmaa. Mitä hienoa on sitä paitsi siinä, että Suomi(kin) osallistuu tämän järkyttävän diktatuurin järjestämiin kisoihin? Boikotti olisi ollut ainoa oikea tie.
" Maailma ei ole toivoton paikka siksi, että jotkut ihmiset tekevät pahaa, vaan siksi, että muut katsovat vierestä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ees pärjänny mitenkää ihmeellisesti.
Teilläpäin olympiakullan voittaminen on siis ihan arkipäivää?
TALVIolympiakultaa. Katsotaan uudestaan kun Suomi saa sijoituksen oikeissa kisoissa.
höpö höpö ilonpilajaa... miten joku voi Olympiakullastakin saada negatiivisia ajatuksia senkin negis
Ei tässä mitään negatiivista ole, onnittelut Iivolle, mutta onhan nuo kisat lähemmäs alakoulun maastojuoksua kuin oikeita kisoja.
Ja kerro nyt vielä kaikille sekin, ettei jääkiekko-joukkueen mitali tule olemaan Skoda Cupissa yhtä arvokas kuin jalkapallon maailmanmestaruus, niin tulee kaikki negatiivinen jurnutettua saman tien.
Annoin naapurin teinipojalle. Hih, kun se ei huomannut, työnsin dildoni sen pyllyyn.
Nyt vain hernekeittoa mutta huomenna voisi hakea viskiä ja laskiaispullia. Eli Irish Coffeet ja kermapullaa.
Millä mitali kahveilla? kun mitali on voitettu se on jo historiaa inhoan uusintoja ja palkintojen jakoja jotka vie tv aikaa kun tapahtuma on jo omalta osaltani siirretty menneisyyteen ja unohdettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään erikoista. Iivo voitti ja hän sattui olemaan suomalainen. MINÄ en voittanut mitään, MINULLA ei ole syytä juhlia. Tämä voitto ei ole millään lailla minun tai kenenkään minun tuntemani henkilön ansiota. En ymmärrä näitä "Suomi voitti" juttuja. Suomalainen henkilö voitti, ei liity minuun!
Veronmaksajat on tuohonkin itserakkaaseen narsistiin pakotettu ughraamaan saakelisti rahaa. Hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TALVIolympiakultaa. Katsotaan uudestaan kun Suomi saa sijoituksen oikeissa kisoissa.
höpö höpö ilonpilajaa... miten joku voi Olympiakullastakin saada negatiivisia ajatuksia senkin negis
Ei tässä mitään negatiivista ole, onnittelut Iivolle, mutta onhan nuo kisat lähemmäs alakoulun maastojuoksua kuin oikeita kisoja.
höpö höpö hyvä kun itse jaksat juosta sohvalta vessaan. kokeile!
Ajattelin ostaa herkkuja vasta ystävänpäiväksi,mutta pitää lähteä näköjään jo nyt hakemaan.Suosituksia mitallikahvien lisukkeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ap:lla on varaa kahviin? Jätätkö huomenna kokonaan juomatta vai miten?
Ei täällä kaikki ole työttömiä ja kouluttamattomia omasta tahdostaan. Sinä ilmeisesti olet.
En ole omasta tahdostani mitään. En äänestänyt marinin id ari hallitusta valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas yksi kettu pihlajineen..
Miksi tämä huippu-urheilu on edes olemassa ja siihen laitetaan vaikka kuinka paljon verorahoja, jos ap ei saisi edes iloita mitalikahveilla. Onpas täällä tympeää porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kahvia ja ruisleipää meetvurstilla.
Asiallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on näkkileipä. Mäkin kansakoulussa 8 vuotiaana juoksin maastossa koulujen välisissä kisoissa 15 kilsaa tuossa ajassa. Enkä ollu edes hengästyny. Suksilla olisin päässy vieläkin nopiempaa. Ihan on pilipalit kisat nää ölympialaiset.
Minusta mitalikahvit on jotenkin hellyyttävä juttu, totta kai saa kotikatsomoissakin juhlistaa :) Ei maailmaa yksi suomalainen olympiakulta pahenna, päinvastoin - kiva, kun tulee jotain positiivistakin kaiken kakan keskelle :)
Iivon kunniaksi käyn paskalla, paskalle paskaa!
Iivo on tuolla ihan turva.