+30 v naiset: "Kaikki hyvät miehet jo viety!"
No niin on kaikki hyvät naisetkin. Jäljellä ovat rumat, lihavat ja henkisesti ongelmaiset. Ne laadukkaimmat, niillä on ollut jo lapsia ties kuinka pitkään tai jos opiskelijoita ovat, niin ovat kyllä jo naimisissa ja heilläkin monilla lapsia jo opiskeluaikana. Näin on poikien kanssa mietitty.
-mies30
Kommentit (140)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:49"]Pyh ja pah.
Miehissä on enemmän vikoja noin keskimäärin: alkoholistien, väkivaltaisten ja rikollisten määrä on korkeampi. Samaten miesten koulutustaso on naisia alempi puhumattakaan ylipainoisten tai vakavasti mielisairaiden määrästä. Nämä kaikki faktat löydätte tutkimalla tilastoja.
[/quote]
Tilastoista myös näkyy mitä vanhempi ikäluokka, sitä enemmän naisia suhteessa miehiin.
Tämäkö pn sukupuolisesti vääristyneen mamutus-politiikan syynä, ainakin innokkaimmat on niitä joille ei miehiä riitä.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:48"]
Se on vaan näitä kitiseviä naisia näkyy nykyään vähän siellä täällä ja heillä on omat määritelmänsä sille millainen mies on fiksu ja sivistynyt. Harrastusten pitää olla siellä punaviini-ooppera-akselilla jne. Naiset on jotenkin Suomessa monopolisoineet nämä määritelmät. Milloin olette kuulleet miehen valittavan, että junttinaiset lukevat muotiblogeja? Jalkapallosta, jääkiekosta, oluesta, autonrassauksesta jne. naiset tuntuvat valittavan vaikka kuinka.
Lesboksi ryhtyminen on ihan laillista tässä maassa. Siitä vaan jos et tunne vetoa normaaliin mieheen.
[/quote]
Laillista kyllä, muttei omalla päätöksellä mahdollista. Taisi jäädä pari peruskoulun bilsantuntia väliin?
[/quote]
Opiskelu on kyllä hyödyllistä, mutta asperger joskus peittää kaikki piilevät kyvyt alleen.
[/quote]
Otan osaa. Mutta lesboksi ei voi ryhtyä, lesboksi synnytään. Luulisi sinun nyt sen tietävän aspergerista huolimatta...
[/quote]
Nii kato kun se en ole mä jolla on asperger, vaan sä, ainakin siitä päätellen että luulit että heitin ihan vakavissani tuon lesbokommentin. Sori että väänsin rautalangasta, mutta tuli sellanen olo että se on fiksuinta tässä kohtaa.
[/quote]
Okei, no kiitti diagnoosista. ;)
[/quote]
Joo, ei mitään. Mä vaan ihmettelen sitä että... jos mua ärsyyttäisi naisten normaalit harrastukset ja jutut, niin kun että en pystyisi sietämään niitä omassa kodissani ja sitä rataa, niin katsoisin kyllä peiliin aika monta kertaa ennen kuin alkaisin naiselle niistä kiukuttelemaan.
[/quote]
Täähän on perusmenoa Suomessa. Kun nainen on katkera miehistä niin se on vain ja ainoastaan miesten vastuulla. Kun mies on katkera naisista, hänen pitäisi mennä terapiaan.
[/quote]
Teiltä jää ymmärtämättä sellainen asia, että katkeruus ei vahingoita ketään muuta kuin sinua itseäsi. Ehkä saat jonkun hetkeksi ärsyyntymään netissä, mutta parin tunnin päästä se henkilö on jo unohtanut sinut. Joten tosiaankin katkeran ihmisen pitäisi mennä terapiaan, ihan omaksi parhaakseen!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:16"]
Se on vaan näitä kitiseviä naisia näkyy nykyään vähän siellä täällä ja heillä on omat määritelmänsä sille millainen mies on fiksu ja sivistynyt. Harrastusten pitää olla siellä punaviini-ooppera-akselilla jne. Naiset on jotenkin Suomessa monopolisoineet nämä määritelmät. Milloin olette kuulleet miehen valittavan, että junttinaiset lukevat muotiblogeja? Jalkapallosta, jääkiekosta, oluesta, autonrassauksesta jne. naiset tuntuvat valittavan vaikka kuinka.
Lesboksi ryhtyminen on ihan laillista tässä maassa. Siitä vaan jos et tunne vetoa normaaliin mieheen.
[/quote]
Laillista kyllä, muttei omalla päätöksellä mahdollista. Taisi jäädä pari peruskoulun bilsantuntia väliin?
[/quote]
Opiskelu on kyllä hyödyllistä, mutta asperger joskus peittää kaikki piilevät kyvyt alleen.
[/quote]
Otan osaa. Mutta lesboksi ei voi ryhtyä, lesboksi synnytään. Luulisi sinun nyt sen tietävän aspergerista huolimatta...
[/quote]
Nii kato kun se en ole mä jolla on asperger, vaan sä, ainakin siitä päätellen että luulit että heitin ihan vakavissani tuon lesbokommentin. Sori että väänsin rautalangasta, mutta tuli sellanen olo että se on fiksuinta tässä kohtaa.
[/quote]
[/quote]
Joo, ei mitään. Mä vaan ihmettelen sitä että... jos mua ärsyyttäisi naisten normaalit harrastukset ja jutut, niin kun että en pystyisi sietämään niitä omassa kodissani ja sitä rataa, niin katsoisin kyllä peiliin aika monta kertaa ennen kuin alkaisin naiselle niistä kiukuttelemaan.
[/quote]
Normaalit? Haluatko nyt ensin kertoa, mitä ovat kummankin sukupuolen "normaalit" harrastukset? Ihan siksi pohdin, kun mieheni kanssa satumme harrastamaan aika samoja juttuja, joten kumpi meistä mahtaa olla se epänormaali?
[/quote]
No älä nyt tolla tavalla ota. Okei sanotaan tyypilliset harrastukset, jotka kuuluvat maskuliinisten miesten elämänpiiriin tyypillisesti. Tai feminiinisten naisten.
Miesten harrastuksia esim. urheilu ja penkkiurheilu,usein kavereiden kanssa ja olutta juoden. autolehdet, autonrassaus, kalastus, metsästys, videopelit...
Naisilla sitten muoti, kauneus, sisustus, saippuasarjat ym. ihmissuhdehömppä.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Normaalit? Haluatko nyt ensin kertoa, mitä ovat kummankin sukupuolen "normaalit" harrastukset? Ihan siksi pohdin, kun mieheni kanssa satumme harrastamaan aika samoja juttuja, joten kumpi meistä mahtaa olla se epänormaali?
[/quote]
No älä nyt tolla tavalla ota. Okei sanotaan tyypilliset harrastukset, jotka kuuluvat maskuliinisten miesten elämänpiiriin tyypillisesti. Tai feminiinisten naisten.
Miesten harrastuksia esim. urheilu ja penkkiurheilu,usein kavereiden kanssa ja olutta juoden. autolehdet, autonrassaus, kalastus, metsästys, videopelit...
Naisilla sitten muoti, kauneus, sisustus, saippuasarjat ym. ihmissuhdehömppä.
[/quote]
No hitto, en sitten enää tiedä, mikä pariskunta me olemme! :D Mutta olemmepa kai sitten yhtä epänormaaleja, niin sovimme hyvin yhteen. :)
Mutta vakavasti, oikeastiko sinusta on plussaa, jos nainen tykkää saippuasarjoista? Miksi?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:15"]
Täähän on perusmenoa Suomessa. Kun nainen on katkera miehistä niin se on vain ja ainoastaan miesten vastuulla. Kun mies on katkera naisista, hänen pitäisi mennä terapiaan.
[/quote]
Näinhän se menee. Itse kun toivoo, että nainen ei ole ahne ja pinnallinmen rahan perässä juoksija, toive on täysin kohtuuton ja tietysti siihen päälle saa kuunnella vielä vittuilut ja nimittelyt.
Asia toki toki muuttuu täysin jos nainen vaatii (vaatii, ei toivo). Nainen saa olla kuinka pinnallinen tahansa, esittää ahneita vaatimuksia ja muutenkin käyttäytyä pikkumaisesti ja kaikki nämä ovat toki vain ymmärrettäviä ja asiallisia perusvaatimuksia.
Joo ei miehellä sinänsä tee mitään. Hyvällä miehellä tekee, mutta kun ne (+ kaikki muutkin miehet) katsovat vain naisen ulkonäköä.
Itse olen 32v nainen, lisensiaatin paprut löytyy, vuositulot +80000eur, raha-asiat ylipäätään kunnossa, ei mielenterveys- tai päihdeongelmia, liikuntaharrastuksia löytyy useita, BMI normaali, luen kirjoja ja seuraan uutisia, huolehdin ulkonäöstäni kohtalaisesti eli olen puhdas ja siisti, meikkaan arkenakin hiukan, käyn säännöllisesti kosmetologilla, katson mitä laitan päälleni, olen ehdottoman luotettava, en mustasukkaisuuteen ollenkaan taipuvainen, tykkään myös käydä ulkona keikoilla, festareilla ja erilaisissa kulttuuririennoissa jne, samoin tietty matkustella, lemmikkieläimiä löytyy ja näitä tulee aina olemaan...
Kelpuuttaisin itselleni itseni kaltaisen miehen kirkuen! Mutta fiksut, hyvätuloiset, koulutetut ja menevät ikäiseni miehet ovat kiinnostuneita kauniista, kilteistä ja äidillisistä 22-27-vuotiaista naisista, joilla usein esim. sairaanhoitajan tai lastentarhanopen koulutus/opiskelevat alaa.
Minä en ole kaunis, joten tarjolla on viime vuosina ollut vain 1) mielenterveysongelmainen lihava alkoholiongelmainen pitkäaikaistyötön, 2) 10v itseäni vanhempi hullun kontrolloiva ja itseään täynnä oleva luokanopettaja, joka selvästi haki itselleen jotain pikkupiikaa nyrkin ja hellan väliin, 3) naimisissa oleva itseäni 10v vanhempi selvästi ruma ja uskomattoman karvainen korkeasti koulutettu mies, jonka jutut pil*u-kul*li-haahaahaa-ne*kerit-vi*ttuun-linjaa ja 4) korkeakoulusta paprut ulos saanut, mutta sittemmin lääkkeiden väärinkäyttöön pahasti sotkeutunut ja ilmeisesti joillain pimeillä hanttihommilla ja vanhempiensa rahoilla itsensä elättävä lievästi vammainen ja ulkonäöltään varsin rujo mies.
Joo, ei kiitti. Parempi yksin. Ei tuollaisilla miehillä ole mulle mitään annettavaa. Elämänlaatuni heikkenisi selvästi jos jonkun tuollaisen kelkkaan lähtisin. Enkä yksinkertaisesti pystyisi tuollaisia miehiä koskaan pitämään kiinnostavina/puoleensavetävinä. Olisi varmaan vaan pitänyt silloin nuorena esitellä paljasta pintaa ja liimailla tekoripsiä ja satsata pariin kaunistavaan operaatioon.
JOKAINEN NAINEN ON AARRE!!!
T: Femakot
Se on naisille herkkä asia jos he eivät löydä miestä! Miksi pitää kääntää puukkoa haavassa?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:37"]
No niin on kaikki hyvät naisetkin. Jäljellä ovat rumat, lihavat ja henkisesti ongelmaiset. Ne laadukkaimmat, niillä on ollut jo lapsia ties kuinka pitkään tai jos opiskelijoita ovat, niin ovat kyllä jo naimisissa ja heilläkin monilla lapsia jo opiskeluaikana. Näin on poikien kanssa mietitty.
-mies30
[/quote]
Pitää paikkansa! :( Ja jo pari vuotta ennen kolmeakymppiä. Olisi pitänyt silloin parikymppisenä aktivoitua ja perustaa perhe, tai ruveta edes parisuhteeseen jonkun ok miehen kanssa. Nyt ei ole kun hylkiöt jäljellä, eli vaihtoehdot on odottaa toiselle kierrokselle vapautuvia tai jäädä vanhaksipiiaksi!
Pyh ja pah.
Miehissä on enemmän vikoja noin keskimäärin: alkoholistien, väkivaltaisten ja rikollisten määrä on korkeampi. Samaten miesten koulutustaso on naisia alempi puhumattakaan ylipainoisten tai vakavasti mielisairaiden määrästä. Nämä kaikki faktat löydätte tutkimalla tilastoja.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:49"]
Pyh ja pah.
[/quote]
Hauskasti jaksatte alapeukuttaa. Mahtaa vituttaa kun tiedätte, että olen täysin oikeassa :)
Millainen sitten on hyvä mies? Oon korkeakoulutettu, käyn töissä, asun omillani, treenaan salilla ja musisoin kotona omaksi ilokseni. Oon vapaa eli en kai sitten ole hyvä mies
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:58"]
[/quote]
Se on tuollaista kun olet itsestäsi suuria luuleva snobi ja luulet olevasi niin vitun erimomainen.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:46"]
Se on naisille herkkä asia jos he eivät löydä miestä! Miksi pitää kääntää puukkoa haavassa?
[/quote]
Siksi, että naisen syy miehittömyyteen löytyy yleensä siitä, että nainen on ahne, turhamainen ja pikkumainen primadonna.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:49"]
Pyh ja pah.
[/quote]
Puhe oli toisen kiinnostavuudesta seksuaalisessa mielessä. Koulutustasoilla voi heittää vesilintua, koska ei ne miehille niin kauheasti merkkaa. Miestä kiinnostaa oma menestyksensä, ei naisen menestys. Ulkonäkö on miehille enemmän arvossa.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:51"]
Hauskasti jaksatte alapeukuttaa. Mahtaa vituttaa kun tiedätte, että olen täysin oikeassa :)
[/quote]
Tai sitten kyse voi olla vain siitä, ettei miehiä kiinnosta tuollainen nirppanokka.
[/quote]
Vitun saamaton luuseri! :D Sua vituttaa kun saan päteä, ja täysin oikeutetusti!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:46"]
[/quote]
Ja miehille ei ole herkkä asia, jos eivät kelpaa? Eivätpä naisetkaan ole siistineet suutaan asian tiimoilta.
siis 27-vuotiaana aloimme seurustella. :-D
t.edellinen
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:03"]
Sinkkuna elelee moni urheilullinen, fiksu ja hyvässä työssä oleva uranainen.
[/quote]
ts. paskantärkeä snobi. Epäilemättä nämä palstan paskoista miehistä valittavat akat ovat juuri tällaisia.
Ihan kaikentasoisia tulee koko ajan kiertoon. Vartoo vaan ja nappaa sen omantasoisen.