SAUNAVUOROLAINEN! Sinä poistut saunasta ja kylpyhuoneesta VIIMEISTÄÄN 15 minuuttia ennen vuorosi loppumista!
Tällä tavoin sauna ja kylpyhuone ehtivät edes vähän KUIVAHTAA sinun, mokoman roiskijan, jäljiltä. ET OLE viimeminuuteilla saunassa tai kylpyhuoneessa!
Kommentit (128)
Kuiva sauna ja pesutils? Onko ap se salolainen mummo, joka raivostui uima-altaassa kastuttuaan ja vaati siitä korvausta?
Vierailija kirjoitti:
Saunavuorot LOL! Vuonna 2022. kyllä pitää jollain olla köyhää.
LOL vuonna 2022!
Jossainhan on vain 30 min. vuoro. Siinä ei ehtisi kirjaimmellisesti käydä kuin kääntymässä, jos vain varttitunnin saisi viipyä. Nuissa puolen tunnin vuoroissa nyt tosin muutenkaan ole mitään järkeä.
Lämmittäisikö huomenna saunan sähköllä vai klapeilla. Siinäpä pulma. Päätän huomenna. Onni on omakotitalossa
Arvaa vaan mitä roiskin vuorollani 😁🥴
Jos nyt vartti ennen vuoron loppumista edes pääsee sinne! Ja kusen taatusti löylykiuluun, kun taloyhtiön puheenjohtaja tulee vielä jälkeeni ja on kova löylymies! Oi tätä ihmisen elämän ihanuutta, jumalauta!
Olen elämäni aikana käynyt taloyhtiön saunassa tasan kerran ja silloinkin humalassa. Uimahallissa voi käydä halvalla saunassa, kiskaista soutulaitteella 15min, uida parisataa metriä, ja löylytellä kunnolla. Voittaa 10-0 jonkun hikisen ja limaisen taloyhtiön vuorosaunan.
Muistakaa myös, että alkoholijuomien nauttiminen taloyhtiön saunassa on KIELLETTYÄ, koska ovat yhteisiä tiloja!
lauantaina taas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat ilmeisesti sellaisen taloyhtiön saunatiloja, jossa on vain yksi kylpyhuone käytössä? Yleensä niitä on kaksi per sauna.
Ai onko sellainen yleistäkin? Mä oon asunut kuudessa eri taloyhtiössä ja kaikissa on ollut vain yksi kylpyhuone.
Ohis ja eri, mutta kaksi pesuhuonetta on kyllä huippuhyvä isossa taloyhtiössä, jossa saunotaan paljon!
Meillä on kaksi pukuhuonetta ja yksi saunaosasto kunnon kokoisella uima-altaalla ja lasten altaalla. Tunnin vuorot. Suurin piirtein jokainen tulee ja lähtee saunaosastosta pukuhuoneeseensa, kun vuoro alkaa ja lähtee kun vuoro päättyy. Koskaan ei ole vuorojen suhteen ollut ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Siis mua kans ärsyttää nuo roiskijat paljon! Olisi kiva tulla kuivaan kylppäriin ja saunaan, mutta kun pitää olla väen vängellä siellä sinne tappiin asti ja vielä kastella koko paikka.
Niin, katsos kun jotkut oman vuoronsa lopuksi suihkuttaa lauteet ja kylppärin lattian, itse myös lastalla vedän enimmät vedet lattialta pois. Itse et ilmeisesti tähän ryhmään kuulu. Ota eka saunavuoro, istu pukuhuoneessa vuorosi aika niin seuraavallakin on kuiva sauna ja pesutila 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Saunavuoro? Taidan napsauttaa kohta kiukaan päälle ja käydä pitkissä löylyissä puoleen yöhön asti.
Omassa talossa on saunavuoro aina silloin kuin itse haluaa. Paitsi että en napsauttele mitään nappuloita, vaan lämmittelen ihan rauhassa koivuklapeilla.
Vierailija kirjoitti:
TALOYHTIÖHÄIRIKKÖ JA PÄÄLLEPÄSMÄRI. Taloyhtiöissä on järjestyssäännöt, joiden mukaan eletään. Siellä ei noudateta SINUN sääntöjäsi.
Kyllä! Tulostan tämän viestin ja teen siitä taulun lahjaksi naapurille. Naapurin mielestä on järjestyshäiriö, jos oven sarana narahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuiva sauna ja pesutils? Onko ap se salolainen mummo, joka raivostui uima-altaassa kastuttuaan ja vaati siitä korvausta?
No ei paikat märkänä ole soveliasta julkisessa tilassa saunoa.
Vierailija kirjoitti:
Arvaa vaan mitä roiskin vuorollani 😁🥴
Olen kuullut huhuja, että jotkut miehet oikein innostuu näistä pirttihirmuista naisista, joilla on hyvin tiukat SÄÄNNOT ihan kaikkeen.
Hommaa Ap sellainen asunto, jossa on oma sauna
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Ei näin.Aika jos loppuu 18.00 ,on hänellä oikeus kylpeä siihen asti ja häipyä vaikka minuutti ennen 18.00
Saina vuoro on Helsingin kaupungin asunoissa Heka -Itä 1h. Vuoro alkaa tasatunnein javaihtuu tasatunnein. Joten selItä mitä selität se on: 1 h. Mikä oikeus siellä on olla! TOKI SAA OTTA ITSELLE 2 PERÄKÄISTÄ SAUNAVUOROA JOS HALUAA.KUIN JOKA PÄIVÄLLE SAUNA VUORON. MUTTA SAUNASTA POISTUTAN SITEN UUSI SAUNA VUORO AIKA ALKAA. Osaketaloissa vanhoissa on usein miten 1 h. 40 miinuttia SAUNA VVUOROT.. Johtuen on 1 löylyhuone ja kaksi pukuhuonetta.Mutta näitä sauna vuoron ylikäytäjiä löytyy seltys 1h.ei riitä kun mies ensin saunassa ja minä aikuisen tyttäreni kanssa.Kun käytänössä vuoro alkaa tasa tunnit,He ovat 10 minuttia aina yli Heka -Itä saunassa..
Vierailija kirjoitti:
Olen elämäni aikana käynyt taloyhtiön saunassa tasan kerran ja silloinkin humalassa. Uimahallissa voi käydä halvalla saunassa, kiskaista soutulaitteella 15min, uida parisataa metriä, ja löylytellä kunnolla. Voittaa 10-0 jonkun hikisen ja limaisen taloyhtiön vuorosaunan.
Siellä uimahallissa on satoja outoja ihmisiä silsoineen tai sienineen, taloyhtiön saunassa vain taloyhtiön asukkaita. Taloyhtiön saunat pestään, vai eikö teidän taloyhtiö ole hankkinut siivousta?
Vierailija kirjoitti:
Olen onnekas kun mulla on viimeinen saunavuoro niin ei ole kova kiire pois kun kukaan ei ole jälkeeni tulossa :D
Varo vaan. Joku naapurikylä siitäkin tekee ongelman kun olet siellä yliaikaa 😂
Siis mua kans ärsyttää nuo roiskijat paljon! Olisi kiva tulla kuivaan kylppäriin ja saunaan, mutta kun pitää olla väen vängellä siellä sinne tappiin asti ja vielä kastella koko paikka.