SAUNAVUOROLAINEN! Sinä poistut saunasta ja kylpyhuoneesta VIIMEISTÄÄN 15 minuuttia ennen vuorosi loppumista!
Tällä tavoin sauna ja kylpyhuone ehtivät edes vähän KUIVAHTAA sinun, mokoman roiskijan, jäljiltä. ET OLE viimeminuuteilla saunassa tai kylpyhuoneessa!
Kommentit (128)
Sinunlaistesi nipojem takia pieraisen ennen lähtöäni kuumaan saunaan kananmunaiset tuoksut.
Vierailija kirjoitti:
Huoh kenellä muka ei ole omaa saunaa nykyisin?
No huoh vaikka meillä, joilla on sen saunan tilalla vaatehuone.
Ennen oli säännöissä yleistä että saunasta ja pesuhuoneesta tuli poistua 15 ennen saunomisajan päättymistä jotta ilma kerkeää vaihtua saunassa. Pukuhuoneessa sai olla loppuun asti. Toisiaan huomioon ottavat ihmiset tajuavat tuon tänä päivänäkin ja sitten on niitä jotka on minäminä....
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli säännöissä yleistä että saunasta ja pesuhuoneesta tuli poistua 15 ennen saunomisajan päättymistä jotta ilma kerkeää vaihtua saunassa. Pukuhuoneessa sai olla loppuun asti. Toisiaan huomioon ottavat ihmiset tajuavat tuon tänä päivänäkin ja sitten on niitä jotka on minäminä....
Näin se vaan on. Vot.
AP
Sauna kuivuu sillä aikaa kun riisuuntuu ja käy suihkussa ennen saunaa.
Minun jälkeeni saunavuorolleen tuleva. Ole hyvä ja odota kunnes oma vuorosi alkaa. Jos et tunne kelloa, se ei ole minun syyni. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
HUOM! Pukuhuoneessa saa olla viimeminuuteille. EI saunassa tai kylpyhuoneessa.
AP
Höpöhöpö nyt. Saunoja saa vuorollaan vaikka 5min ennen tulla pois ja laittaa kylpytakin päälle. Pääasia, että tilat ovat käytössä seuraavalle hänen vuoronsa alkaessa. Jos sinua ärsyttää kosteat tilat, tulet itse 15 min myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan on. Vot.
AP
Maksan koko saunavuorosta. Piste.
Saunavuoro? Taidan napsauttaa kohta kiukaan päälle ja käydä pitkissä löylyissä puoleen yöhön asti.
Saako koronassa mennä saunaan yskimään ?
Ei mua haittaa vaikka hyvännäköinen naapurin e mäntä jäis meidänkin vuorolle. Kerran olikin yliaikaa ja säntäsin sisälle. Meinas heti stondata.
Saunavuorot LOL! Vuonna 2022. kyllä pitää jollain olla köyhää.
Epäilen, että ap on naapurini. Kuulostaa juuri sen jutuilta. On RASKAS tyyppi ja tekee ongelmia mitä ihmeellisimmistä asioista. Minulla ei ikinä ole ollut mitään ongelmia naapurien kanssa ja nyt puoli vuotta asuneena, tämä naapuri on kerennyt jo käydä valittamassa milloin mistäkin kymmenkunta kertaa. Kait se on elämäntehtävä.
Kolmisen tuntia istuskelen normisti saunassa. Jos joku tulee valittamaan niin käsken hommaamaan omak saunan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa vaikka hyvännäköinen naapurin e mäntä jäis meidänkin vuorolle. Kerran olikin yliaikaa ja säntäsin sisälle. Meinas heti stondata.
Netissä on paljon mielenkiintoisia dokumenttielokuvia tästä aiheesta, kun joku on alasti jossain ja sitten joku toinen tulee sinne. Yleensä tapahtuu yhtyminen näissä tilanteissa. Ymmärrään aloittajan huolen.
Olen onnekas kun mulla on viimeinen saunavuoro niin ei ole kova kiire pois kun kukaan ei ole jälkeeni tulossa :D
Vierailija kirjoitti:
Huoh kenellä muka ei ole omaa saunaa nykyisin?
Et taida olla kovin maailmaa nähnyt? Todella monissa kerrostaloasunnoissa ei ole omaa saunaa. Se nyt vielä puuttuisi, mun sähkölaskut on tarpeeksi isot ilmankin!
Vierailija kirjoitti:
Hyi hele, en ikimaailmassa kävis missään taloyhtiön saunassa, on niin pahat traumat jäänyt 25 vuoden takaa ja sen jälkeen aina ollut kriteerinä oma sauna. Silloin ennen meitä kävi joku vanha pariskunta, jonka jäljiltä saunassa haisi aivan kuolemalta ja koko sauna oli täynnä kuivuneita ihosuikaileita, valehtelematta isoimmat 3x3cm kokoisia. Yh.
Itse lopetin saunavuoroni viime vuonna kun oli monesti paskakikkareita penkillä ja sauna haisi joka kerta todella pahalle kun menin sinne. Sitten pukuhuoneen lattialla oli isoja hikilammikoita.
Vierailija kirjoitti:
Saunavuorot LOL! Vuonna 2022. kyllä pitää jollain olla köyhää.
Planeetta tuhoutuu kun suomalaiset lämmittää saunoja. On ekologisempaa jakaa vain yksi ilmastosyöppö.
Niissä, joissa on kaksi kylpyhuonetta ja pukkaria saunan yhteydessä, sääntö on, että ensimmäinen 30 min. on varattu saunan ja oman puolen kylpyhuoneen käytölle ja toinen 30 min. pukuhuoneessa kuivattelulle ja pukemiselle. Sen pukkari-puolituntisen aikaan seuraava saunoja toiselta puolelta istuu jo löylyissä omaa sauna-puolituntistaan.