SAUNAVUOROLAINEN! Sinä poistut saunasta ja kylpyhuoneesta VIIMEISTÄÄN 15 minuuttia ennen vuorosi loppumista!
Tällä tavoin sauna ja kylpyhuone ehtivät edes vähän KUIVAHTAA sinun, mokoman roiskijan, jäljiltä. ET OLE viimeminuuteilla saunassa tai kylpyhuoneessa!
Kommentit (128)
Ei näin.Aika jos loppuu 18.00 ,on hänellä oikeus kylpeä siihen asti ja häipyä vaikka minuutti ennen 18.00
Tule itse vaikka 15 myöhemmin, jos et halua heti mennä.
Voi voi :( Saunoja tekee juuri mitä haluaa omalla vuorollaan, sinusta välittämättä.
Sinä sen kuitenniin roiskit märäksi, niin turhahan se on sitä ruveta kuivattelemaan turhan päiten.
Vierailija kirjoitti:
SAUNAVUOROLAINEN! Sinä poistut saunasta ja kylpyhuoneesta VIIMEISTÄÄN 15 minuuttia ennen vuorosi loppumista!.
Mää poistun silloin kun haluan.
Tule sinä omalle vuorollesi varttin myöhässä!
Joku muu ehtii käydä ilmaiseksi saunassa. Jotkut käyttävät vuorostaan vain puoli tuntia, joten jollekin jää ruhtinaallisesti aikaa. Ihmiset ovat rutiiniensa orjia, joten voi kytätä sellaista, joka käy vain pikaisesti saunavuorollaan saunomassa.
Tarkoitat ilmeisesti sellaisen taloyhtiön saunatiloja, jossa on vain yksi kylpyhuone käytössä? Yleensä niitä on kaksi per sauna.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat ilmeisesti sellaisen taloyhtiön saunatiloja, jossa on vain yksi kylpyhuone käytössä? Yleensä niitä on kaksi per sauna.
Ai onko sellainen yleistäkin? Mä oon asunut kuudessa eri taloyhtiössä ja kaikissa on ollut vain yksi kylpyhuone.
Miksi saunan tai kylpyhuoneen pitäisi olla kuiva? Eiväthän ne ole sitä uimahalleissa ja kylpylöissäkään.
HUOM! Pukuhuoneessa saa olla viimeminuuteille. EI saunassa tai kylpyhuoneessa.
AP
Höpö höpö, saa olla niin kauan kuin oma vuoro kestää. Mut tosiaan, jos on yhellä vuoro vaikka 17:00-18:00 ja seuraavalla 18:00-19:00 ja molemmat haluaa olla tasan sen aikaa mitä vuoro kestää ja tulla ja lähteä minuutilleen niin sittenhän siinä tasalta voi tulla "ruuhkaa". :DD
Hyi hele, en ikimaailmassa kävis missään taloyhtiön saunassa, on niin pahat traumat jäänyt 25 vuoden takaa ja sen jälkeen aina ollut kriteerinä oma sauna. Silloin ennen meitä kävi joku vanha pariskunta, jonka jäljiltä saunassa haisi aivan kuolemalta ja koko sauna oli täynnä kuivuneita ihosuikaileita, valehtelematta isoimmat 3x3cm kokoisia. Yh.
Tule vaan mukaan löylyihin, kyllä tänne sopii. Selänkin voin pestä.
Vierailija kirjoitti:
HUOM! Pukuhuoneessa saa olla viimeminuuteille. EI saunassa tai kylpyhuoneessa.
AP
Tämä on kyllä ihan itse keksimäsi sääntö. Jos saunavuoro olisi 45 min, ja vuorojen väliin olisi ajateltu jokin "kuivattelutauko", olisi tämä merkitty vuorolistaan. Ethän sinä nyt voi vain keksiä jotain käytäntöä ja vaatia muita toimimaan itse keksimäsi säännön mukaan. Mene 15 myöhemmin saunaan, jos muiden vesiroiskeet häiritsevät. Sinun ongelma tämä on, ei muiden saunojien.
Huoh kenellä muka ei ole omaa saunaa nykyisin?
Ota ap itsellesi illan ensimmäinen saunavuoro niin saat takuulla kuivan saunan ja suihkutilan.
Vierailija kirjoitti:
Toihan on kiva käytäntö. Olisin mielläni naapurin kanssa löylyissä 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai onko sellainen yleistäkin? Mä oon asunut kuudessa eri taloyhtiössä ja kaikissa on ollut vain yksi kylpyhuone.
Ohis ja eri, mutta kaksi pesuhuonetta on kyllä huippuhyvä isossa taloyhtiössä, jossa saunotaan paljon!
Saunavuorosta poistutaan, kun saunavuoro loppuu. Et sinä niitä aikoja päätä.