Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SAUNAVUOROLAINEN! Sinä poistut saunasta ja kylpyhuoneesta VIIMEISTÄÄN 15 minuuttia ennen vuorosi loppumista!

Vierailija
10.02.2022 |

Tällä tavoin sauna ja kylpyhuone ehtivät edes vähän KUIVAHTAA sinun, mokoman roiskijan, jäljiltä. ET OLE viimeminuuteilla saunassa tai kylpyhuoneessa!

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saunavuoroni loppuu klo 20, se on minun käytössäni klo 19:59:59 asti

Vierailija
122/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä sillä on, jos lauteet on märät sinne mennessä, kun kaikkien kuuluisi kuitenkin käyttää laudeliinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat ilmeisesti sellaisen taloyhtiön saunatiloja, jossa on vain yksi kylpyhuone käytössä? Yleensä niitä on kaksi per sauna.

Ai onko sellainen yleistäkin? Mä oon asunut kuudessa eri taloyhtiössä ja kaikissa on ollut vain yksi kylpyhuone.

Oikeesti? Missäpäin Suomea? Mä olen asunut lähemmäs parissakymmenessä taloyhtiössä, ja kaikissa niissä on ollut 2 pesutilaa ja pukuhuonetta yhtä löylyhuonetta kohti. Niissä siis voi rauhassa olla löylyssä varatun saunomisajan loppuun, jos haluaa, ja vasta sitten peseytyä ja pukeutua.

Tämän hetkinen taloyhtiö on ainut, jossa näin ei ole, mutta täällä onkin 5 saunaa, ja kahdessa niistä sauna-aika on 2 tuntia. Hyvin riittää.

Vierailija
124/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin mannenaapurit menevät ja tulevat saunaan miten huvittaa. Ei ole vuoroja edes niillä, suku tulee myös muualta ja jyskyttävät ovea koko ajan, jos joku muu sattuu siellä olemaan ihan omalla vuorollaan. Lukkoja on myös yritetty hajottaa moneen otteeseen kun vissiin haluaisivat saunan käyttöönsä 24/7

Vierailija
125/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä sen kuitenniin roiskit märäksi, niin turhahan se on sitä ruveta kuivattelemaan turhan päiten.

Saunassa on vettä ja vesi on märkää siitä ne roiskeet tulee. Ota ensikerralla lehtipuhallin mukaan ja kuivaa sillä jos häiritsee.

Vierailija
126/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyhuone? Kylpyhuone on ihmisillä kotonaan. Taloyhtiön saunan yhteydessä on pesuhuone tai suihkuhuone.

Vierailija
127/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä, joissa on kaksi kylpyhuonetta ja pukkaria saunan yhteydessä, sääntö on, että ensimmäinen 30 min. on varattu saunan ja oman puolen kylpyhuoneen käytölle ja toinen 30 min. pukuhuoneessa kuivattelulle ja pukemiselle. Sen pukkari-puolituntisen aikaan seuraava saunoja toiselta puolelta istuu jo löylyissä omaa sauna-puolituntistaan.

Mitäs järkeä tuossa olisi?

Kaksi kylpyhuonetta eli sitäkö pitäisi puolituntia pitää kylpyhuonetta tyhjän panttina?

Vierailija
128/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh kenellä muka ei ole omaa saunaa nykyisin?

Joskus aikanaan oli näitä taloyhtiön saunoja. Sitten viimeistää 2000-luvulla rakentaminen alkoi menemään siihen, että joka kämppään oma sauna. Nyt on trendi taas kääntymässä yhteisiä saunoja kohti. Ainakin kaksi uutta tämän pikkukaupungin keskustaan rakennettua kerrostaloa ovat sellaisia, että on yhteinen sauna ja joku kattopuutarha-rentoutumisalue sen yhteydessä. Asunnoissa ei ole omia saunoja. Ei mulla varaa niihin asuntoihin tietenkään ollut, mutta uteliaisuuttani katselin netissä, että millaiset niistä kahdesta uudesta talosta tulee. Yllätyin itsekin tästä, että taloyhtiön yhteinen sauna.