Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SAUNAVUOROLAINEN! Sinä poistut saunasta ja kylpyhuoneesta VIIMEISTÄÄN 15 minuuttia ennen vuorosi loppumista!

Vierailija
10.02.2022 |

Tällä tavoin sauna ja kylpyhuone ehtivät edes vähän KUIVAHTAA sinun, mokoman roiskijan, jäljiltä. ET OLE viimeminuuteilla saunassa tai kylpyhuoneessa!

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Poistun kohteliaasti minuuttia ennen kun vuoro vaihtuu. Vuoroni on siis esim. 17-17.59.

Vierailija
102/128 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä julkisia pesutiloja, en saatana käytä. Ajatuskin on etova eikä todellakaan puhdas. Saunon kesällä kun pystyn,eli about 8 kk vuodesta ilman saunaa. ai että maistuu sauna talven jälkeen. ja olut kylkeen. Ei vuoroja, pelkkää vapautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saunavuoro 30 min. Eli saisin saunoa vaan 15 min jotta ap tyytyväinen?

Vierailija
104/128 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet unohtuneet?

Jos et pysty kilpailemaan älylläsi muiden kanssa, niin jätä nyt ainakin tämä ikuinen lääkejankkaus pois. Niiiin kulahtanutta. 

Vierailija
105/128 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Yleissaunat yök. Siellä et ikinä tiedä mitä tauteja saat, hiivan ja sienen ym. Pitäs lailla kieltää yleissaunat taloyhtiöissä.

Vierailija
106/128 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mull o oma sauna. Saunon miten huvittaa... Yhtiösaunat YÖÖÖÖKKK!!!! Ikinä en asusi yhtiössä, missä huoneistoon ei kuulu OMAA saunaa. Samoin lomaillessa kesämökkiin PITÄÄ kuulua sisä WC! Ne on vähimmäisvaatimukset!

Vierailija
107/128 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiön saunatilojen ohjetaulussa käsketään huuhtelemaan lauteet, pesu- ja löylyastiat sekä pesutilan lattiat vuoron lopuksi. Märäksi ne silloin jää.

Vierailija
108/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nussin naapurin isotissi Tiinaa juurikin taloyhtiön saunassa.

Vierailija
109/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta loppui yleisessä saunassa käyminen kun joku oli menkannut lauteet ja suihkutilan penkin.  

Vierailija
110/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule haista homo viddu

Vierailija
111/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 min etukäteen on mielestäni kohtuullinen. Tenniskentillä on sama, eli 17-18 vuorolla peli lopetetaan 17.55, jotta seuraava pääsee aloittamaan ajallaan.

Vierailija
112/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KANSALAINEN!

Vierailija
113/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän taloyhtiön saunatilojen ohjetaulussa käsketään huuhtelemaan lauteet, pesu- ja löylyastiat sekä pesutilan lattiat vuoron lopuksi. Märäksi ne silloin jää.

Miten ihmeessä ne löylyastiatkin likastuu niin pahasti että pitää joka käyttäjän jälkeen huuhdella?

Vierailija
114/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet unohtuneet?

Ennemmin kannattaisi vetää hermosavut. Kaikesta huolimatta ne lääkkeet ovat päälle vaarallisempia, rööki rapauttaa kroppaa. Mitä sillä terveellä kropalla tekee, jos pää ei pelaa?

Vierailija
115/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuren taloyhtiön saunan lämmittäminen ei tule ainakaan halvemmaksi, te asukkaat senkin maksatte

Taloyhtiö sauna tulee itseasiassa halvemmaksi energiakulutuksen kannalta, koska suuri osa sähköstä kuluu sen kiukaan alkulämmitykseen, lämpimänä pitäminen ei kuluta niin paljon sähköä.

ja tottahan toki saunoja maksaa saunavuorostaan, ei taloyhtiöissä ole ilmaisia henkilökohtaisia saunavuoroja, meillä 15€/vuoro/kk. Lenkkisaunat (sitten kun taas alkavat koronan jälkeen) ovat ilmaisia ja joulusauna.

No, koskaan en ole käynyt!

Vierailija
116/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mua kans ärsyttää nuo roiskijat paljon! Olisi kiva tulla kuivaan kylppäriin ja saunaan, mutta kun pitää olla väen vängellä siellä sinne tappiin asti ja vielä kastella koko paikka.

Niin, katsos kun jotkut oman vuoronsa lopuksi suihkuttaa lauteet ja kylppärin lattian, itse myös lastalla vedän enimmät vedet lattialta pois. Itse et ilmeisesti tähän ryhmään kuulu. Ota eka saunavuoro, istu pukuhuoneessa vuorosi aika niin seuraavallakin on kuiva sauna ja pesutila 👍🏻

Saakos teillä kastella lauteita? Mulla on kokemusta useammasta taloyhtiösaunasta pk-alueella, joissa on ollut pukkarissa saunan käyttösäännöt. Kaikissa oli lauteitten kastelukielto eli ei siis saanut niitä suihkutella. Ilmeisesti on haluttu, jotta ne lauteet eivät happane ennen aikojaan. Yhdessä saunassa kyllä oli jo melkoinen aromi, mutta se sauna uusittiinkin hetikohta sinne muutettuamme. Sama ohje tuli remontin jälkeenkin.

Vierailija
117/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ap. et itse mene 15min. myöhemmin, jolloin sauna ehtii kuivua. Näin minä teen.

Vierailija
118/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt, miksi asun pientalossa. Saunon vaikka yöllä 2 h halutessani.

Vierailija
119/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ap itsellesi illan ensimmäinen saunavuoro niin saat takuulla kuivan saunan ja suihkutilan.

Ei muuten aina ole. Kerran varasin päivän ensimmäisen saunavuoron (meillä ei ole siis mitään vakiovuoroja lainkaan, kaikki varaavat listaan haluamansa ajan), niin siivooja oli käynyt juuri sitä ennen pesemässä tilat, tuli pukuhuonekäytävän ovesta ulos juuri kun oli sinne menossa.

Vierailija
120/128 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunavuorosta kuuluu poistua viimeistään puoli tuntia ennen vuoron loppua, että tilat ehtivät kuivahtaa ja kiuas lämmetä.

Eikös se ole aina ollut, että saunavuoron mennään itse 1/2 myöhemmin. Joku joka ei ole niin tarkka menee vai 15 Min myöhemmin. Ja on jopa niitä ahneita, jotka menee heti kun vuoro alkaa. Mutta saavat sitten olla märässä saunassa.