Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moneksi vuodeksi kannattaa jäädä harmittelemaan pakkeja ja elättelemään toiveita?

Vierailija
10.02.2022 |

Olen saanut viimeisimmät pakit noin viisi vuotta sitten. Vieläkin mietin, jos se ihastukseni sittenkin muuttaisikin mielipidettään minusta. Toinen harmittelun aihe on se, kun haluaisin jommankumman existäni takaisin (otin itse eron exien raivopäisen käytöksen ja väkivallan takia). Kumpikaan existäni ei enää halua minua. Ensimmäisestä erosin 10 vuotta sitten ja toisesta reilut 5 vuotta sitten. Mikä avuksi? Olen ihmissuhdeasioissa vähän umpikujassa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideoita?

Vierailija
2/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, ite aattelin odottaa sellasen 7 vuotta jos tyyppi muuttais mielipidettään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte haluta roikkua tuollaisissa?  Itseltä häviäis kiinnostus välittömästi jos mies ei pitäisi minusta.

Vierailija
4/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakoilen, seuraan ja varjostan kunnes hän ymmärtää minkä timantin menetti. Sitten tarjoudun palaamaan ja antamaan hänelle toisen mahdollisuuden.

Vierailija
5/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

O vuotta

Vierailija
6/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moneksi vuodeksi"?!?! Siis mitä?

Seuraavana päivänä uutta matoa koukkuun!

Jos kaadun pyörällä, en kai minä jää tuntikausiksi siihen makaamaan ja itkemään. Ylös ja matka jatkuu!

Vierailija
7/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko läheisriippuvainen?

Vierailija
8/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, mutten ihastu kovinkaan helposti. Exäni ovat myös sen verran tuttuja, että voisin skipata raskaan tutustumisvaiheen uuteen ihmiseen ja samalla riskinotonkin.

Ap

Vierailija
9/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene kenkään heistä sinkkukaan.

Vierailija
10/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen ihmiseen tutustuminen on niin uuvuttavan raskasta, etten vain jaksaisi vaivautua. Lisäksi olen viiden vuoden takaiseen ihastukseeni ihastunut mielessäni edelleenkin.

Ap

Vierailija
11/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
12/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole, mutten ihastu kovinkaan helposti. Exäni ovat myös sen verran tuttuja, että voisin skipata raskaan tutustumisvaiheen uuteen ihmiseen ja samalla riskinotonkin.

Ap

Huokaus.  Se mite avausksessasi ex-kummpaneitasi saa kysymään, miksi niin kovasti haluat jomman kumman heistä kanssa yhteen. - Vai haluatko oikeasti itsellesi kumppanin joka on mahd. väkivaltaine ja raivopäinen?  Pelkkä ajatuskin tuntuu tympeältä. Tai sitten olen vain heille kateelline kun itse en ole kumpaanaa mutta sinkku olen ja mielestäni ihan tutustumisen arvoinen.

Vierailija
13/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 päivää. Saman tien Tinderiin tiliä päivittämään. Ehkä jo vähän ennen eroa.

Vierailija
14/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huokaus.  Se mite avausksessasi ex-kummpaneitasi saa kysymään, miksi niin kovasti haluat jomman kumman heistä kanssa yhteen. - Vai haluatko oikeasti itsellesi kumppanin joka on mahd. väkivaltaine ja raivopäinen?  Pelkkä ajatuskin tuntuu tympeältä. Tai sitten olen vain heille kateelline kun itse en ole kumpaanaa mutta sinkku olen ja mielestäni ihan tutustumisen arvoinen.

Tavallaan pidin heistä molemmista, poislukien se väkivaltaisuus ja toisella kieroutunut luonne. En usko, että muut miehet ovat heitä parempiakaan. Tai en ainakaan itse pysty löytämään parempaakaan.

Ap

Vierailija
15/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi mitään sille jos ihminen ei halua olla sun kanssa. Sitten vaan kehittämään sitä omaa elämää, jossain vaiheessa tulee joku joka haluaa jakaa elämänsä kanssasi.

Vierailija
16/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et todellakaan ota heihin yhteyttä. Se olisi tosi itsekästä.

Mikset anna muiden jatkaa elämäänsä?? Herätys.

Vierailija
17/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity omaan elämääsi ja unohda parisuhteet. Oikeasti. Sussa on joku vika kun tollasia mietit ja se tuskin korjaantuu itsekseen. Kukaan tervejärkinen ei kelaa noin. Ala elää omaa elämää ilman parisuhteita. Kaikkea ei voi saada.

Vierailija
18/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tavallaan pidin heistä molemmista, poislukien se väkivaltaisuus ja toisella kieroutunut luonne. En usko, että muut miehet ovat heitä parempiakaan. Tai en ainakaan itse pysty löytämään parempaakaan.

Ap

No et ainakaan sillä asenteella, että suhtaudut jokaiseen enemmän ja vähemmän potenttiaaliseen kumppaniin, että onkohan hän varmasti yhtä ihania kuin ex. kumppanini kaikessa raivopäisyydessään ja väkivaltaisuudessaan, haikaillen halua ja toivoen heidän muuttavan mieltään viekä viisivuotta myöhemmin.

Sen sijaan, että suhtaustisit miehiin avoimesti ja kysyen, että mitä oikeasti haluan, Ja kannattasiiko elää vaikka mieluummin sinkkuna kuin suhteessa raivopäisen ja mahd. väkivaltaisen miehen kanssa.

Oman kokemukseni mukaan sinkkuna voi elää monin tavoin hyvää ja tyydyttävää elämää. En vaijtaisi sinkkuutani eloon raivopäine ja mahd. väkivaltaisen kumppnin kanssa.