Miksi naiset häpeävät kehontoimintoja, kun miehet ovat niistä ylpeitä?
Esim eritteet tai sukupuolelle tyypilliset kehon muodot.
Kommentit (17)
Mun mies haistelee ja maistelee omaa sp3maansa jos tulee vaikka mahan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy sanoa kuin se yksi mamma usein, että mulle tuli vähän oksennista suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet kauhistelee kun naiset päästää kaasuja ja käyvät vessassa paskalla
Juuri noin. Naiset eivät häpeä kehontoimintojaan vaan miehet ei halua että naisen keho on samalla tavalla ulostetta, pierua, pissaa jne tuottava kuin miehen vaikka on. Lisäksi kaikki ihmiset syntyvät naisesta veren, liman, pissan, ulosteen yms sotkemana.
Koska anaalivaihe (jossa pikkulapsi riemastuu ruumiinsa kyvystä tuottaa pökäle pottaan) menee parin vuoden iässä ohi normaalisti kehittyvältä ihmiseltä, mutta jotkut jäävät siihen jumiin. Miehillä on tuota kehitysviivästymää paljon.
Siksi ne roikkuvat äiteessään tai haluavat tyttöystävästään uuden äidin, jonka vauvaksi heittäytyä.
Minkä ihmeen takia naiset häpeäisivät noita asioita yhtään sen enempää kuin miehetkään??
Kummallinen ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ihan mielelläni nielen miehen mällit, mutta en yhtään kyllä ymmärtäisi, jos mies haluaisi itse nauttia nesteistään. Jotenkin yök..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy sanoa kuin se yksi mamma usein, että mulle tuli vähän oksennista suuhun.
No mä oon maistanu omaa rintamaitoa sillo ku vielä imetin, mutta ei sama asia kuitenkaan.
Kehon muodoista naisia on ehkä haukuttu teininä ja on kaikenlaisia per*oja ettei sitä asiaa kannata korostaa. Et ehkä haluaisi asua naisen kanssa jolla on vatsaongelmia koko ajan ja olisi todella ylpeä siitä, vaikka niitä varmaan on kaikilla.
Tässä ollaan nykyään menty eteenpäin. Eriteasioista esimerkiksi kuukautiset. Kuukautisista on tehty ei-häpeällinen aihe, on tehty jopa taidetta kuukautisverellä ja ties mitä, mikä alkaa menemään överiksi. Kuukautiset ovat neutraali asia, ei niin että niistä tarvisi kehittää jotain "in your face"- tyyppistä aihettakaan tai julistaa kuukautissanomaa kaikille naisasian nimissä. Jos siis mennään aggressiiviseen tykittämiseen, niin silloin ei ok, viittaan äärifeminismiin.
Naiseus on paljon muuta ja mikä tärkeintä, kuukautiset eivät määritä naiseutta - on naisia joilla ei ole kuukautisia ja kaikillehan tulee vaihdevuodet kuitenkin. Silti on selvää, että nainen on biologinen nainen ja kuukautispaketeissa tulisi edelleen lukea naisten kuukautissuojat, eikä mitään "he jotka menstruoivat", ensinnäkään transnaiset eivät menstruoi, joten se siitä. Ja kaikki rauha transihmisille, mutta pysytään kuitenkin todellisuudessa. Naista ei saa hävittää termistöstä.
Sitten kehon muotoihin, esimerkiksi häpykumpu. Aiemmin hävettiin ja häpäistiin, missään ei saanut olla vilaustakaan ns camel toesta. Nyt legginstyyli on mennyt kohti naisen elimen näyttävää suuntaa, Amerikoissa legginsit ihan kursailematta vedetään niin että näkyy edestäpäin muotoa, ei vain takaata.
Ihan ok suuntaus, ihan rentouttavaa.
Luulen että normaalilla tavalla ihmisillä tulee säilymään sellainen, ettei haluta ehdoin tahdoin olla vain eritteitä ja päästöjä 24/7. Mutta se että ne ovat luonnollinen osa ihmisiä, eikä tarvita vaatimuksia naisille erikseen. Joillakin voi olla enemmän suolisto-ongelmia kuin toisilla, sekin on ymmärrettävää.
Inhimillisesti kun ollaan, niin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä oon maistanu omaa rintamaitoa sillo ku vielä imetin, mutta ei sama asia kuitenkaan.
Me mietittiin maidon maistamista miehen kanssa silloin, mutta ei kuitenkaan pystytty. Jotenkin ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ihan mielelläni nielen miehen mällit, mutta en yhtään kyllä ymmärtäisi, jos mies haluaisi itse nauttia nesteistään. Jotenkin yök..
Minä heittäydyn aina päivän päätteeksi saunasolmuun ja lipsuttelen mällit kitalakeeni. Sen jälkeen syljeskelen satsin kuin lintuemo ikään vaimoni suuhun. Olemme molemmat pitäneet tätä järjestelyä onnistuneena.
Vierailija kirjoitti:
Missä sellaisia miehiä olet tavannut? Aika nopeasti parisuhde kuin parisuhde muuttuu yhdessä sohvalla pieruille naureskeluksi.
SIis pelkkä kosketus ja halauus saaa naisen endorfiiini virtaamaan jo hellyydessä jossa on paljon aitoa molempia osapuolia koskettavaa välittämistä.
Vierailija kirjoitti:
SIis pelkkä kosketus ja halauus saaa naisen endorfiiini virtaamaan jo hellyydessä jossa on paljon aitoa molempia osapuolia koskettavaa välittämistä.
Kerrran tansseissa pyöritti niin vtusti että lähti ote irti lensi johonkin kattulamppuunn siitä ja shokissa oli täysin vapautunut sen jälkeen eikä punastellutkaan yhtään. Vähän oli harmona ja avaria tuli vähän muttta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä heittäydyn aina päivän päätteeksi saunasolmuun ja lipsuttelen mällit kitalakeeni. Sen jälkeen syljeskelen satsin kuin lintuemo ikään vaimoni suuhun. Olemme molemmat pitäneet tätä järjestelyä onnistuneena.
Sivusta: kävisiko sinulle sellainen järjestely, että vaimosi squirttaisi eritteensä kippoon, josta hän ottaisi ne suuhun säilytykseen kuin hamsteri ja sitten antaisi nesteensä sinun suuhusi, josta voisit ne niellä massuun.
Jos squirttaaminen ei onnistu, niin seksin ohessa syntyvä naiselta tuleva kiihotuserite voi ajaa saman asian. Näin voitte vaihtaa eritteitä kuin ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa?