Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko oppia nukkumaan papiljotit päässä

Vierailija
07.06.2023 |

En haluaisi tuhota hiuksiani permiksellä enkä kuumilla käsittelyillä. Haluaisin antaa hiusten kuivua kiharalle.

Haluan tekstuuria liiskaisiin ja ohuisiin hiuksiin. En säännöllisiä prinsessaliharoita.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa 60-luvulle

Vierailija
2/17 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä opit. Itse nukuin vuosia sitten 2-3 kertaa viikossa. Niihin tottuu eikä huomaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaa 60-luvulle

Miten silloin nukuttiin hyvät ja rauhalliset unet papiljotit päässä?

Minua ei kiinnosta mikä on nyt trendikästä, jos sitä tarkoitat.

Vierailija
4/17 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviää vain kokeilemalla. Joku oppii, toinen ei.

Vierailija
5/17 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä opit. Itse nukuin vuosia sitten 2-3 kertaa viikossa. Niihin tottuu eikä huomaakaan.

Millaiset papiljotit olivat? Vaahtomuovi? Rullasitko tasaisesti ympäri päätä vai päälaelle tms? Käytitkö yömyssyä?

Vierailija
6/17 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voisi?

Vierailija
7/17 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voisi?

Häiritse unta. Painaa, kiskoo, pakottaa pään huonoon asentoon.

Vierailija
8/17 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-70-luvulla kotirouvat nukku meikit ja korsetti päällä. Herätys klo 5 ettei mies huomaa luomua naamaa. Korkkarit jalassa kahvin keittoon.

Vierailija
9/17 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60-70-luvulla kotirouvat nukku meikit ja korsetti päällä. Herätys klo 5 ettei mies huomaa luomua naamaa. Korkkarit jalassa kahvin keittoon.

Missäpäin maailmaa? Suomalaiset naiset lähti aamuviideltä lypsylle 60-luvulla.

Vierailija
11/17 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin maailmaa? Suomalaiset naiset lähti aamuviideltä lypsylle 60-luvulla.

Puhe oli kotirouvista.

Vierailija
12/17 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotain kilikalloa voi papiljotit häiritä näin paljon? Mistä tuokaan tietää jos olen vaikka lesbo tai a-seksuaali :D Ap

Vierailija
13/17 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö riittäisi se, että heti kun heräät aamulla, niin kostutat vähän hiuksia ja kierrät niihin isot tarrapaplarit? Itse teen niin, sitten siinä puuhailen muut aamutoimet, niin ehtii paplarit olla helposti tunninkin päässä ja juuri lähtiessä otan ne pois ja laitan hiukset kuntoon muuten (nopeasti vähän haron harvalla kammalla, ehkä vähän jotain lakkaa tms. kiinnitystä ja se siitä)

Vierailija
14/17 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö riittäisi se, että heti kun heräät aamulla, niin kostutat vähän hiuksia ja kierrät niihin isot tarrapaplarit? Itse teen niin, sitten siinä puuhailen muut aamutoimet, niin ehtii paplarit olla helposti tunninkin päässä ja juuri lähtiessä otan ne pois ja laitan hiukset kuntoon muuten (nopeasti vähän haron harvalla kammalla, ehkä vähän jotain lakkaa tms. kiinnitystä ja se siitä)

Mulla jos pesen illalla hiukset niin ovat jo aamulla vähän rasvoittuneet. Pitäisi pestä aamulla tai nostaa pois päänahasta jo illalla.

Nykyään pesen aamulla ja laitan lämpörullat 15 min päähän (kokonaisaika 30min yht laitto ja poisotto). Haluaisin eroon sekä aamutoimista että lämmöstä. Ap

Vierailija
15/17 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat paplarit päässä ei tarvitse nukkua tai kannata. Voit laittaa letit jos hiukset pitkät. Muuten on vaahtopatukat ja paplarit, sitten hiustenkuivaajalla, mutta harva jaksaa aamulla. Hyvä idea ettei käytä kovia kemikaaleja, se säästää päänahkaakin. Suora hius on ihan OK päivällä, jos ei saa laitettua kiharaa. Sitten aamulla on vaihtoehto että kihartaa kummaltakin puolelta nipun hiuksia ja vapauttaa ne, eli latvat. Tai pitää ne yllä kierteellä. Varmaan on muitakin hiustekniikoita, kun hakee ne internetistä tai videoita. 

Vierailija
16/17 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin

Vierailija
17/17 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paplarit päässä en pysty nukkumaan, mutta pantakiharat on ratkaisu tähän. Ei paina yhtään ja laittaminenkin on nopeampaa, kun oppii tekniikan. Voi laittaa kosteisiin hiuksiin tai kostuttaa esim. sumupullolla, kun tukka on kieputettu pannan ympärille. Mitä pienempiä osioita sen kikkarampi lopputulos. Tässä aika selkeä ohje https://www.lily.fi/blogit/nude/hiusten-hellimista-ja-kiharat-ilman-kuu… Omista huksistani tulee kyllä kiharammat, kuin esimerkissä. En tiedä johtuuko siitä, että ovat muutenkin luonnonkiharat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä