Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ihan veemäinen omaan napaan tuijottelija jos...

Vierailija
21.06.2015 |

...häissäni ei tarjota yhtään mitään mille minä olen pahasti allerginen. Eli ei kalaa tai mitään muitakaan mereneläviä. Sinänsä olis kiva niitä muille tarjota mutta en kyllä haluaisi saada allergiakohtausta omana hääpäivänäni... Ja siis olen sen verran pahasti allerginen että ilman lääkkeitä se on henki pois.
Minun puolelta tulevat vieraat useimmat tietää tämän allergian joten tuskin asiaa millään tapaa ihmettelevät. Miehen suvusta sen sijaan vain lähisuku tietää allergiasta.
Tuskin kukaan kehtaa siellä alkaa asiaa kuitenkaan ääneen ihmettelemään? Ja jos kehtaa niin eiköhän tuo ole "hyväksyttävä" selitys? Menisikö teillä merenelävien rakastajilla herne nenään jos morsiammen allergian vuoksi ette saisi herkkuanne häissä?

Kommentit (152)

Vierailija
81/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä huomaan että täällä tehdään pilkkaa minun kommenteistani. Ja varmaan minut nauretaan pihalle kun tämän sanon, mutta ap, jos päädyttekin kalatarjoiluun niin minulta löytyy hyviä reseptejä ja vinkkejä. Mielelläni jaan ne kanssasi kaikesta huolimatta. Nyt on vaan aikamoista ryhmäpainettakin sinulla päällä kun monien mielestä kala ei ole tarpeellinen hääruoka kesähäissä.

Vierailija
82/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:09"]

Minä oon kyllä sitä mieltä että häissä pitää AINA olla bananikakkua. Että jos ap sen lisäät vielä tuohon kala-, mansikkakermakakku- ja sahtitarjoiluihin niin sitten en pahoita mieltäni.

[/quote]

Itse puolestani vaadin piilopullon nurkan taakse halkopinoon. Mieluiten koivuhalkoa, se on tyylikkäintä. Kalahullulle voi tuoda tonnikalapurkin samaan halkopinoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:13"]

Kyllä minä huomaan että täällä tehdään pilkkaa minun kommenteistani. Ja varmaan minut nauretaan pihalle kun tämän sanon, mutta ap, jos päädyttekin kalatarjoiluun niin minulta löytyy hyviä reseptejä ja vinkkejä. Mielelläni jaan ne kanssasi kaikesta huolimatta. Nyt on vaan aikamoista ryhmäpainettakin sinulla päällä kun monien mielestä kala ei ole tarpeellinen hääruoka kesähäissä.

[/quote]

No ei todellakaan ole tarpeellinen ALLERGISEN MORSIAMMEN KESÄHÄISSÄ!!! :D

Vierailija
84/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:13"]

[/quote]

No ei todellakaan ole tarpeellinen ALLERGISEN MORSIAMMEN KESÄHÄISSÄ!!! :D
[/quote]

Kuten aiemmin sanottu, hänellä on lääkitys. Ja vieraitaan arvostavana emäntänä hän sen lääkkeen ottaa jotta vieraat eivät joudu ruokarajoituksista kärsimään.

Vierailija
85/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:13"]Kyllä minä huomaan että täällä tehdään pilkkaa minun kommenteistani. Ja varmaan minut nauretaan pihalle kun tämän sanon, mutta ap, jos päädyttekin kalatarjoiluun niin minulta löytyy hyviä reseptejä ja vinkkejä. Mielelläni jaan ne kanssasi kaikesta huolimatta. Nyt on vaan aikamoista ryhmäpainettakin sinulla päällä kun monien mielestä kala ei ole tarpeellinen hääruoka kesähäissä.
[/quote]

Ystävällinen ehdotus, kiitos siitä :) Mutta yhäkin olen sitä mieltä etten omaa päivääni halua kalatarjoiluilla vaarantaa.
Ap

Vierailija
86/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taitaa olla vähän jännittävä päivä muutenkin näin darraisena sunnuntaina, mutta en ole ikinä nauranut missään keskustelussa yhtä paljon. Kissakin suuttui ja lähti nukkumaan jonnekin muualle... :D

Vierailija
87/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:09"]

Minä oon kyllä sitä mieltä että häissä pitää AINA olla bananikakkua. Että jos ap sen lisäät vielä tuohon kala-, mansikkakermakakku- ja sahtitarjoiluihin niin sitten en pahoita mieltäni.

[/quote]

Itse puolestani vaadin piilopullon nurkan taakse halkopinoon. Mieluiten koivuhalkoa, se on tyylikkäintä. Kalahullulle voi tuoda tonnikalapurkin samaan halkopinoon.
[/quote]

Minä haluan kananugetteja piiloon koivuhalon taakse. Hieno valkoinen halko, ei ruma vanha koivu. Kiitti!

Vierailija
88/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö joku oikeasti juhliin niiden syömisien takia ja sitten taivastelee, jos sitä omaa herkkua ei ole? Esimerkiksi lapsen synttäreille menee ja huomaa ettei ole leipäkakkua, sitten alkaa taivastelemaan "jaa ei vai ettei ole leipäkakkua, minä kun siitä niin pidän".

Ei ne ole vieraiden jhla, vieraat syö sitä mitä on tarjolla. 200g makaronilooraa per lärvi ja rainbowin ketsuppia kunnon ruittasu päälle

Vierailija
89/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:13"] Kyllä minä huomaan että täällä tehdään pilkkaa minun kommenteistani. Ja varmaan minut nauretaan pihalle kun tämän sanon, mutta ap, jos päädyttekin kalatarjoiluun niin minulta löytyy hyviä reseptejä ja vinkkejä. Mielelläni jaan ne kanssasi kaikesta huolimatta. Nyt on vaan aikamoista ryhmäpainettakin sinulla päällä kun monien mielestä kala ei ole tarpeellinen hääruoka kesähäissä. [/quote]   No ei todellakaan ole tarpeellinen ALLERGISEN MORSIAMMEN KESÄHÄISSÄ!!! :D [/quote] Kuten aiemmin sanottu, hänellä on lääkitys. Ja vieraitaan arvostavana emäntänä hän sen lääkkeen ottaa jotta vieraat eivät joudu ruokarajoituksista kärsimään.

[/quote]

jaa että sen epipenin reiteen tunkee ja lähtee omista juhlistaan sairaalaan tarkkailuun? :D näinkö toimii vieraitaan arvostava emäntä? :DDD

Vierailija
90/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:13"] Kyllä minä huomaan että täällä tehdään pilkkaa minun kommenteistani. Ja varmaan minut nauretaan pihalle kun tämän sanon, mutta ap, jos päädyttekin kalatarjoiluun niin minulta löytyy hyviä reseptejä ja vinkkejä. Mielelläni jaan ne kanssasi kaikesta huolimatta. Nyt on vaan aikamoista ryhmäpainettakin sinulla päällä kun monien mielestä kala ei ole tarpeellinen hääruoka kesähäissä. [/quote]   No ei todellakaan ole tarpeellinen ALLERGISEN MORSIAMMEN KESÄHÄISSÄ!!! :D [/quote] Kuten aiemmin sanottu, hänellä on lääkitys. Ja vieraitaan arvostavana emäntänä hän sen lääkkeen ottaa jotta vieraat eivät joudu ruokarajoituksista kärsimään.

[/quot

HOH HOIJAA. Nyt morsian unohdat sen kalan. Et tarjoa sitä missään tapauksessa!

Vierailija
91/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Onhan häissäsi nakkeja? Muuten en tule.

Vierailija
92/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskin ketju vähään aikaan :D

Vierailija
93/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mtoying.com/wp-content/uploads/2013/05/gold-fish-bag.jpg

Kala muilutetaan tällä häihin huomaamattomasti. :-)

Vierailija
94/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:17"]

[/quote]

jaa että sen epipenin reiteen tunkee ja lähtee omista juhlistaan sairaalaan tarkkailuun? :D näinkö toimii vieraitaan arvostava emäntä? :DDD
[/quote]

Lääke otetaan etukäteen. Se on tabletti. Sen avulla hän sietää kalaa paremmin jolloin sitä voi tarjoilla. Ei hän tietenkään kalaa syö! Mahdollistaa vaan hyvän emännän tavoin muiden syömisen.

Vierailija
95/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:21"]Ap! Onhan häissäsi nakkeja? Muuten en tule.
[/quote]

Hommaan sulle nakkeja ehottomasti. Riittääkö 2?
Ap

Vierailija
96/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoat tietenkin kalapuikkoja!!! ne on niin kaukana kalasta että kukaan ei voi saada allergista reaktiota, ja silti kalansyöjät luulee syövänsä kalaa.

Vierailija
97/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, on sulla iso työ vielä edessä! Soitat kaikki vieraat läpi ja hoidat jokaiselle omat jutut, 2 nakkia mikrosta, tonnikalapurkkija sahti halkopinoon, yksi vodkapullo naapurin mikon takakonttiin, yksityinen kalahuone pirkolle, mansikkakermakakku virtasten perheelle, paitsi jormalle joka ei siedä mansikoita vaan tykkää mustikoista, unohtamatta tietenkään pikkuserkku maijaa joka on koko kesän odottanut kesähääcanneloneja valkokastikkeessa. .

Niin ja vielä häiden jälkeen lähetät reseptit kaikille erikseen lähtien isoenon perunapontikasta.
.
Jaksamista ap.

Vierailija
98/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikeittoa nyt ainakin voisi olla?

Vierailija
99/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:38"]Lohikeittoa nyt ainakin voisi olla?
[/quote]

Ootko tosissas? :DD

Vierailija
100/152 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on häissä ollut lohikeittoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi