Olen 31 vuotias mies ja asun äitini kanssa
Onko liian noloa kertoa uudelle naiselle?Miten sinä reagoisit?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:50"]Vähän riippuu. Maaseudulla tää ei olisi kovin kummoista, koska usein pojat jäävät asumaan kotiin ja ottavat sitten myöhemmin tilan haltuunsa
[/quote]
Me asutaan Helsingissä.
Ap
[/quote]Missä kaupunginosassa ja millaisessa asunnossa?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:57"]Oletko työtön?
[/quote]
Olen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:50"]Vähän riippuu. Maaseudulla tää ei olisi kovin kummoista, koska usein pojat jäävät asumaan kotiin ja ottavat sitten myöhemmin tilan haltuunsa
[/quote]
Me asutaan Helsingissä.
Ap
[/quote]Missä kaupunginosassa ja millaisessa asunnossa?
[/quote]
OKT ja jossain konalan ja malminkartanon suunnalla.Tarkemmin en halua kertoa.
Ap
Täydellinen turn off -mies. Ellei kyse sitten ole Eirassa 400 neliön perintökämpässä asustava ja pääomatuloillaan elävä, pian kuolevan mammansa kanssa asuva perijä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:04"]Täydellinen turn off -mies. Ellei kyse sitten ole Eirassa 400 neliön perintökämpässä asustava ja pääomatuloillaan elävä, pian kuolevan mammansa kanssa asuva perijä.
[/quote]
Ohis: olen joskus torjunut tuollaisen miehen. Oli niin vetelä tapaus, että ei omin toiminsa olisi saanut ansaittua kymmentä senttiä.
Minkä verran teet kotitöitä, osaatko laittaa ruokaa ja huolehditko koskaan ruokahuollosta päävastuullisesti? Mikä on pisin aika, jonka olet viettänyt muualla kuin kotona? Onko äitisi työelämässä vielä?
Työttömyys ei niin paha asia, jos sulla kuitenkin on koulutus ja ammatti ja haet töitä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:07"]Minkä verran teet kotitöitä, osaatko laittaa ruokaa ja huolehditko koskaan ruokahuollosta päävastuullisesti? Mikä on pisin aika, jonka olet viettänyt muualla kuin kotona? Onko äitisi työelämässä vielä?
[/quote]
En osaa laittaa ruokaa.Olin armeijassa 3 päivää vuonna 2003.Äiti on eläkkeellä.
Oletko työtön?