Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan kirjoittelisit deittipalstalla miehen kanssa joka tuntuu viettävän siellä 24/7?

Vierailija
02.12.2024 |

Eli aina kun itse menet sivulle, hän on paikalla tai poistunut max. pari tuntia aikaisemmin. En ole mustasukkainen mutta vaikuttaa koukkuuntuneen tuohon palveluun. Väijyyköhän se siellä kaikkia naisia?

Tullut kyllä niin suuri redflag että taidan antaa mennä kokonaan...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä useinhan sä itse siellä olet, kun ehdit tuollaista seurata.

Vierailija
2/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ne palstat väittää että olet paikalla vaikka et ole. Niin katos tehdään bisnestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun mulla voi mennä päiviäkin kun en ole paikan päällä ja olen menossa vastaamaan miehen viestiin ja huomaan sen olleen paikalla tyyliin tunti sitten. Niin tuntuu se vähän turhalta mun sitten enää hänessä roikkua kun jotain muutakin siellä sitten touhuaa.

Vierailija
4/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hän on siellä vain sinun vuoksesi?

Ehkä hän odottaa sinun tekevän aloitteen koska hän kokee sinut niin kauniina ja täydellisenä ja olevan huomattavasti hänen tasonsa yläpuolella?

Vierailija
5/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoittelisi yhtään, vaan sopisin tapaamisen ja siinähän sitten näkee mikä on miehiään.

Vierailija
6/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kirjoittelisi yhtään, vaan sopisin tapaamisen ja siinähän sitten näkee mikä on miehiään.

No meillä on välimatkaa niin paljon ettei noin vaan tavata..

Vierailija
7/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjekaveriako olet etsimässä?

Vierailija
8/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun mulla voi mennä päiviäkin kun en ole paikan päällä ja olen menossa vastaamaan miehen viestiin ja huomaan sen olleen paikalla tyyliin tunti sitten. Niin tuntuu se vähän turhalta mun sitten enää hänessä roikkua kun jotain muutakin siellä sitten touhuaa.

Siis sulla menee päiviä vastata miehen viesteihin? Ei taida paljon kiinnostella. Ei ihme jos mies etsii muutakin seuraa.

Vierailija
9/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No suakaan paljoa tyyppi kiinnosta, jos saattaa mennä useita päiviä, että vastaat hänen viestiinsä

Vierailija
10/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjekaveriako olet etsimässä?

No käytännössä se on kirjekaveripalsta, ei niinkään pikadeittailua varten. (Kansainvälinen)

Vierailija
11/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi nyt hirveen terveeltä kuulosta sinun puoleltasi kun käyt kyttäilemässä ja kuvittelet, että hän olisi vain sinua varten siellä

Vierailija
12/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä hän on siellä vain sinun vuoksesi?

Ehkä hän odottaa sinun tekevän aloitteen koska hän kokee sinut niin kauniina ja täydellisenä ja olevan huomattavasti hänen tasonsa yläpuolella?

Niinpä. Siellä raukka odottelee saadakseen AP lta viestin jossa AP pyytäisi häntä tapaamaan, muuttamaan hänen luokseen ja perustamaan yhteisen perheen. 🤗 Ja AP vain tylyttää ja ryttää tuon rakastavan hienotunteisen romantikkomiehen jossakin vauva palstalls ihan täysin.

Vierailija
13/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sulla menee päiviä vastata miehen viesteihin? Ei taida paljon kiinnostella. Ei ihme jos mies etsii muutakin seuraa.

No kyllä todellakin on muutakin elämää kuin jotkut nettimiehet. Hän tietää ihan tilanteeni että töissä käyn ja lapsiakin on ja pitäisi harrastaakin jne niin siinä oikeasti menee päiviä ennen kuin ehtii tuollaiseen keskittymään.

Vierailija
14/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin tuo juttu sitten viestittelyä pitemmälle etenee. Miksi hän ei saisi kirjoitella muidenkin kanssa

Vierailija
15/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi nyt hirveen terveeltä kuulosta sinun puoleltasi kun käyt kyttäilemässä ja kuvittelet, että hän olisi vain sinua varten siellä

En mä häntä siellä kyttää vaan menen vastaamaan viestiinsä, niin siinä keskustelussa näkyy että hän on ollut paikalla vaikka tunti sitten tai on juurikin online. Vahtimatta näkee. en minä hänen profiilissaan käy kyttäämässä. Hyvä kun ehtii keskustelussa pysyä hänen kanssaan.

Vierailija
16/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies tulee järkiinsä ja unohtaa tuollaisen luntun kokonaan.

Vierailija
17/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä todellakin on muutakin elämää kuin jotkut nettimiehet. Hän tietää ihan tilanteeni että töissä käyn ja lapsiakin on ja pitäisi harrastaakin jne niin siinä oikeasti menee päiviä ennen kuin ehtii tuollaiseen keskittymään.

Ei jumalauta. Miksi sä edes olet tuolla palstalla?

Vierailija
18/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin tuo juttu sitten viestittelyä pitemmälle etenee. Miksi hän ei saisi kirjoitella muidenkin kanssa

Saa saa, en minä siitä pahastu vaan siitä että tuntuu asuvan siellä. Tuli vähän sellaiset väijyjäfiilikset että saalistaako se siellä aina uutta keskustelukaveria tms. Onko turhan riippuvainen siitä palstasta? Ei niinkään kiinnostunut niistä ihmisistä joita siellä on vaan aina uutta ja uutta hakee? Siis tiedättekö ne jotka epätoivoisina laittavat viestejä kaikille naisprofiileille että kuka tarttuu syöttiin. Sellainen fiilis tulee tuosta. Ehdittiin ihan suht hyvin tutustua lomallani kun oli enemmän aikaa kirjoitella livenäkin mutta nyt arjen pyöritys vie kaiken ajan ja energian.

Vierailija
19/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis yyhhoo? Yyhhoon ei kyllä kannattaisi olla kovin ronkeli. 

Vierailija
20/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta. Miksi sä edes olet tuolla palstalla?

No menin sinne aikeenani oppia vierasta kieltä mutta ei tämä henkilö edes puhu sitä että voisi opettaakaan... Muuten olen avoimin mielin ihan kirjekaverityyppisesti tai vakavampaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi