Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon niin surullinen lasten vuoksi :(

Vierailija
21.06.2015 |

Heillä on "isä", joka kuluttaa päivät puhelimessa ja telkkarin edessä. Ei koskaan istu samaan ruokapöytään. Ei vie lapsia mihinkään. Kun tulen klo 15 töistä kysyy multa onko lapset syöneet ja kun sanon että sähän täällä oot niiden kans päivän ollut että eikö sun pitäis hoitaa syömiset? Vastaus "kun mä kystn syötkö vastaus on ei", suuttui kun sanoin että lapsille sanotaan vaan että "nyt syömään". Olen kieltänyt limujen oston ja karkkien, mutta mies ostaa ne itselle ja säilyttää jääkaapussa, sanoin että ei voi tehdä niin koska se on suuri kiusaus lapsille. Muisti päivän kunnes unohti! Lapset eivät ole koskaan kokeneet mitä on mennä perheenä johonkin koska mies ei koskaan lähde ja viimeiseen viiteen vuoteen en ole enää kysynyt mukaan vaan olen mennyt lasten kanssa. Meillä ei ole parisuhdetta vaan ollaan kämppiksiä. Mä en tiedä onko hänellä muita..joskus jäi kiinni kun soitteli jollekin naiselle. Että tämmönen tarina. Lapset on varmaan körsineet ihan hirveästi :(

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään tähän vielä että päivän aikana puhutaan noin max 5 lausetta. Mä kyl hajoon ihan just jos ei tuu muutosta.ap

Vierailija
2/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ero ole järkevä. Sitten täällä haukutaan sua yh:si ja kaikki ongelmat johtuvat siitä, että tyhmänä erosit.
.
Ei niitä lapsia kukaan muu ruoki, vaikka eroaisit. Kai siitä isästään jotain iloakin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä oke mikään eron syy, jos mies ei himota ja on laiska.

Vierailija
4/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:22"]Ei ero ole järkevä. Sitten täällä haukutaan sua yh:si ja kaikki ongelmat johtuvat siitä, että tyhmänä erosit.
.
Ei niitä lapsia kukaan muu ruoki, vaikka eroaisit. Kai siitä isästään jotain iloakin on?
[/quote]

No ei siitä ole :/

Vierailija
5/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen sitä kun aina käsketään erota vätys-miehistä jotka ei saa perhettään hoidettua, ihan jo lasten takia. Mutta Mites se pelko siitä sitten kun isä haluaa kuitenkin lapsiaan tavata, mutta ilman huolehdintaa ja valvontaa se lasten toinen koti olisi hengenvaarallinen sikolätti jossa ei saisi kunnolla ruokaa..
Se on mun suurin syy miksi EN eroa. Haluan pitää lapseni hengissä. Koska miehen mielestä siis kaikki turvatoimet on höpöhöpöä. Ei niitä lapsia oo ennenkään vahdittu, ulos vaan 2v yksin kaupungissa. Ja ei kai nyt kukaan parvekkeelta tipu, ei oo hänkään vielä tippunut. Ja hölmö pitää olla jos syö vahvat kipulääkkeet pöydältä, tai syö pikaliimaa, sit jo sietääkin käydä huonosti.

Vierailija
6/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:22"]Ei ero ole järkevä. Sitten täällä haukutaan sua yh:si ja kaikki ongelmat johtuvat siitä, että tyhmänä erosit. . Ei niitä lapsia kukaan muu ruoki, vaikka eroaisit. Kai siitä isästään jotain iloakin on? [/quote] No ei siitä ole :/

[/quote]

Ehkä elämässä tehdään päätökset jonkun isomman asian perusteella kuin sen, miksi tulee av:lla kutsutuksi...

Vierailija
7/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kun ei yhtä älykääpiömiestä saada kuriin. Sanot napakasti, että jos ei elo ja olo ala pikkuhiljaa muttua, niin pidät huolen, että isä ei enää koskaan näe lapsiaan.

Vierailija
8/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:26"]

Mä ihmettelen sitä kun aina käsketään erota vätys-miehistä jotka ei saa perhettään hoidettua, ihan jo lasten takia. Mutta Mites se pelko siitä sitten kun isä haluaa kuitenkin lapsiaan tavata, mutta ilman huolehdintaa ja valvontaa se lasten toinen koti olisi hengenvaarallinen sikolätti jossa ei saisi kunnolla ruokaa.. Se on mun suurin syy miksi EN eroa. Haluan pitää lapseni hengissä. Koska miehen mielestä siis kaikki turvatoimet on höpöhöpöä. Ei niitä lapsia oo ennenkään vahdittu, ulos vaan 2v yksin kaupungissa. Ja ei kai nyt kukaan parvekkeelta tipu, ei oo hänkään vielä tippunut. Ja hölmö pitää olla jos syö vahvat kipulääkkeet pöydältä, tai syö pikaliimaa, sit jo sietääkin käydä huonosti.

[/quote]

Ei pelko ole paras motiivi yhtään mihinkään.

Tuossa tapauksessa ero vireille, sitten lastenvalvojaan oitis yhteys juuri näistä syistä, mitä isä on sanonut lapsista. Että miten tapaamiset sitten järjestetään. Jos lasten isä on niin pöhelö, ettei pysty lapsiaan valvomaan, niin tapaamiset valvoituiksi.

Mikä malli sekin on lapsille, että äiti on se joka on ainoa järkevä vanhempien ns. parisuhteessa? Tytöt oppii että niin naisen kuuluukin olla. Ja pojat oppii että sitä voi ihan huoleti olla paska isä, koska nainen hoitaa lapset.

Vierailija
9/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:43"]

On se kun ei yhtä älykääpiömiestä saada kuriin. Sanot napakasti, että jos ei elo ja olo ala pikkuhiljaa muttua, niin pidät huolen, että isä ei enää koskaan näe lapsiaan.

[/quote]

Tuo olisi minulle suorastaan helpotus ja vaatisin paperin allekirjoituksellaan, jonka voisi sitten oikeudessa/sossussa esittää kun (ex)rouva valittaisi lasten tapaamishaluttomuudestabi.

Vierailija
10/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan samanlainen. Eikä se todellakaan ollut sellainen kun mentiin naimisiin ja alettiin haaveilla lapsista. Luulin todellakin, että hänestä tulisi ihan toisenlainen isä. En tiedä mitkä oman lapsuuden kuviot sieltä on vuosien myötä tunkeutuneet pintaan, koska ilmeisesti hänellä olis aika etäinen isä. Eikä hän muuttunut tuollaiseksi yhtäkkiä vaan vähitellen, eikä hän itse ilmeisesti huomaa käytöstään eikä miellä itseään sellaiseksi isäksi, joka lähinnä valittaa lapsille ja maleksii netissä.

ja kyllä, maleksin itsekin esimerkiksi palstalla, mutta jostain syystä teen silti lasten kanssa vaikka mitä. Ja voin varsin hyvin tinkiä siistiystasosta ja vaikka tiukan säännöllisistä ruokailuajoista, mutta sitä en, että lasten kanssa ollaan ja tehdään asioita. Mies jotenkin aina ankeasti vitsailee, että lapset ovat riesana ja haittana. Valitettavasti teinit jo tajuavat, että se on se totuus, vaikka mies itse luulee heittävänsä läppää. 

Vierailija
11/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäisi asialle tehdä? Loma kuukauden päästä ja jo odotan että pääsen hänestä "eroon" eli sukuloimaan.ap

Vierailija
12/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen hetki menneisyydestä, aika ennen lapsia. Itkin kylppärissä ja mulla oli tosi paha olo henkisesti, sanoin miehelle että ajattelen itsemurhaa. Hänen sananaa olivat: " kunhan et minua pistä sen syyksi", ei lohduttavia sanoja..vain tuo lause. Hitto olus sillon pitäny jo lähtee ja nopeasti. Ap

Vierailija
13/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi onnellinen, että mulla on mies joka tykkää olla lasten kanssa. Hän leikittää ja villitsee heitä, vie pyöräilemään ja metsäretkille. 

Ollaan molemmat perheistä, jossa lasten kanssa on totuttu aina puuhailemaan yhdessä. Lapset otettiin mukaan arjen askareisiin ja harrastuksiin, oli elämyksiä ym. 

Ap:lle sanon vain, että mitäs sitten kun lapset ovat isompia ja he enemmän ymmärtävät, että heidän isänsä on laiska vätys, joka ei vain jaksa/kiinnosta olla lasten kanssa? Olisiko mahdollista että jättäisit miehen ja aloittaisitte alusta? 

Mä en katselis sellaista miestä päivääkään, joka ei ota vastuuta lasten hyvinvoinnista.

Vierailija
14/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:40"]Oon tosi onnellinen, että mulla on mies joka tykkää olla lasten kanssa. Hän leikittää ja villitsee heitä, vie pyöräilemään ja metsäretkille. 

Ollaan molemmat perheistä, jossa lasten kanssa on totuttu aina puuhailemaan yhdessä. Lapset otettiin mukaan arjen askareisiin ja harrastuksiin, oli elämyksiä ym. 

Ap:lle sanon vain, että mitäs sitten kun lapset ovat isompia ja he enemmän ymmärtävät, että heidän isänsä on laiska vätys, joka ei vain jaksa/kiinnosta olla lasten kanssa? Olisiko mahdollista että jättäisit miehen ja aloittaisitte alusta? 

Mä en katselis sellaista miestä päivääkään, joka ei ota vastuuta lasten hyvinvoinnista.
[/quote]

On mahdollista ja otseasiassa sillä tavalla helppoa että emme ole aviossa, eli ero olisi helppo. Mietin vaan että pitääkö tässä kuinka paljon vielä miehelle kertoa että mitä pitää tehdä? Nuorin lapsi sanoi näin "voitteko te isän kanssa vanhana asua vielä yhdessä vaikja teillä ei mene niin hyvin" :( mitä tohonkin voi vastata?

Vierailija
15/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo pari olette, ei voi muuta sanoa. Ämmä ei oikeasti tee asioille mitään, vaan laulaa av-palstalle. Pitäisköhän sun joskus ihan itse tehdä asioille jotain tai kenties ihan kokonaan pistää ne kuntoon, kun ei se yhteiskunta toimi niin, että aina toiset hoitaa?

Vierailija
16/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:47"]Outo pari olette, ei voi muuta sanoa. Ämmä ei oikeasti tee asioille mitään, vaan laulaa av-palstalle. Pitäisköhän sun joskus ihan itse tehdä asioille jotain tai kenties ihan kokonaan pistää ne kuntoon, kun ei se yhteiskunta toimi niin, että aina toiset hoitaa?
[/quote]

Pitäis. Koska tää on helvetin väsyttävää. Ja anteeksi jos avaudun täällä mutta ei ole muutakaan paikkaa. Ap

Vierailija
17/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähdy ja mieti nyt HYVIN tarkkaan, että kuka mahtaisi olla se ihminen, jolla on avaimet muutokseen kädessään. Vinkki: se olet sinä!

Vierailija
18/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne avioero paperit herättäs sun ukon? Faktahan on se että oot tosi onneton tossa suhteessa ja sulla saattas olla mahdollisuus parempaan. Ei ne lapset hyödy tuosta yhtään sen enempää kuin etäisästäkään ja lapsillekin olisi parempaa että äiti on onnellinen. Lapsi kyllä oppii tunnistamaan jos perheessä voidaan pahoin ja sinä pystyisit nyt jotain asialle tekemään. Jos raha ei ole este niin ota ero.

Vierailija
19/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on kuin mun isä. Ei ikinä viitsisi tehdä mitään kotona. TÖissä on ahkera, mutta siihen se jää.

EI viitisinyt viedä meitä lapsia uimaan tai tulla mukaan. Joo, voi pyöräillä 5km päähän uimarannalle tai uimahalliin. Mitehän perheissä, joissa lapsia kuskataan harrastuksiin monta kertaa viikossa.

Vierailija
20/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:06"]Jospa ne avioero paperit herättäs sun ukon? Faktahan on se että oot tosi onneton tossa suhteessa ja sulla saattas olla mahdollisuus parempaan. Ei ne lapset hyödy tuosta yhtään sen enempää kuin etäisästäkään ja lapsillekin olisi parempaa että äiti on onnellinen. Lapsi kyllä oppii tunnistamaan jos perheessä voidaan pahoin ja sinä pystyisit nyt jotain asialle tekemään. Jos raha ei ole este niin ota ero.
[/quote]

Ei ole raha esteenä..eikä olla naimisissa..eli se olis itse asiassa hyvin helppoa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan