Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suom. 45v ylöspäin naiset näyttävät miehiltä?

Vierailija
19.06.2015 |

Ei meikkiä, silmälasit, harmaat lyhyet hapsut päässä, tupakan kellastuttamat harvat hampaat, miesten jättikokoinen palttoo päällä ja jalassa miesten suorat housut.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden saaminen heijastuu ulkoiseen habitukseen. Hyvää seksiä saavat ja parisuhteessa onnellisena olevat säteilevät tyytyväisyyttä ja tyydyttyneisyyttä ulospäin. Sama pätee niin miehiin kuin naisiin. Tässä myös yksinkertainen selitys sille, miksi varatut ihmiset vetävät rafloissa muita peräänsä. Loppuosa kärvistelee yksin, katkerana ja masentuneena. Sitten vaikuttaa myös konteksti. Laitetaanpa muutama tossukkamies naisvaltaiseen ympäristöön niin jopa alkaa uusi kukoistuskausi, kun joka puolella "lirkunlirkun", vaikka todellisuudessa näillä miehillä ei käy mikään flaksi. Sama juttu naisilla. Laitetaan yksi rekkalesbo pelkästään miesten joukkoon, niin jo alkaa näyttämään naiselta.

Vierailija
42/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:36"]

Ei meikkiä, silmälasit, harmaat lyhyet hapsut päässä, tupakan kellastuttamat harvat hampaat, miesten jättikokoinen palttoo päällä ja jalassa miesten suorat housut.

[/quote]

Mutta törkytatuointeja näkee akalla kuin akalla, hyi helevatta, miksi vanhaa akkaa alkaa viirata että pitää itsensä sotkea ja rumentaa rupsahtanutta ihoaan tatuoinneilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä totta, että naiset vanhemmiten alkavat näyttämään enemmän miehiltä, mutta ei tämä mitenkään suomalainen ilmiö ole vaan ihmislajille oleellinen naissukupuolen biologiaan kuuluva asia. Vaihdevuodet, onko koskaan tullut kuultua?

Hormonit tekevät meille naiselliset ja miehekkäät piirteet ja kun naishormonitasot, luonnonmukaisesti, laskevat, myös naiselliset piirteet hieman vähenevät. Muutos ei toki ole dramaattinen, mutta kyllä sitä on. Tosin, eivät miehet pääse helpommalla: Iän myötä testosteronitasot laskevat ja myös miehekkäät piirteet hieman vähenevät.

Eli vastauksesi kysymykseen: Ihmisen biologia. Mutta ei vain suomalaisten naisten, vaan kaikenmaalaisten. Ja miesten myös.

Vierailija
44/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 08:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:36"]

[/quote]

Mutta törkytatuointeja näkee akalla kuin akalla, hyi helevatta, miksi vanhaa akkaa alkaa viirata että pitää itsensä sotkea ja rumentaa rupsahtanutta ihoaan tatuoinneilla?

[/quote]

Höpöhöpö. Tatuoinnit ovat n. 30v. keskuudessa yleisiä, mutta ei vanhempien sukupolvien. Katsele vähän nuorempia jos vanhat ei kelpaa. t. yli 45

Vierailija
45/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 08:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 08:03"]^ Tulihan se sieltä. Omakehuviesti viiskymppiseltä. Tällaisten ketjujen klassikko ;-) [/quote] Toisia on niin helppo provosoida :-D Huono itsetunto, pakko pönkittää!

[/quote]

Provosoida? Minua naurattaa aina alkaa lukea näitä ketjuja, kun arvailen mielessäni, milloin tätien omakehukilvoittelu alkaa. Ja se alkaa! Tässäkin ketjussa jo useampi laveasti kuvailee omaa ihanuuttaan. Tämä on viihdettä.

Vierailija
46/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 08:03"]^ Tulihan se sieltä. Omakehuviesti viiskymppiseltä. Tällaisten ketjujen klassikko ;-) [/quote] Toisia on niin helppo provosoida :-D Huono itsetunto, pakko pönkittää!

[/quote]

Provosoida? Minua naurattaa aina alkaa lukea näitä ketjuja, kun arvailen mielessäni, milloin tätien omakehukilvoittelu alkaa. Ja se alkaa! Tässäkin ketjussa jo useampi laveasti kuvailee omaa ihanuuttaan. Tämä on viihdettä.

[/quote]

Totta ja ainoa syy, miksi avaan tällaisen haukkumaketjun. Onneksi meillä jo valmiiksi rumille on vanheneminen helpompaa, kun ei tarvitse haikailla menetettyä kauneutta ja miesten huomiota.

Vierailija
47/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 09:17"]

[/quote]

[/quote]

Totta ja ainoa syy, miksi avaan tällaisen haukkumaketjun. Onneksi meillä jo valmiiksi rumille on vanheneminen helpompaa, kun ei tarvitse haikailla menetettyä kauneutta ja miesten huomiota.

[/quote]

En minä nyt tuosta tiedä, kyllä sitä oikeasti on vanhempia naisia jotka on vanhempanakin kauniita. Enkä nyt tarkoita mitään leikeltyjä kuuluisuuksia vaan ihan ihmisiä joita olen nähnyt Helsingin paikallis liikenteessä. Itse en luultavasti tule tähän joukkoon kuulumaan, piirteeni ovat enemmänkin komeat kuin söpöt joten keski-iässä luultavasti muutun aika miesmäisen näköiseksi.

Vierailija
48/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, että suomalaisilla, niin miehillä kuin naisillakin on hormonitoiminta aivan perseellään. Sukupuolihormonien tuotanto molemmin puolin niin vähäistä, että vaikea erottaa suomalaisia naisia ja miehiä toisistaan. Syitä tähän on varmasti monia: Pohjoinen sijainti, länsimaiset elintavat, yms yms. Mutta anyway, eron huomaa siinä kun matkustaa jonnekin esim etelä-euroopan maihin. Naiset ovat naisellisia, muodokkaita ja kauniita, miehet ovat miehisiä lihaksikkaita, komeita.
Suomalaisilla, varsinkin naisilla on toki yksi ässä hihassa, eli käyttää hormonivalmisteita. Toki miehillä myös, mutta se onkin sitten jo vähän hankalampaa ja riskialttiimpa ostaa ampulleja punttisalin Iso-Antilta, jolla selkä on yhtä finniä ja ääni madaltunut sille tasolle että pelkästään valaat kuulevat sen.

Vierailija
49/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tiedä juuri ketään naista, joka näyttäisi mieheltä! Itse olen 45+ ja täysin naisellineh pitähiuksinen ja kaunis nainen.

Vierailija
50/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää miksi naiset leikkaavat lyhyen, miesten tukan jo täytettyään 35 v. Hartioille asti ulottuvat hiukset sopivat kaiken ikäisille naisille! M45

Vierailija
51/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:36"]Ei meikkiä, silmälasit, harmaat lyhyet hapsut päässä, tupakan kellastuttamat harvat hampaat, miesten jättikokoinen palttoo päällä ja jalassa miesten suorat housut.
[/quote]

Sitä mieskin ihmetteli kun viimeisimmän ex vaimonsa näki. Kuulemma ihme piikkitukkainen kaapuhaamu. Silloin kun naimisissa vielä olivat niin oli pitkät tuuheat mustat hiukset ja oli naisen näköinen. Mies on nyt 47 ja minä 37. Toivomus olisi että vaikka meikki ja muu hömpötyksistä mies ei tykkää niin jos ei piikkitukkaa ja kaapuja edes vanhemmiten. Muuten saan rutistua rusinaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän