Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suom. 45v ylöspäin naiset näyttävät miehiltä?

Vierailija
19.06.2015 |

Ei meikkiä, silmälasit, harmaat lyhyet hapsut päässä, tupakan kellastuttamat harvat hampaat, miesten jättikokoinen palttoo päällä ja jalassa miesten suorat housut.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa testosteronia?

Vierailija
22/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei saa miehen näköistä. Pitkä tumma paksuhko tukka, isot tissit, naisen muodot ja naisten vaatteet.

45N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset naiset ovat jo päässeet yli siitä "bilemeikki + korkkarit + push-upit" -vaiheesta. Hedelmättömyys tullut, joten ei ainakaan miesten takia kannata enää laittautua naisellisen näköiseksi. Ja kun me naiset nyt vaan näytetään aika miehiltä ellei tosiaan laittauduta erikseen naiselliseksi.

Vierailija
24/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:49"]

Minusta ei saa miehen näköistä. Pitkä tumma paksuhko tukka, isot tissit, naisen muodot ja naisten vaatteet.

45N[/quote]

Ja naaman iho on kuin n.30v. 

45N

Vierailija
25/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäiskö mun meikata, poistaa silmälasini etten näe mitään ja pukeutua johonkin hemmetin mekkoon kauppareissulla, ettei joku vaan ahdistu, kun suomalainen nainen näyttää liikaa mieheltä? No hoh hoijaa. Joo sori, mutta en jaksa jonkun kauppareissun takia alkaa laittautumaan. Vaikka joku mies siellä kaupassa voisi musta silmäniloa sen yhden sekunnin verran saadan, niin mä en niistä miesten katseista mitään niin suurta iloa saa, että sitä varten jaksaisin laittautua. Laittaudun ainoastaan jos lavatansseihin olen menossa!

Vierailija
26/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:48"]

Olen asiakaspalvelussa töissä, ja näen päivittäin yli 45v naisia. Tottahan se on, että tosi monella on rumat lyhyiksi kynityt hiukset (miksi???) ja tylsät vaatteet...! Miksei meidän kulttuurissa ole luvallista olla naisellinen tai pukeutua nuorekkaasti/värikkäästi? Olen asunut ulkomailla ja olin vasta lomalla Lontoossa, siellä  ihmiset käytti värejä ja muutenkin pukeutuivat tosi kivasti. Täällä samaa harmaata massaa...

[/quote]

Ulkomaat on aika laaja käsite

mä asun tällä hetkellä Tukholmassa, ihan samaa harmaata massaa täällä valuu aamuisin töihin

Lontoossa taas kulttuurikirjo on suurempi, selittäisi osittain tuota väreihin pukeutumista ja vaatteetkin taitaa siellä olla halvempia

en  minäkään tunnista ap:n kuvaamaa naista omasta kaveri/tuttavapiiristä, joka koostuu noin 50v molemmin puolin olevista naisista

Vierailija
27/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nauruista:)

Tää itsekriittisyys... en tiedä, missä tynnyrissä ihmisiä pidetään kun näkevät suomalaisuuden harmaana yhtenäisenä massana ja sitten sen kerran kun tynnyristä päästään kurkkaamaan vähän toiselle puolelle, kaikki on niin hienoa ja parempaa. Katsokaa hyvät ihmiset samalla uteliaisuudella ja positiivisella tarkkaavuudella kaikkia maailman ihmisiä missä ikinä heidät kohtaattekaan. Huomaatte lopulta, että jokaisessa on omanlaistansa kauneutta.

Parempi ehkä näin päin, ei ainakaan pääse rasisteiksi haukkumaan. Muissa tuntemissani  kulttuureissa oma on arvostetuinta ja omat ihmiset kauneimpia ja rakkaimpia, vaikka totuus olisi mitä on. Jossain siellä välivaiheilla menee se suhtautuminen jolla itse yritän suhtautua kaikkiin ihmisiin, tapaanpa heidät missä vaan.

Vierailija
28/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:54"]Liikaa testosteronia?
[/quote]

Pidä itte vaan varas, ettet tuu samanlaiseks (?).

Vierailija
29/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:49"]

45N[/quote]

Ja naaman iho on kuin n.30v. 

45N

[/quote]

Saisinko perusteluja alapeukuttajilta? :) Toki on helpompaa peukuttaa sanomatta mitään.

45N

Vierailija
30/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:55"]

Tuon ikäiset naiset ovat jo päässeet yli siitä "bilemeikki + korkkarit + push-upit" -vaiheesta. Hedelmättömyys tullut, joten ei ainakaan miesten takia kannata enää laittautua naisellisen näköiseksi. Ja kun me naiset nyt vaan näytetään aika miehiltä ellei tosiaan laittauduta erikseen naiselliseksi.

[/quote]

Ei kyllä todellakaan suurin osa naisista näytä mieheltä vaikka ei tekisi mitään. Jos pelkkä ruumiinrakenne kertoo sen että onko mies tai nainen yleensä. 

Tietenkin sitten on näitä poikkeuksia

Vierailija
31/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuollaisia naisia näkee?!

Vierailija
32/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdalla tämä pitää paikkansa, kasvoni ovat jotenkin miehistyneet 45 v. jälkeen,  muuttunut kolkommaksi ja luisevaksi. Ei tälle mitään voi, kukin ikääntyy tavallaan. Kanaperse tukkaa minulla ei ole, vaan hyvin leikattu vaalea puolipitkä tukka. Silmälaseja on pakko käyttää, onneksi löytyy kivan näköisiä rillejä.

Vierailija
33/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä, että minua puhutellaan herraksi.

Elämä oli niin rasittavaa neitinä ja rouvana.

Vierailija
34/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 08:55"]

Sinänsä totta, että naiset vanhemmiten alkavat näyttämään enemmän miehiltä, mutta ei tämä mitenkään suomalainen ilmiö ole vaan ihmislajille oleellinen naissukupuolen biologiaan kuuluva asia. Vaihdevuodet, onko koskaan tullut kuultua?

Hormonit tekevät meille naiselliset ja miehekkäät piirteet ja kun naishormonitasot, luonnonmukaisesti, laskevat, myös naiselliset piirteet hieman vähenevät. Muutos ei toki ole dramaattinen, mutta kyllä sitä on. Tosin, eivät miehet pääse helpommalla: Iän myötä testosteronitasot laskevat ja myös miehekkäät piirteet hieman vähenevät.

Eli vastauksesi kysymykseen: Ihmisen biologia. Mutta ei vain suomalaisten naisten, vaan kaikenmaalaisten. Ja miesten myös.

[/quote]Mun mielestä nimenomaan suomalaiset ja yleensä pohjoismaalaiset naiset näyttävät vanhoinakin naisellisilta. Katsopa ap esim. kreikkalaisia, espanjalaisia, italialaisia naisia! Niillähän kasvaa viikset jo nuorena. Ja miksi kenenkään pitäisi näyttää joltain tietynlaiselta? Jospa nää naiset tykkää omasta lookistaan tai se on heille yhdentekevä, mitä se sua haittaa? Minä olen kohta 50v, enkä näytä ollenkaan kuvailemaltasi, ei myöskään yksikään ystäväni, eikä lähes 60 v siskoni, eikä edes yli 80 v äitini, joka on oikein tyylikäs ja viehättävä lady. Tuossa naapurissa asuu kyllä yksi kuvailemasi näköinen nainen, hän pyllöttää kesäpäivät lähinnä kasvimaallaan ja puutarhassaan, mies kaverinaan. Talvella puskee lunta ja keväällä hakkaa halkoja, so what, hän tykkää olla just tuollainen.

En minäkään tykkää monien nuorten naisten tekotukka-tekokynsi-tekorusketus-megapushup-kilopakkelityylistä, mutta mitä se mua haittaa. Ei se silmiini satu ja jos oikein luontaantyöntävä ilmestys kävelee vastaan, voin kääntää pääni pois. Hyödyllinen taito, kannattaa sunkin opetella.

Ja entä miltä näyttävät 45+ miehet...eivät hekään usein mikään ilo silmälle ole.

Vierailija
35/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...? Ei ainakaan vastaa kuvaus minua...

Paksut punertavat puolipitkät ja aina laitetut hiukset, kevyt meikki, rakastan mekkoja ja käytän aina esim töissä korkkareita (pihatöissä kyllä kumpparit, housut ja tuulitakki, sori!). Palttoota en omista (trenssin ja kashmir ulsterin kyllä) ja käyttämäni siistit housut on omat, ei miehen (50kg painavampi ja 30cm pidempi;D)

Mielestäni kuvauksesi osuu enemmän 70+ naisiin....

n 55v

Vierailija
36/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Tulihan se sieltä. Omakehuviesti viiskymppiseltä. Tällaisten ketjujen klassikko ;-)

Vierailija
37/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vielä nähnyt tuollaista ikäistäni naista. Olen itse pitkä, hoikka, tiimalasivartaloinen, paksuhiuksinen, tyylikäs 50+ nainen.

Vierailija
38/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 08:03"]^ Tulihan se sieltä. Omakehuviesti viiskymppiseltä. Tällaisten ketjujen klassikko ;-)
[/quote]

Toisia on niin helppo provosoida :-D
Huono itsetunto, pakko pönkittää!

Vierailija
39/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 08:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 08:03"]^ Tulihan se sieltä. Omakehuviesti viiskymppiseltä. Tällaisten ketjujen klassikko ;-) [/quote] Toisia on niin helppo provosoida :-D Huono itsetunto, pakko pönkittää!

[/quote]

?? kuvailin vain itseäni, en kehunut? Ei mun tarvitse itsetuntoani pönkittää se on kunnossa, kiitos vain:) Vastasin vain ap:n yleistykseen ettei pidä todellakaan paikkaansa, en tunne ketään ap:n kuvauksen kaltaista ikäistäni. Upeita itsestäänhuolehtivia ja tyylikkäitä kylläkin

8

Vierailija
40/51 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ihmetellyt miks miehet valittaa siitä miltä keski-ikäiset naiset näyttää. Mitä väliä? Naisethan joka tapauksessa on miehille näkymättömiä 35 tai viimeistään 45 ikävuoden jälkeen, joten miksi edes vaivautua näyttämään hyvältä miehiä varten? Kun alkaa ikää ja ryppyjä tulla, "hyvältä näyttäminen" vie vuosi vuodelta vain enemmän aikaa, vaivaa ja rahaa. Lopulta pitäis mennä veitsen alle. Ja mitä varten? Sitäkö varten, että jengi pääsis toteamaan, ettei näytä yhtä hyvältä kuin nuoret vaan on edelleen ruma vanha haahka. Naah, mä passaan tän leikin ja keskityn muihin asioihin elämässäni. t. ruma miesmäinen 36v. "nainen" aamukahvilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä