Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään sterilisaatiossa

Vierailija
16.06.2015 |

Essure laitettiin :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:45"]Oon just naistentautien osastolla. Essure laitettiin useampi kierto sitten, ja epäonnistu kai jotenkin, sillä kohtu poistettiin maanantaina. Kivut oli kamalat. Lisäksi tutulle tehdyn operaation jälkeen sille tuli kohtutulehdus. Olkaa fiksumpia ja tehkää ne operaatiot miehille!
[/quote]

Tähän vielä lisäisin, että kohdunpoisto oli nyt pakko tehdä komplikaatioiden takia. Eli mulle tuli synnytyskivut, aivan kamalat. Emätin kiinnitetään jotenkin ristiluuhun, ja tästä tuli melkeen 2kk yhdyntäkielto. Parisuhteessa kannattaisi muistaa, että ehkäsy on yhteinen juttu, ja jos mies haluaa vedellä paljaalla, voi hyvin hoitaa vasektomian. Miehelle hommasta ei seuraa näitä ihanuuksia, yksi tutun tuttu kuoli operaatioon, multa lähti kohtu ja tutulla tuli kohtutulehdus. Muitakin komplikaatioita varmasti on. Mies vasektomiaan!
[/quote]

Joo ja minunkin tuttuni kuoli jäätyään ulkona auton alle. Mummolta murtui lonkka kun kaatui ulkona. Päähäni putosi käpy ulkona. En siis suosittele ulos menemistä kenellekään.

Vierailija
22/27 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterin vuoksi ei tarvitse valehdella eikä liioitella. Jos lainmukaiset kriteerit täyttyy,niin lähete on saatava. Olkaa kovana siskot, älkää antako lääkäreiden pmpottaa! Jos on kolme lasta niin son aivan sama vaikka olis 25 vuotias, jos sterin haluaa! Tai jos on kolkyt mittari eikä lapsia niin lain mikaan sterin saa, tai pitäisi saada. Toki lääkärit yrittää väittää vastaan, kun julkisella koitetaan säästää mutta älkää antako periksi! Itselle on tehty 28v kun olin kolmannen synnyttänyt. Mutta ei essurea vaan vanhalla menetelmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, helou, eiköhän miehet vois edes tossa kohtaa uhrautua. Eiköhän naiselle riitä kuukautiset, pms-oireet, kalliit ja epämukavat rintaliivit, raskausajan vaivat, synnytyksen kipu ja riskit, vaihdevuodet... Mä en naiset tajua miten suostutte tohonkin. Ja antakaas kun arvaan, mikäli ette itse ole ottaneet miehenne sukunimeä, lapset ovat ainakin saaneet miehen sukunimen...

Vierailija
24/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:22"]Tosiaan, helou, eiköhän miehet vois edes tossa kohtaa uhrautua. Eiköhän naiselle riitä kuukautiset, pms-oireet, kalliit ja epämukavat rintaliivit, raskausajan vaivat, synnytyksen kipu ja riskit, vaihdevuodet... Mä en naiset tajua miten suostutte tohonkin. Ja antakaas kun arvaan, mikäli ette itse ole ottaneet miehenne sukunimeä, lapset ovat ainakin saaneet miehen sukunimen...
[/quote]

Koska MINÄ en halua enää lapsia. Jos eroaisimme, olisi mies halutessaan vapaa hommaamaan vaikka kymmenen mukulaa. Itse en enempää lapsia enää ikinä halua, vaikka mitä kävisi. Ap

Vierailija
25/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:22"]

Tosiaan, helou, eiköhän miehet vois edes tossa kohtaa uhrautua. Eiköhän naiselle riitä kuukautiset, pms-oireet, kalliit ja epämukavat rintaliivit, raskausajan vaivat, synnytyksen kipu ja riskit, vaihdevuodet... Mä en naiset tajua miten suostutte tohonkin. Ja antakaas kun arvaan, mikäli ette itse ole ottaneet miehenne sukunimeä, lapset ovat ainakin saaneet miehen sukunimen...

[/quote]

Koska se ehkäisee, joka ei lapsia halua. Yksinkertaista.

Vierailija
26/27 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essure, yksityisellä. Suosittelen

Vierailija
27/27 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mikäs se miesten on hedelmällisyytensä säilyttää kun naiset joutuu ehkäisyn kanssa puleeraamaan, eivät miehet. Toki jos mies on valmis käyttämään itse kondomia valmonsa kanssa (koska siis näkee eron ja uuden perheen perustamisen mahdollisena), niin mikäs siinä. Yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme