Kaupassa nähty tilanne: nainen jakelee käskyjä miehelle ja mies kulkee perässä pää painuksissa
Nainen lähes räyhäsi päin miehensä naama eikä mies tehnyt mitään. Katsoikin miestä kuin hyödytöntä luuseria.
Miksi tuollaista näkyy niin paljon nykyään? Mistä tuollainen dynamiikka on tullut suhteeseen? Miksi naiset räyhää ja miehet passivoituu?
Kommentit (64)
Hyvä että joku on siinäkin huushollissa joka kurin pitää.
Olen nähnyt. Ja perheitä, jotka puhuvat toisilleen rumasti.
Missä sinä oikein käyt kaupassa jos tuollaista näkyy paljon?
Entä jos olisi ollut toisinpäin? Olisitko ihmetellyt ja tehnyt aloituksen siitä?
Oliko mies kahleissa? Hän voi vapaasti lähteä suhteesta, mikäli niin ei ollut. Kuten kaikki muutkin.
Miksi naiset on liian alistuvia ja passiivisia?
Mies olisi halunnut ostaa kaljalaatikon ja kilahti! "Jani, ei osteta kaljaa, kaljaa on kotona!".
Oli varmaankin mun iäkkäät vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Oliko mies kahleissa? Hän voi vapaasti lähteä suhteesta, mikäli niin ei ollut. Kuten kaikki muutkin.
Yllättävän moni on mieluummin tossun alla kuin taivasalla. Olen ihmetellyt tätä.
Minä taas säikähdin hitokseen kun yhtäkkiä joku nuorehko mies karjui täysillä nuorehkolle naisystävälle/vaimolle joka ns pääkäytävältä poikkesi lasten vaatteiden luo. Huusi naama punaisena että nyt hilaat sen perseesi vähän äkkiä tänne.
Minä ja moni muu jätiin järkyttyneinä paikoileen, tuli totaalinen pysähdys monen imisen voimin hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni on mieluummin tossun alla kuin taivasalla. Olen ihmetellyt tätä.
Saa seksiä kerran keväällä, kesällä, syksyllä ja talvella Vs. ei ikinä.
Yleensä mies joutuu myös pitämään asunnon siistinä vastaavissa tapauksissa, kun nainen jättää jälkeensä vain sotkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tussun alla. Saa edes joskus.
Joko peruskouluissa on otettu oppiaineeksi sosiaalinen käyttäytyminen? Jatkokurssi lukiossa tai amiksessa yms. Syytä nimittäin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ois helpompi vaan käydä horostelemassa?
Tuollainen nainen pitäisi kiinnittää ranteista ja nilkoista pöydän päälle ja antaa piiskaa. Kyllä se saisi naisen käyttäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan sen arvoista?
Kyseessä vielä nuori pariskunta. Pari- tai kolmekymppisiä. Ap