Miten kampaamot voi laskuttaa tällaisiä hintoja?
Miten ihmeessä hiusten tasaus voi maksaa 36€? Miehet saa sillä paljon monitöisemmän parturoinnin.
Tässä kammattiin hiukset suoriksi ja niks naks 3cm pois ja aikaa meni 5 min!!!
Muutama ( n. 8 raitaa) 120 €! Tietysti pesu, mutta ainoastaan kuivaus ei föönausta ja itse kiepautin hiukset ponnarille ja sitten tuli tämä lasku!
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:46"]Miten ihmeessä hiusten tasaus voi maksaa 36€? Miehet saa sillä paljon monitöisemmän parturoinnin.
Tässä kammattiin hiukset suoriksi ja niks naks 3cm pois ja aikaa meni 5 min!!!
Muutama ( n. 8 raitaa) 120 €! Tietysti pesu, mutta ainoastaan kuivaus ei föönausta ja itse kiepautin hiukset ponnarille ja sitten tuli tämä lasku!
[/quote]
Mulla maksoi hiusten tasaaminen, eli huonojen pois leikkaus 50e :D aikaa ei mennyt puolta tuntia.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:04"]
Kun vuoden kurssin käynyt tekee yhtä hyvää jälkeä, jos ei parempaakin, kuin 3 vuotta notkunut amiksessa, niin herää kysymyksiä. Jos joku ei osaa niin ei se auta vaikka kävisi loppuelämänsä kouluja. Näitä tuntuu olevan kampaajissa aika monta.
Mikähän siinä on etten ole löytänyt hyvää kampaajaa, vaikka aina menen luottavaisena ja optimistisena josko tämä nyt tajuaisi miten juuri minun naamatauluuni löytyisi se oikea malli. Mutta ei, lähmitään hiukset ihme kampauksille. Omaan kulmikkaat lättäkasvot ja eikös nämä tupeeraa joka kerta sivut kuohkeiksi ja päälaen lättänäksi ja pää näyttää amerikkalaiselta jalkapallolta. Lakkasin käymästä kamaajilla ja nyt vain letitän hiukseni niskaan ja that's it.
[/quote]
Harmi :( Mutta moni tässäkin ketjussa kirjoittavista on löytänyt hyvän kampaajan, hyvän tyylin ja on tyytyväinen tulokseen ja valmis maksamaan siitä. Ihmetyttää, miksi tämä on niin kamala asia joillekin, tupakkaan ja baariinko se raha pitäsi laittaa mieluummin kuin ulkonäköön?? Ei mua ainakaan kirpaise maksaa, jos kirpaisisi, tekisin kuten sinä, eli tukka letille ja menoksi :)
[/quote]
Siksi että moni ajattelee laajemmin tätä ongelmaa, ei niinkään yhden ihmisen kampaamokäyntiä.
Itseäni ainakin ketuttaa se että tästä meidän hienosta yhteiskunnasta on tulossa kultainen häkki tavalliselle työssäkäyvälle ihmiselle.
Edes peruspalveluihin ei ole enää varaa, vaikka talouden kaikki aikuiset käyvät kokopäivätöissä.
Tottakai se aiheuttaa katkeruutta ja harmitusta, kun muissa samankaltaisissa valtioissa samat palvelut ovat kaikkien käytettävissä ja meillä vain rikkaimman osan.
Onko meidän hyvinvointiyhteiskunnassa enää järkeä, jos se ei sen ahkerimmillekaan osallistujille enää mitään mahdollisuuksia anna?
Mitäs kysyit. :D :D
Olen käynyt myös 15minuutin tasoituksessa ja hintalappu oli 45 euroa. Tuo 35 euroa on normitaksa ja nämä hifistelypaikat on sitten 50 euron luokkaa. Itse kävin vuosia kalliossa kampaajalla ja hiustenleikkuu ja värjäys n. 100 euroa puolipitkiin hiuksiin. Uskon, että bisnes kannatti ja asiakkaita riitti, koska jälki oli hyvää. Vuokra oli taatusti kova. En tiedä mitä näillä kallilla paikoiilla on tarjota, koska itse en maksaisi 50 euroa hiusten tasoituksesta.
En rutise hinnoista, mutta huonosta leikkausjäljestä tekisi mieli valittaa jo. Melkein jokainen kampaaja epäonnistuu tasapitkän tukan latvojen siistimisessä, hätäisesti vain leikataan kiertämällä nopeasti pään ympäri (ei huolella osio kerrallaan). Kun pesun jälkeen harjaan hiukset ja jakaus siirtyy hieman eri kohtaan kuin missä se kampaamokäynnillä oli, latvoissa näkyy selvästi saksien ulottumattomiin jääneitä ylipitkiä hapsuja. Pitäisi olla sakset laukussa itsellä aina kampaamoreissun jälkeen.
Että ihan mielelläni maksan tasauksesta vaikka 36 euroa, jos lopputulos olisi sellainen, että hiukset oikeasti ovat siistit ja tasaiset! Mutta sitten kun kampaamotökötit on pesty pois, ja hiuksia vähän tarkemmin tutkii, niin epätasaista on... Ehkä leikkaan ensi kerralla itse jonkin youtubevideon avulla.
:DDD
Onneksi en ole nainen. Vetäisen koneella aina hiukset siiliksi kun tuntuu että hiukset ovat liian pitkiä. Maksaa 0€, koneenkin löysin jostakin, en maksanut siitä mitään. T. mies.