Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kampaamot voi laskuttaa tällaisiä hintoja?

Vierailija
16.06.2015 |

Miten ihmeessä hiusten tasaus voi maksaa 36€? Miehet saa sillä paljon monitöisemmän parturoinnin.

Tässä kammattiin hiukset suoriksi ja niks naks 3cm pois ja aikaa meni 5 min!!!

Muutama ( n. 8 raitaa)  120 €! Tietysti pesu, mutta ainoastaan kuivaus ei föönausta ja itse kiepautin hiukset ponnarille ja sitten tuli tämä lasku!

Kommentit (166)

Vierailija
121/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:07"]

Näitä liiketilojen kuluja, arvonlisäveroja sun muita aina niin kovin korostetaan, mutta itse en koe meneväni parturiin säälistä tai elättääkseni kampaajaa, vaan saadakseni haluamani palvelun. Ja valitettavasti omasta mielestäni noin kerran kuussa tapahtuva hiusten lyhentäminen ei ole sen 20-30 euron arvoinen mitä miesten tukanleikkuu yleensä maksaa. Ajelen edelleen itse.

[/quote]

Voi jessus mikä ajattelutapa. :D Jokainen ymmärtää mistä se hinta koostuu. Se ei ole kampaajan elättämistä vaan maksu palvelusta, jota ei olisi ollenkaan jos kukaan ei siitä maksaisi.

[/quote]

Löydän ihan kännykän muistiosta helposti 10 miespuolista kaveria jotka allekirjoittavat tämän saman asian minun kanssani. Se on maksu palvelusta, mutta maksu siitä on aivan poskettoman korkea siihen nähden mitä sillä rahalla saa. Hinta, jonka voisin suostua säännöllisesti maksamaan hiustenleikkuusta voisi olla noin 5 - 8 euroa. Muussa tapauksessa olen sitä mieltä, että pääsen itse tai kaverin kanssa koneella ajellen huomattavasti helpommalla ja halvemmalla ja lopputulos on kutakuinkin sama, ellei parempi.

[/quote]

Tekisitkö itse töitä n 3 euron tuntipalkalla? 5 eurosta ei jää siihen viiteen minuuttiinkaan varmaan montaakaan senttiä kampaajalle. 

[/quote]

No en todella tekisi 3 euron tuntipalkalla. Siksi ihmettelenkin, että miten Suomessa voi olla niin paljon kampaamoita, ja niin paljon hulluja, jotka siitä maksaa.

[/quote]

Näin juuri. Huvittavinta on että se "uusi lookki" kestää maksimissaan viikon.

Vierailija
122/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:50"]

Näitä liiketilojen kuluja, arvonlisäveroja sun muita aina niin kovin korostetaan, mutta itse en koe meneväni parturiin säälistä tai elättääkseni kampaajaa, vaan saadakseni haluamani palvelun. Ja valitettavasti omasta mielestäni noin kerran kuussa tapahtuva hiusten lyhentäminen ei ole sen 20-30 euron arvoinen mitä miesten tukanleikkuu yleensä maksaa. Ajelen edelleen itse.

[/quote]

Voi jessus mikä ajattelutapa. :D Jokainen ymmärtää mistä se hinta koostuu. Se ei ole kampaajan elättämistä vaan maksu palvelusta, jota ei olisi ollenkaan jos kukaan ei siitä maksaisi.

[/quote]

Löydän ihan kännykän muistiosta helposti 10 miespuolista kaveria jotka allekirjoittavat tämän saman asian minun kanssani. Se on maksu palvelusta, mutta maksu siitä on aivan poskettoman korkea siihen nähden mitä sillä rahalla saa. Hinta, jonka voisin suostua säännöllisesti maksamaan hiustenleikkuusta voisi olla noin 5 - 8 euroa. Muussa tapauksessa olen sitä mieltä, että pääsen itse tai kaverin kanssa koneella ajellen huomattavasti helpommalla ja halvemmalla ja lopputulos on kutakuinkin sama, ellei parempi.

[/quote]

Tekisitkö itse töitä n 3 euron tuntipalkalla? 5 eurosta ei jää siihen viiteen minuuttiinkaan varmaan montaakaan senttiä kampaajalle. 

[/quote]

No en todella tekisi 3 euron tuntipalkalla. Siksi ihmettelenkin, että miten Suomessa voi olla niin paljon kampaamoita, ja niin paljon hulluja, jotka siitä maksaa.
[/quote]

No ihmiset arvostavat eri asioita. En minäkään ymmärrä miksi joku menee baariin juomaan ylihintaista bisseä tai maksaa siitä että pääsee altaaseen uimaan. Tai ostaa ylihintaista merkkikamaa. Lista on loputon. Ohis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku paikka vielä hinnoittelee sukupuolen mukaan niin tehkää ilmoitus.

Vierailija
124/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:24"]Nää nykyiset hinnat on ihan sairanta. Maksoiko muk markka-aikana pari vitun raitaa 900 markkaa? Kuka vetää välistä? Järjetöntä maksaa tuollaisia summia hiusten käsittelystä. [/quote] Aah, markka-aika, tuo ihanuuden symboli.... Pikkusen kuule rahanarvo muuttunut tuosta ajasta joten vertailu on täysin turhaa.

[/quote]

ihan sama mutta satakaksikymmentäeuroa muutamasta paskarannusta on sairasta. se on noin 5% mitä hyvätuloinen tienaa kuukaudessa jumalauta
[/quote]

No mihin minun sitten pitäisi käyttää tuo ylimääräinen 120e?

Vierailija
125/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:24"]Nää nykyiset hinnat on ihan sairanta. Maksoiko muk markka-aikana pari vitun raitaa 900 markkaa? Kuka vetää välistä? Järjetöntä maksaa tuollaisia summia hiusten käsittelystä. [/quote] Aah, markka-aika, tuo ihanuuden symboli.... Pikkusen kuule rahanarvo muuttunut tuosta ajasta joten vertailu on täysin turhaa.

[/quote]

ihan sama mutta satakaksikymmentäeuroa muutamasta paskarannusta on sairasta. se on noin 5% mitä hyvätuloinen tienaa kuukaudessa jumalauta

[/quote]

Voi helvetti nyt. :D 120 euroa ei kilahda kampaajan taskuun, ihan murto-osa siitä. Hyvätuloiseksi voi kutsua TODELLA harvaa kampaajaa. 

[/quote]

Siis mulle on ihan sama vaikke kampaaja saisi mitään mutta tuollaiset hinnat on täysin kestämättömiä. Miettikää nyt järjellä. sata kaksi kymmentä vitun euroa - rannuista. kuinka mielisairas pitää olal että kuolleita kehonkappaleita "ehostellaan" kuin viimeistä päivää. on se biologia joskus vaan niin perseestä. mulkun ja vitun himon hinta on varsin räikeä.

[/quote]

Niin, mä maksan sähköstäkin yli sata-vitun-euroa. Vaikkei ihminen sellaista valmiissa maailmassa tarvitsisi. 

Maksan myös vaatteista, kampajasta jne. Arvostan toista ihmistä ja hänen ammattiaan. 

Vierailija
126/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:26"] [quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:24"]Nää nykyiset hinnat on ihan sairanta. Maksoiko muk markka-aikana pari vitun raitaa 900 markkaa? Kuka vetää välistä? Järjetöntä maksaa tuollaisia summia hiusten käsittelystä. [/quote] Aah, markka-aika, tuo ihanuuden symboli.... Pikkusen kuule rahanarvo muuttunut tuosta ajasta joten vertailu on täysin turhaa. [/quote] ihan sama mutta satakaksikymmentäeuroa muutamasta paskarannusta on sairasta. se on noin 5% mitä hyvätuloinen tienaa kuukaudessa jumalauta [/quote] No mihin minun sitten pitäisi käyttää tuo ylimääräinen 120e?

[/quote]

Lahjoita minulle jos sulle 120€ on hämmentävää ylimääräistä...

Vierailija
127/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat sisältää 24% arvonlisäveroa mikä tilitetään suoraan suomen valtiolle ! + teosto maksut + ennakkoverot , sähkölaskut, vesilaskut, jätemaksut, yrittäjän eläkemaksut, kiinteistön vakuutus, ja mahdollisesti vielä vuokra kiinteistöstä !  Tässä aluksi vain muutama ja tuskin oli edes kaikki !  Työstä pitää palkkaa saada myös kampaamojen , toki eri kampaamojen hinnat voivat vaihdella suuresti ! Kannattaa selvittää hinta etukäteen tai leikkauttaa hiustyyli Jorma Uotinen look !

Vierailija
128/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:26"]

[/quote]

[/quote]

Voi helvetti nyt. :D 120 euroa ei kilahda kampaajan taskuun, ihan murto-osa siitä. Hyvätuloiseksi voi kutsua TODELLA harvaa kampaajaa. 

[/quote]

Niin kenellä tavallisella ihmisellä on varaa laittaa 5% kuukauden tienesteistään pariin paskarantuun?

Vierailija
129/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:26"] [quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:24"]Nää nykyiset hinnat on ihan sairanta. Maksoiko muk markka-aikana pari vitun raitaa 900 markkaa? Kuka vetää välistä? Järjetöntä maksaa tuollaisia summia hiusten käsittelystä. [/quote] Aah, markka-aika, tuo ihanuuden symboli.... Pikkusen kuule rahanarvo muuttunut tuosta ajasta joten vertailu on täysin turhaa. [/quote] ihan sama mutta satakaksikymmentäeuroa muutamasta paskarannusta on sairasta. se on noin 5% mitä hyvätuloinen tienaa kuukaudessa jumalauta [/quote] No mihin minun sitten pitäisi käyttää tuo ylimääräinen 120e?

[/quote]

Lahjoita minulle jos sulle 120€ on hämmentävää ylimääräistä...
[/quote]

Elätän teitä loisia jo ihan tarpeeksi verotuksen kautta. Tuon 120e haluan sijoittaa itseeni, hiuksiin sitä ei siis saa laittaa, joten mikä olisi sopiva tapa? Baari-ilta? Risteily? Tupakka?

Vierailija
130/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkien hiusten leikkaus itse on todella helppoa. Vähän Youtubesta videoita vaan katselee ja sakset käteen. Aikaa menee 10min ja rahaa pyöreät 0€. Tasasin juuri ystävänkin latvat ja tyytyväinen oli. Säästyi yhden päivän aikana ainakin se 60€. 

Vierailija
131/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:10"]Näitä lukiessani olen kiitollinen siitä, että 18-vuotiaana kävin hetken mielijohteesta ilmaisen parturi-kampaajan aikuiskoulutuksen. En siis virallisesti tuota duunia ole päivääkään tehnyt, nykyään on jo toinen koulutus ja ammatti, mutta hyvät opit ja välineet jäi. Viimeiset 8 vuotta olen harrastusmielessä leikannut, värjännyt ja tehnyt kampauksia sekä itselleni että lähipiirissä, taidot pysyy yllä eikä tarvitse maksaa riistohintoja kampaajille :--) [/quote] Niin niin, harmaa talous se kannattaa, antaa muiden maksaa veroja. ..

[/quote]

Käyn toki töissä ja maksan veroja, reippaasti enemmän kuin parturi-kampaajat keskimäärin :) en veloita kampaajapalveluista tuttaviltani, lähinnä vaihtelemme palveluksia yms. Ymmärrän toki jos sinua kampaajana asia harmittaa, mutta en näe tässä mitään väärää.

Vierailija
132/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:50"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Näin juuri. Huvittavinta on että se "uusi lookki" kestää maksimissaan viikon.
[/quote]

Baari-ilta kestää muutaman tunnin ja seuraavan päivän saa vielä kärsiä sen takia. ..

Vierailija
133/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jännä asia muuten miten miehet saa parempaa palkkaa samasta hommasta, mutta naisilta otetaan enemmän täsmälleen samasta hiustenleikkuusta. Ihan sama aika menee katkaistessa 10 senttinen hius kuin 30 senttinen hius. Ihmisiä pannaan taas halvalla peräreikään.

Vierailija
134/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:10"]Näitä lukiessani olen kiitollinen siitä, että 18-vuotiaana kävin hetken mielijohteesta ilmaisen parturi-kampaajan aikuiskoulutuksen. En siis virallisesti tuota duunia ole päivääkään tehnyt, nykyään on jo toinen koulutus ja ammatti, mutta hyvät opit ja välineet jäi. Viimeiset 8 vuotta olen harrastusmielessä leikannut, värjännyt ja tehnyt kampauksia sekä itselleni että lähipiirissä, taidot pysyy yllä eikä tarvitse maksaa riistohintoja kampaajille :--) [/quote] Niin niin, harmaa talous se kannattaa, antaa muiden maksaa veroja. ..

[/quote]

Käyn toki töissä ja maksan veroja, reippaasti enemmän kuin parturi-kampaajat keskimäärin :) en veloita kampaajapalveluista tuttaviltani, lähinnä vaihtelemme palveluksia yms. Ymmärrän toki jos sinua kampaajana asia harmittaa, mutta en näe tässä mitään väärää.
[/quote]

En ole kampaaja, mutta verottajaa kiinnostaa tuo sun pikkubisnes. Toivottavasti joku ilmiantaa sinut :)

Vierailija
135/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus ja väri raitojen kanssa maksaa kampaajallani n. 70 €, ja aikaa siihen menee vähän yli kaksi tuntia.

Mielestäni hinta on hyvin kohtuullinen, ja asiakkaita ainakin tuntuu riittävän niin, että on aina syytä varata pari käyntiä eteenpäin, jos haluaa valita tietyn päivän ja ajan.

Vierailija
136/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:24"]

[/quote]

No kyllä jokainen saa itse leikata hiuksensa jos siihen kykenee pälli :D

Vierailija
137/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:24"]

[/quote]

No kyllä jokainen saa itse leikata hiuksensa jos siihen kykenee pälli :D
[/quote]

Saa saa, mutta kavereiden hiusten laittaminen hyötymistarkoituksessa onkin jo toinen asia, pälli.

Vierailija
138/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:24"] [quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:10"]Näitä lukiessani olen kiitollinen siitä, että 18-vuotiaana kävin hetken mielijohteesta ilmaisen parturi-kampaajan aikuiskoulutuksen. En siis virallisesti tuota duunia ole päivääkään tehnyt, nykyään on jo toinen koulutus ja ammatti, mutta hyvät opit ja välineet jäi. Viimeiset 8 vuotta olen harrastusmielessä leikannut, värjännyt ja tehnyt kampauksia sekä itselleni että lähipiirissä, taidot pysyy yllä eikä tarvitse maksaa riistohintoja kampaajille :--) [/quote] Niin niin, harmaa talous se kannattaa, antaa muiden maksaa veroja. .. [/quote] Käyn toki töissä ja maksan veroja, reippaasti enemmän kuin parturi-kampaajat keskimäärin :) en veloita kampaajapalveluista tuttaviltani, lähinnä vaihtelemme palveluksia yms. Ymmärrän toki jos sinua kampaajana asia harmittaa, mutta en näe tässä mitään väärää. [/quote] En ole kampaaja, mutta verottajaa kiinnostaa tuo sun pikkubisnes. Toivottavasti joku ilmiantaa sinut :)

[/quote]

:------------DD only in Finland! Ps. naapurin mummon poika kävi eilen leikkaamassa mummon pihasta nurmikon, soitanko verottajalle?

Vierailija
139/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:24"] [quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:10"]Näitä lukiessani olen kiitollinen siitä, että 18-vuotiaana kävin hetken mielijohteesta ilmaisen parturi-kampaajan aikuiskoulutuksen. En siis virallisesti tuota duunia ole päivääkään tehnyt, nykyään on jo toinen koulutus ja ammatti, mutta hyvät opit ja välineet jäi. Viimeiset 8 vuotta olen harrastusmielessä leikannut, värjännyt ja tehnyt kampauksia sekä itselleni että lähipiirissä, taidot pysyy yllä eikä tarvitse maksaa riistohintoja kampaajille :--) [/quote] Niin niin, harmaa talous se kannattaa, antaa muiden maksaa veroja. .. [/quote] Käyn toki töissä ja maksan veroja, reippaasti enemmän kuin parturi-kampaajat keskimäärin :) en veloita kampaajapalveluista tuttaviltani, lähinnä vaihtelemme palveluksia yms. Ymmärrän toki jos sinua kampaajana asia harmittaa, mutta en näe tässä mitään väärää. [/quote] En ole kampaaja, mutta verottajaa kiinnostaa tuo sun pikkubisnes. Toivottavasti joku ilmiantaa sinut :)

[/quote]

:------------DD only in Finland! Ps. naapurin mummon poika kävi eilen leikkaamassa mummon pihasta nurmikon, soitanko verottajalle?
[/quote]

Riippuu siitä minkä verran maksaa, paljonko siitä kertyy vuosiansiota jne

Vierailija
140/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puolipitkä tukka, laitettiin kevytväri koko päähän ja hoito. Ei leikkausta, 130€...näin Espoossa. Onhan se aika kallista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan