Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kampaamot voi laskuttaa tällaisiä hintoja?

Vierailija
16.06.2015 |

Miten ihmeessä hiusten tasaus voi maksaa 36€? Miehet saa sillä paljon monitöisemmän parturoinnin.

Tässä kammattiin hiukset suoriksi ja niks naks 3cm pois ja aikaa meni 5 min!!!

Muutama ( n. 8 raitaa)  120 €! Tietysti pesu, mutta ainoastaan kuivaus ei föönausta ja itse kiepautin hiukset ponnarille ja sitten tuli tämä lasku!

Kommentit (166)

Vierailija
21/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opetellut leikkaamaan hiukset itse. Lopputulos siisti, vaikka itse sanonkin. Väriä en laita päähäni enää ollenkaan -vähemmän kemikaaleja ja vuosien värjäyksen jälkeen tajusin, että luonnollinen värini onkin kiva. Tykkäisin kyllä käydä kampaajalla, mutta en näillä hinnoilla.

Vierailija
22/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alaselkään ulottuvat hiukset. Värjäys kahdella värillä, eli pohja tummaksi ja muutamia vaaleampia raitoja. Aikaa menee noin 2h 30min - 3h. Hinta 180€. Onhan se kallista, kyllä monesti kirpasee, mutta käyn onneks vain noin 7kk välein kampaajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/166 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku tööt tööt pitää olla kulujenkorvausta ja 100€/h että tienaa talorahat ja eläminen kallista!

Vierailija
24/166 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa voitkin siis itse aivan vapaasti pilata tukkasi ja leikkiä kotikampaajaa. Ei mekään turhaan kouluja käydä, kyllä siitä ammattitaidosta myöskin laskutetaan asiakasta. Vai ilmaiseksiko ajattelit kaikki palvelut noin yleensäkin saada kaikkialta?

Vierailija
25/166 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sillälailla, että sun täytyy naamioitua mieheksi.

Vierailija
26/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä juosta kalliissa partureissa, itse kun leikkaa ja värjää tukkansa niin eipä paljon maksa. Peilin kautta onnistuu rutiinilla homma eikä tartte natkuttaa hirmuhinnoista täällä.

Vierailija
27/166 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolkku se pitää olla tuosta "ammattitaidostakin" laskuttamisesta, jos 5min ja 36 € eli 432€/h

Se että pääsee ammattitaitoisen kampurin käsittelyyn on useasti arpapeli, ei mitään takeita.

Niillä harvoilla asiakkaillako koko kulurakenne katetaan? Eipä ole ihme että jokatoinen salonki onkin tyhjä päivät pitkät, kellä on nykyään varaa käydä, jos hinnoitellaan itsensä olus markkonoilta? Ei siinä auta vaikka kuinka selittelee kampaamokoulun käymisellä, sehän luulisi olevan itsestään selvyys, mutta ei pilviin nostetut hinnat.

Vierailija
28/166 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät mammat alapeukuttaa, kaikki pitäisi vttu ilmaiseksi saada.

Vierailija
29/166 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi voit vähentää summasta 24% arvonlisäveroa joka kulkee suoraan verottajalle jättämättä penniäkään kampaamoon. Hyvänä nyrkkisääntönä voi pitää että jos kampaamokäynti maksaa (väri+leikkaus+viimeistelyt mihin aikaa menee n.2tuntia) alle 100€, on todennäköistä että toiminta on tappiollista yrittäjälle. Hyväntekeväisyyttä ei kampaajatkaan harrasta.

Vierailija
30/166 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maksaa hiusten raidoitus 100 e, aikaa menee 3h. Tästä alv on 24 e. Jäljellä olevasta 76 eurosta kampaaja maksaa siis värit,  kotona laittaessa tähän tukkaan menisi 2 pakettia väriä, n. 10e (tiedän, hinta kampaajalle eri) 66 euroa, eli 22 euroa tunti. Tästä vähennetään vuokra, esimerkiksi 5h/ työtunti, ja päästään hintaan 17 euroa tunnilta. Ja mietitään että esim sairaslomat ovat yrittäjällä palkattomia. Ei minusta kallista.

Vierailija
31/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma väri ja kasvaa saa minkä kasvaa ja itse leikkaan latvat. Miksi joku muun värinen olisi parempi kuin oma luonnollinen? Kamalia myrkkyjäkin nämä värit! Minun hiukseni saavat olla letillä ja vuoroin löysällä nutturalla, en mene muotien mukaan vaikka muutama harmaa raitakin jo tullut, ei haittaa. Säälittää ainoastaan kampaajat jotka joutuvat läträämään näillä myrkyillä päivät pitkät terveytensä menettämisen uhallakin.

Vierailija
32/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:28"]Mitä järkeä juosta kalliissa partureissa, itse kun leikkaa ja värjää tukkansa niin eipä paljon maksa. Peilin kautta onnistuu rutiinilla homma eikä tartte natkuttaa hirmuhinnoista täällä.
[/quote]

Mitä järkeä maksaa mistään muustakaan minkä voi tehdä itse? Aika vähällä kuule pärjäisit jos tosissaan alkaisit omavaraiseksi.

Vierailija
33/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs androgyynit? Maksavatko he miesten vai naisten hinnaston mukaan?

Vierailija
34/166 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten raidoitukseen 3h! Jösses. Ikinä en ole ollut 3h hiusten raidoituksessa. Olisiko syytä tarkistaa työtapojaan, tai sitten on ahneuttaan buukattu monta asiakasta, joista osa odottaa pää märkänä kun kampaaja hoitelee muita.

No, jokainen hinnoittelee miten parhaaksi katsoo, minä sitten vain kävelen salongin ohitse. Muuten olen joka kerta onnistunut itse värjäämään hiukseni, useinmiten kampaajat ei, eli olen tullut aivan erivivahteisena ulos kuin mitä toivomus on ollut. Kampaajat kun haluavat olla niin luovia... ei mitään rakettitiedettä tämäkään ala vaadi.

Vierailija
35/166 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että ymmärrät kulurakenteen. Lisäksi maksuun tulevat pakolliset eläke&vakuutusmaksut ja muut joka kuukausi juoksevat kulut. 

Mutta että sairausloma?? ei yrittäjällä ole sairauslomaa, jos on poissa viikon, asiakkaat menevät muualle ja 1/4 kk laskuista jää maksamatta. 

Olisin hyvin kiinnostunut kuulemaan mistä kumpuaa käsitys siitä että kampaajat nauravat partaansa matkalla pankkiin, en tiedä yhtään alalta joka tienaisi minimiä enemmän kulujen ja massiivisten ainekustannuksien jälkeen.

Vierailija
36/166 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala nimenomaan vaatii rakettitiedettä kun on pakko viettää parikin tuntia psykologina ja elämäntaidon valmentajana varsinaisen työn lisäksi. Kaltaisillesi "värjään paremmin itse ja siksi joka kerta käydessäni urputan ja näytän ilmeilläni tyytymättömyyteni kaikkeen ympärilläni tapahtuvaan joten työstä tulee väkisinkin huono kun tekijä ja asiakas ovat jo valmiiksi puolustuskannalla" -asiakkaille toivomme kaikesta sydämestä sitä kotivärjäystä. 

Vierailija
37/166 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täytyykö naisilla olla hyvä palkka vai ei?

Vierailija
38/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kampaajalla, koska en ole löytänyt sellaista, joka osaa leikata hyvän hiuslaatuun ja kasvoihin sopivan mallin. Kaikenlaista suihketta ja tököttiä kyllä laitetaan ja revitään hiuksia ja föönataan kuumalla. Itse olen joutunut leikkaamaan uudestaan. Säästyneet tuhannet eurot (olen 45) käytän ulkomaanmatkoihin.

Vierailija
39/166 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:57"]

Tolkku se pitää olla tuosta "ammattitaidostakin" laskuttamisesta, jos 5min ja 36 € eli 432€/h

Se että pääsee ammattitaitoisen kampurin käsittelyyn on useasti arpapeli, ei mitään takeita.

Niillä harvoilla asiakkaillako koko kulurakenne katetaan? Eipä ole ihme että jokatoinen salonki onkin tyhjä päivät pitkät, kellä on nykyään varaa käydä, jos hinnoitellaan itsensä olus markkonoilta? Ei siinä auta vaikka kuinka selittelee kampaamokoulun käymisellä, sehän luulisi olevan itsestään selvyys, mutta ei pilviin nostetut hinnat.

[/quote]

"Niillä harvoilla asiakkaillako koko kulurakenne katetaan? "   

No tietenkin juuri niillä. Maksukykyiset asiakkaat ovat ne jotka pitävät yrityksen kannattavana

Vierailija
40/166 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan myös mieheni hiukset, joten hänkin pääsee matkoille säästyneillä rahoilla. 156

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan