Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset katkeroituvat vanhetessaan

Vierailija
15.06.2015 |

-

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran maksaa niin eikö ole ihan oikein että myös saa sitä mistä maksaa?

Vierailija
42/58 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:12"]

Tyttöystävä sanoi kerran (monen vuoden asiakaspalvelukokemuksella) että hankalimmat asiakkaat on keski-ikäiset naiset. Ne on heti valittamassa pikkujutuista ja puhuu ilkeästi. Sama havainto kyllä itselläni työelämästä naisvaltaisilla aloilla: ei tee ikä hyvää naisille.

[/quote]Sun tyttöystäväs taitaa olla sellainen hapannaama, joita paljon näkee asiakaspalvelussa, sellainen just että "ei vois vähempää kiinnostaa", pääsispä jo himaan...

[/quote]

Luulen että se on vähän liiankin kiltin näkönen, kun sille porukka tulee aukomaan päätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun kokemus ravintolasta: mentiin koko perheellä syömään, ravintola oli melko täydennäköinen ja jäimme ovelle odottelemaan, josko joku tulisi palvelemaan. Ei tullut. No, mieheni sitten meni kysymään, onko tilaa, vastaus: "Jaaaahhh...noh...en tiiä, katotaan, jos löytyy". Pöytä löytyi, tarjoilija ei puhunut mitään, toi ruokalistat sentään. Odotimme tilausta ja ruokia ja laskua todella kauan, ihan ymmärrettävää sinällään kun oli paljon väkeä. Ruoka oli pahaa, todella pahaa ja osittain kylmää. Tarjoilijalta kaatui kastikkeet syliini. Tarjoilija sanoi: " Oho, sori". Lähtiessämme annoimme asiallista palautetta, johon tarjoilija vastasi vihaisella mulkaisulla ja sanoi: "No ikävää kun ette nauttineet, yleensä meillä tykätään käydä". Olimme varmasti tympeitä, keski-ikäisiä asiakkaita. Tarjoilijat olivat kaikki varmasti alle 30 v.

Vierailija
44/58 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret sellaista luulee, kun tulevat vanhemmiksi niin huomaavat että elo sen kuin paranee.

Vierailija
45/58 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat miehet ovat täyttä paskaa jo alle kolmekymppisinä ja katkeroituvat siksi. Sitten ne purkavat katkeruutensa vauva palstalle haukkumalla naisia. Saatanan säälittävää.

Vierailija
46/58 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:27"]

Tyttöystävä sanoi kerran (monen vuoden asiakaspalvelukokemuksella) että hankalimmat asiakkaat on keski-ikäiset naiset. Ne on heti valittamassa pikkujutuista ja puhuu ilkeästi. Sama havainto kyllä itselläni työelämästä naisvaltaisilla aloilla: ei tee ikä hyvää naisille.

[/quote]Sun tyttöystäväs taitaa olla sellainen hapannaama, joita paljon näkee asiakaspalvelussa, sellainen just että "ei vois vähempää kiinnostaa", pääsispä jo himaan...

[/quote]

Luulen että se on vähän liiankin kiltin näkönen, kun sille porukka tulee aukomaan päätä.
[/quote]

Jos sillä on monen vuoden kokemus asiakaspalvelusta niin eiköhän se ala olemaan keski-ikäinen itsekin. Katsos kun se kokemus ei kerry ilman iän kertymistä. Elämä on.

Vierailija
47/58 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:30"]

[/quote]

[/quote]Voi se sulle olla kiltti. Kyllä jos kovin paljon on tympeitä asiakkaita, niin oikeesti vikaa voi olla itsessään. Mä olen ollut asiakaspalvelualalla yrittäjänä kohta 20v, eikä mitään isompia ongelmia ole ollut, ei juuri pieniäkään. Tykkään työstäni ja se varmaan näkyy. Periaatteeni on se vanha tuttu: asiakas on AINA oikeassa. Joillakin työntekijöilläni on ollut ikäviä asiakkaita, mutta juttu lähtenyt lähes joka kerta siitä, että asiapalvelija ei vain ole osannut hommaansa. Tämän takia suomalaiset yritykset ei menesty, ei kotimaassa eikä varsinkaan ulkomailla. Ei vaan osata hommaa kunnolla.

Vierailija
48/58 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ystävällisiä koko ikänsä. He arvostavat ja kunnioittavat aina muita ihmisiä.

HAHHAHHAHHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Vierailija
49/58 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätpä muuten katkeroidu, jos osaavat elää kuten itse tahtovat, jaksavat taistella oikeuksiensa puolesta eivätkä lähde marttyyrilinjalle. Sellainen asenne katkeroittaa, että "kyllähän minä muuten... mutta kun..." Terkuin: iloinen ja onnellinen 51-vuotias.

Vierailija
50/58 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, kaikista kiinnostavin on hyvin säilynyt viisikymppinen elämässä kiinni oleva mies, jolla ajatukset ja elämänkatsomus on keskivertoa laajempi. Se pakoton olotila kun ei välitä mitä muut ajattelevat, tekee niitä asioita kun itse haluaa, tuntee itsensä ja on jo uransa suorittanut, rahansa ansainnut, elämänsä kulkenut. Ei ole laumaeläin eikä pidä kovaa meteliä itsestään vaan on hiljainen omien polkujen kulkija.

Rakastan sitä vahvaa tunnetta kun teeskelemätön mieheni katsoo minua hymyillen, keski-ikäistä naistaan. Paras ikä, tämän vahvuuden myötä. Ikä ei haalista, ikä tuo varmuuden. Ja se on seksikästä, äly, varmuus, kipinä. Ja vahva kroppa missä kolhut ja arvet vain kaunistaa. Ikääntyneen jäntevä, vähän kuiva, vähän rosoinen. Sileä on epäkiinnostava, en jaksa kuunnella mitä mies aikoo tehdä vaan mitä hän on tehnyt, ja mitä hän siitä on oppinut.

Vierailija
51/58 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja vanhempaa sorttia, naiset harvoin ovat minulle katkeria vanhemmat naiset varsinkaan. Hemmoitelvat minua lähinnä.
Onhan niitä ja naiset ovat lahjakkaampia tekemään itsestään numeroa, vaikka katkeroitumalla.
Mutta ei voi yleistää, varmaan olleet kusipäitä jo aikaisemminkin, mutta saaneet kaiken aina anteeksi kuin nuori ja nätti. Tottuvat saamaan näillä ansioillaan huomiota, ja juuri kun on siitä kunnolla oppinut nauttimaan ja sitä hyödyntämään niin nuoremmat ja nätimmät saavatkin sen kaiken huomion.
Ja koska se huomio on niin tärkeää, niin sitä haetaan sitten purkamalla katkeruutta muiden niskaan, etenkin nuorempien ja nätimpien, mutta myös miesten jotks eivät enää sitä huomiota anna.
Yleinen elämänkulku ei ole sellainen mutta vanhemmat katkerat ämmät ovat vaan niin näkyviä ja osaavat tuoda itseään esille, että joku voi luulla kyseessä olevan kovinkin yleinen ilmiö.

Vierailija
52/58 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorista paskapäistä tulee vanhoja paskapäitä. Niin miehistä kuin naisistakin. Siinä teille selitys. Kivat pysyy kivoina koko elämänsä ajan.

Vierailija
53/58 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu ja keski-ikäiset naiset.. siinä voi olla myöskin sellainen kulma, että keski-ikäinen nainen osaa ja uskaltaa vaatia sen palvelun. Ja ehkä hieman paheksuu töppöasiakaspalvelijoita. Halusin istua ravintolassa ikkunapöytään, paras pöytä koko ravintolassa mutta se oli siivoamatta. Emmin siinä ystävieni kanssa että menisikö vaan, tässä olisi mukavinta. Nuori tyttö huusi tiskiltä että teidän pitää odottaa että ehditään siivoamaan pöytä. Mikäpä siinä, odottelin rauhassa mihinkään liikkumatta, lueskelin listaa ja juteltiin. Tyttö tuli naama kireänä siivoamaan. Sai sitten ihan samaa asennetta meidän pöydältä. Ei hymyä, ei tervehdyksiä, mennään hänen valitsemallaan linjalla. Oli hieman kysymysmerkkinä siinä lopussa. Minua ei kiinnosta olla kohtelias jos tarjoilija alkaa näyttämään asennetta heti kun joku ei mene hänen kaavansa mukaan. Tämä on suurin syy miksi toisinaan olen tympeä asiakas.

[/quote]Totta. Itse en nuorena miehenä kehtaa/uskalla vaatia kunnollista palvelua asioista joista maksan. Kahvilassa otan viimeiset pahan makuiset litkut pannusta yms. Pitäisi vaan jämptisti vaatia niin kuin muuallakin maailmassa tehdään. Mutta ei, minä otan litkut pohjalta ja lopuksi vielä vien astiani itse pois.

Vierailija
54/58 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:34"]

Rumat miehet ovat täyttä paskaa jo alle kolmekymppisinä ja katkeroituvat siksi. Sitten ne purkavat katkeruutensa vauva palstalle haukkumalla naisia. Saatanan säälittävää.

[/quote]

Aika ruma mielipide.

Vierailija
55/58 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:58"]Aijaa, milloin se alkaa, tietää varautua? n46
[/quote]

Mä odotan sitä myös. En ole nähnyt edes 80 plus vuotiaissa...
N46

Vierailija
56/58 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kyllä tosiaan mennä ihan päinvastoin. Mä olen 46v ja ikätovereistani en tunne ketään katkeroitunutta. Päinvastoin useimmat ovat oppineet paljon elämänmyönteisyyttä ja positiivista ajattelua iän myötä. Toisaalta aika vähän tapaa nykyään sellaisia "maailma avoinna ja koko elämä edessä" meiningillä meneviä nuoria, jollaisia oli vielä 10 vuotta sitten. Olisko sitten tämä lama ja nuorisotyöttömyys aiheuttamassa tuota katkeroitumista jo nuorena, pahalta tuntuu kyllä katsella. Toisaalta lamavuosina minä itsekin yliopistolta valmistuin ja jokunen vuosi meni, ennen kuin vakituinen työpaikka löytyi, mutta silti en muista olleeni katkera. Tai sitten vaan aika kultaa muistot ja ikä tuo lisää ymmärrystä. :) 

Vierailija
57/58 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:58"]

Mikäs ihme se on? Yli 40 v nainen on pelkkä yhteiskunnan ongelmajäte.

[/quote]

Vierailija
58/58 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 47 v. Seksi todellakin parempaa kuin ikinä, kaikki estot ovat kadonneet, olen sinut kroppani kanssa. Kurveja on, mutta entäs siitä, tuottavat nsutintoa minulle ja kumppanilleni. Niin ja rakastaja on uusi, eli hänelle ainakaan en ole ongelmajätettä.

Vaihtamassa työpaikkaa, palkaa uudessa luvattiin 5500 euroa. Ongelmajätteelle kannattaa varmaa maksaa näin paljon.

Vihdoin on aikaa itselle, teen asioita joista tykkään, en kysely lupaa keneltäkään. On varaa pt:hen. Olen löytänyt oman tyylini. Minä nautin elämästäni ja se näkyy säteilynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi