Kuinka paljon syöt litran jäätelöstä?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:06"]Arvatenkin nämä, joiden jäätelöannos on litran vetoinen, ovat kaikki alle 55-kiloisia mutta lähes 170 cm pitkiä ja kaikilla näkyvä sikspäkki?
[/quote]
No minä olen 192cm pitkä ja painan 75kg ja juu sixpacki näkyy. Litrahan menee ihan helposti.
Viides- tai kuudesosan. Ja lusikallinen mummon tekemää mansikkahilloa päälle (sitä on meillä melkein aina).
Mä joskus söin litran kerralla, koska jääkaapissa ei ollut edes pakastelokeroa, eikä just sitä himoitsemaani jäätelöä saanut missään pienemmässä koossa. Sen jälkeen palelinkin sitten hampaat kalisten peiton alla.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:13"]
En usko teitä. Ei kukaan normaali vedä paketillista tai edes puolikasta kerralla.
[/quote]What? Joku kahvilan (vaikka coffarin) herkkupehmisextra taitaa olla jotain puoli litraa tai neljä desiä + kaikki makeat suklaakastikkeet päälle. Pystykö sä edes juomaan puolen litran limsaa tai siideriä vai säästeletkö sitäkin pitkin päivää?
[/quote]
No en todellakaan juo litran limsaa kerralla. Kuten en litran maitoakaan. Juomat on kuitenkin jotenkin helpompi ymmärtää jos niitä joku litran kerralla kittaa.
[/quote]
Litra juomaa painaa kilon. Litra jäätelöä painaa noin puoli kiloa. Eli helpommin se jäätelö on syöty, kun siinä on niin paljon ilmaa.
Helposti koko litran. Kerran taisi syödä kahta makua kumpaakin litran. Oopsie!
Haluaisin syödä puoli pakettia kerralla, mutta mies kyttää ja alkaa valittamaan. Siksi syön yleensä neljäs- tai viidesosan.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:06"]Viidesosan tai neljäsosan. Ben & Jerry's -purkista syön myös yleensä 4 kertaa. Ja mulla on 10 kiloa ylipainoa.......
[/quote]
No sit kantsis noikin määrät jättää.