tekisitkö töitä 2085e/kk-palkalla?
työaika olisi 8.15-15.45.
Ei mitenkään erikoisen raskasta työtä, ruoan parissa.....
hain siis uutta työpaikkaa, ja palkka tippuisi nykyisestä pari sataa:( mutta työ vaikuttaisi mielenkiintoiselta ja mukavalta.
nykyinen työpaikka on kuin helvetin esikartano, pakko päästä pois.
mitä tässä pitäisi tehdä? siisjos tehdään oletus, että saan työn:D
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:52"]
Vittu että ärsyttää toi alotuskin, moni elää reilusti alle tonnilla kuussa ja toinen ei välttämättä edes viitsisi tehdä töitä noin ison summan eteen..
[/quote]
Kertoisitko vielä, että miksi joku elää alle tonnilla kuussa?
[/quote]
Oletko hieman vajaa?
Kyllä! Olen tehnyt nyt vuoden alle tonnilla, osa-aikaista. Olen maisteri.
Olen sh, palkka 2200e/kk. Vaihdetaanko?
En tekisi sillä en tuntisi enää kuuluvani ihmiskunnan eliittiin.
T: kokoomuslainen
Siis touhuat ruan kanssa päivän ja saat yli pari tonnia palkkaa? Taidan vaihtaa alaa, terv. sairaanhoitaja
Riippuu matkakuluista. Ja kyllä teen mukavampaa työtä pienemmällä palkalla mielummin kuin ikävää suuremmalla jos ero noin pieni.
Häh, no tietenkin. Toihan on ihan hyvä peruspalkka. Nyt teen osa-aikaisena vuorotyötä vajaa 11 euron tuntipalkalla.
No vituttaishan se, mutta tekisin, jos tykkäisin työstä. Progressiivuus kuitenkin auttaa, kyllähän tuosta jotain (vähän) käteen jääkin.
Todellakin tekisin. Jos nykyinen työpaikkasi on kuin helvetin esikartano miksi edes mietit vaihdatko vai et? Jos palkka tippuisi tonnin tai useamman satasen ymmärtäisin empimisen nyt en. Mielenterveys ja oma jaksaminen on asioita joita ei rahassa voi edes mitata. Ja siis tuo palkka on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:18"]
[/quote]
Et kuulu nytkään.
Tekisin, palkka on nyt 1900 ja työaika 7-15.
Tekisin mielelläni. Onhan tuo paljon enemmän, kuin työttömyyspäiväraha. Eikä se ole pelkkä raha, vaan työ -> rytmi elämään.
Voisin tehdä vaikka vähemmälläkin, jos ois sellainen työ mitä voisin tehdä poistumatta kotoa ja ei tarviis olla muiden ihmisten kanssa tekemisissä.
No todellakin tekisin. Nyt palkka 1250e kuussa, ja oon kuitenkin perheellinen ihminen.
Tekisin. Olin kaupanalalla pienemmällä palkalla.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:18"]
[/quote]
Et kuulu nytkään.
[/quote]Hänhän ainoastaan tuntee kuuluvansa, itten ei enää tuntisi. Reppana haaveilija.
Teen alle tonnilla, olen freelancer ja arvostan vapaa-aikaa. En nosta tukia.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:52"]
Vittu että ärsyttää toi alotuskin, moni elää reilusti alle tonnilla kuussa ja toinen ei välttämättä edes viitsisi tehdä töitä noin ison summan eteen..
[/quote]
Kertoisitko vielä, että miksi joku elää alle tonnilla kuussa?