Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruvetaan tyylipoliiseiksi! Missä olet ja mitä päällä?

Vierailija
15.06.2015 |

Kertokaa missä olette ja kuvailkaa vaatteenne (merkki, väri, hinta, mistä ostettu jne mitä tiedätte ja muistatte). Muut tyylipoliisit sit kommentoi onko tilanteeseen sopiva ja hyvä yhdistelmä ja antaa ala- tai yläpeukkuja! Voitte myös laittaa sukupuolen ja iän jos haluatte!

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet revityt Only-merkkiset pillifarkut, mustat push-up rintsikat, musta ohut spagettiolkain toppi (tissivako näkyy ), musta o-kaula-aukkoinen läpikuultava sifonkipaita , musta vyö jossa jotain metallia (rock), mustat stilettikorot, erittäin kapeat kärjet, iso näyttävä metalli\hopea rannekello (kellotaulun ympärillä strasseja), leveät "hopeinen-kulta sormukset", musta kiiltävä tukka puoliväliin selkään, nenässä pieni timantti, mustat kynnet...siinähän nyt jotain (: Nainen 43-

Vierailija
182/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:40"]

Yleisenä toteamuksena vaan, että noin 9/10:stä vastaajasta on kotona keskellä päivää! Miksi? Onks nää kaikki yövuorolaisia?

[/quote]

Mä olen yleensä viikonloput töissä. Teen vuorotyötä, noin 5 vuoroa viikossa. Lisäksi opiskelen kesäyliopistossa. Tänään sattui vaan olemaan vapaapäivä.
[/quote]
Äitiysloma.
-67
[/quote

Respect, jos tuo -67 on sun syntymävuotesi. Itse syntynyt 1968 ja ei ihan tulis mieleen olla äitiyslomalla..
[/quote]Kyllä teen yötyötä...maailma ei lakkaa toimimasta yöllä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän