Ruvetaan tyylipoliiseiksi! Missä olet ja mitä päällä?
Kertokaa missä olette ja kuvailkaa vaatteenne (merkki, väri, hinta, mistä ostettu jne mitä tiedätte ja muistatte). Muut tyylipoliisit sit kommentoi onko tilanteeseen sopiva ja hyvä yhdistelmä ja antaa ala- tai yläpeukkuja! Voitte myös laittaa sukupuolen ja iän jos haluatte!
Kommentit (182)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:40"]
Yleisenä toteamuksena vaan, että noin 9/10:stä vastaajasta on kotona keskellä päivää! Miksi? Onks nää kaikki yövuorolaisia?
[/quote]
Mä olen yleensä viikonloput töissä. Teen vuorotyötä, noin 5 vuoroa viikossa. Lisäksi opiskelen kesäyliopistossa. Tänään sattui vaan olemaan vapaapäivä.
[/quote]
Äitiysloma.
-67
[/quote
Respect, jos tuo -67 on sun syntymävuotesi. Itse syntynyt 1968 ja ei ihan tulis mieleen olla äitiyslomalla..
[/quote]Kyllä teen yötyötä...maailma ei lakkaa toimimasta yöllä !
Uudet revityt Only-merkkiset pillifarkut, mustat push-up rintsikat, musta ohut spagettiolkain toppi (tissivako näkyy ), musta o-kaula-aukkoinen läpikuultava sifonkipaita , musta vyö jossa jotain metallia (rock), mustat stilettikorot, erittäin kapeat kärjet, iso näyttävä metalli\hopea rannekello (kellotaulun ympärillä strasseja), leveät "hopeinen-kulta sormukset", musta kiiltävä tukka puoliväliin selkään, nenässä pieni timantti, mustat kynnet...siinähän nyt jotain (: Nainen 43-