Ruvetaan tyylipoliiseiksi! Missä olet ja mitä päällä?
Kertokaa missä olette ja kuvailkaa vaatteenne (merkki, väri, hinta, mistä ostettu jne mitä tiedätte ja muistatte). Muut tyylipoliisit sit kommentoi onko tilanteeseen sopiva ja hyvä yhdistelmä ja antaa ala- tai yläpeukkuja! Voitte myös laittaa sukupuolen ja iän jos haluatte!
Kommentit (182)
kävin ystäväni kanssa syömässä ja tulin äskettäin kotiin. päällä mustat vahapintaiset farkut, musta läpikuultava hihaton kauluspaita, kauluksissa kultaista koristetta. musta toppi paidan alla, hiukset auki ja kevyesti meikkiä (ripsiväri + aurinkopuuteri).
mustat alushousut Citymarketista 1e, sinivalkoraidalliset rintaliivit joissa tissien välissä ankkurikoriste Lidlistä 5e, musta valkopilkullinen korkeavyötäröinen kellohame 38 e Emp, musta Dolores toppi 39 e Miss Windy Shop, mustat saumasukkikset 13 e Miss Windy shop. kohta lisään asuun myös mustat , kiilakorkoiset samettiavokkaat, joiden hintaa tai ostopaikkaa en muista ja Elloksen mustan Prätkärotsin jonka hintaa en myöskään ´kunnolla muista mutta sanotaan 120 e. lisäksi vaihdan päähän punaiset, vahvuuksilla olevat aurinkolasit. niin ja punaisessa polkkatukassani on klipseillä kiinnitettävä feikki-otsis!
ei kai meikkejäkin pidä luetella ? :D olen nimittäin täydessä tällingissä!
kohta lähdemme kaverin kanssa juomaan jääkahvit terassille... :) ikää 36v
Harmaa Cubuksen maximekko, H&M farkkuliivi ja äsken oli vielä jalassa tumman siniset ballerinat, ovat muistaakseni H&M:stä myös. Toimistotöistä tulin äsken kaupan kautta kotiin. Olen 26 ja rv 27.
Kotona uima-altaalla, päällä harmaat shortsit ja harmaa toppi. Harmaa ei ole lempivärini, mutta näin kotona menee. Shortsit Walmartista, n. 7 dollaria, toppi Targetista n. 7 dollaria sekin.
20v nainen istun kotona ja päällä on hmltä ostetut farkun väriset girlfriend fit farkut ja kappahlista peräisin oleva löysähkö musta pitkähihainen jossa on helmassa pitsiä :)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:09"]Harmaa likainen (tahroja ja hikinen kääk) printti t paita h&m ohut. Oli perjantaina päällä kun olin viihteellä ja otinkin tän yöpaidaksi sen jälkeen koska likastui ja yöpaitaa kun kukaan ei näe. Jalassa harmaat flanelli yöhousut. Valkoiset likaiset tennissukat joista toinen on kääntynyt niin että likainen jalkapohjaosa tossa jalkapöydän päällä. Alkkareina tumman harmaat jotka joutaisi pyykkiin, likaiset ja vähän haisevat ja tahrakin näkyy (taas kääk)
Niin ja olen työtön ja makaan sängyssä.
[/quote]
Anteeksi vain mutta miksi sain 12 alapeukkua ja 0 yläpeukkua? Ei tämä mielestäni niin huono asu ollut. Vai onko se se kun pystyn myöntämään olevani työtön? Jotkut lidliä päällä pitävätkin saanut täällä yläpeukun.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:09"]Harmaa likainen (tahroja ja hikinen kääk) printti t paita h&m ohut. Oli perjantaina päällä kun olin viihteellä ja otinkin tän yöpaidaksi sen jälkeen koska likastui ja yöpaitaa kun kukaan ei näe. Jalassa harmaat flanelli yöhousut. Valkoiset likaiset tennissukat joista toinen on kääntynyt niin että likainen jalkapohjaosa tossa jalkapöydän päällä. Alkkareina tumman harmaat jotka joutaisi pyykkiin, likaiset ja vähän haisevat ja tahrakin näkyy (taas kääk)
Niin ja olen työtön ja makaan sängyssä.
[/quote]
Anteeksi vain mutta miksi sain 12 alapeukkua ja 0 yläpeukkua? Ei tämä mielestäni niin huono asu ollut. Vai onko se se kun pystyn myöntämään olevani työtön? Jotkut lidliä päällä pitävätkin saanut täällä yläpeukun.
[/quote]
Koska kaikki vaatteesi ovat likaisia.
Palstailen sängyssä tabletti kädessä. Yllä on kirkkaanpunainen paituli Nalle Puh ja Nasu -painatuksella. Tätä ihanuutta en ole kotiuttanut kaupasta omin kätösin vaan kyseessä on joululahja ihanalta siskoltani (kiitos muru!). Hän on sellainen fashionista, että ostopaikka lienee Tarjoustalo. Punaiset villasukat on visioni mukaisesti toteuttanut työkaverini. Suomalaista designia siis.
Röhnötän kotona sohvalla harmaissa kollareissa ja ikivanhassa henkkamaukan t-paidassa. Hiukset ovat kiinni sotkuisella nutturalla ja kasvoilla on enää ripsivärin jämät :D
N18
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:40"]
Yleisenä toteamuksena vaan, että noin 9/10:stä vastaajasta on kotona keskellä päivää! Miksi? Onks nää kaikki yövuorolaisia?
[/quote]
Mä olen yleensä viikonloput töissä. Teen vuorotyötä, noin 5 vuoroa viikossa. Lisäksi opiskelen kesäyliopistossa. Tänään sattui vaan olemaan vapaapäivä.
[/quote]
Äitiysloma.
-67
[/quote
Respect, jos tuo -67 on sun syntymävuotesi. Itse syntynyt 1968 ja ei ihan tulis mieleen olla äitiyslomalla..
Himassa duunivaatteissa. Massimo duttin tumman vihreät vahatut pillihousut, el corte inglesesta ostettu valko-vihreä-viininpunainen kauluspaita, musta vyö. Lisäksi oli beiget ballerinat ja vaalean ruskea käsilaukku. 37v toimistotyöläinen
Kotona pitämässä siivouksen lomassa "av-taukoa" puhelimella sängyllä loikoten.
Päällä viininpunainen toppi ja mustat puuvillaiset haaremihousut. 18v yksinasuva opiskelija.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:11"]Haminassa, makailen omassa sängyssä, päällä " mummoalkkarit", gollegehousut, , toppi, neule ja peitto.
[/quote]
Haminassa eikä :D
Kotisohvalla. Jalassa harmaat collegehousut, Stadium, olisko 20e. Mustavalkoiset boxerit, Stadium. Hinta oli 1,7e/kpl. Poistotarjous. Ostin viidet alle kympillä. Ihan helvetin laadukkaat. Päällä valkoinen t-paita,... Stadium. Kympillä kolme.
Mies, 45-vuotias. 168/70.
Kotona, töistä tullut. Mustavalkoraidalliset villasukat, itse tehty. Mustat haaremihousut, Lidl. Musta t-paita, kaveri antoi. Mustavalkoruutuinen neulehuppari, kirpparilta. N40
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 18:01"]Kotona pitämässä siivouksen lomassa "av-taukoa" puhelimella sängyllä loikoten.
Päällä viininpunainen toppi ja mustat puuvillaiset haaremihousut. 18v yksinasuva opiskelija.
[/quote]
Niin ja henkkamaukan laatua kummatkin!
Tulin juuri kotiin, ja päällä Asoksen harmaanmustat farkut(hintaa alessa n. 40e), COSin mustavalkoraidallinen ohut neule(n. 40e), ulkona päällä oli vielä Sokokselta ostettu musta trenssi(en muista hintaa) ja Lindexin leopardikuvioiset loaferit(ale-hinta 9e). Kohta vaihdan pellava-aamutakkiin.
Makaan kotonani olohuoneen sohvalla, vieressä 10v poikani.
Päälläni on:
- mustat paksusta trikooneuloksesta valmistetut mikroshortsit, merkki H&M. Hintaa en muista, edulliset kuitenkin.
- mustavalkoraitainen paita, jossa lyhyet lepakkohihat ja väljä leikkaus, takaa pidempi kuin edestä. Merkki on It's all about Eve, ja ostopaikka pikkuputiikki Suomen länsirannikon pikkukaupungissa. Hinta n. 25 euroa
- alusvaatteina turkoosit rintsikat, joiden olkaimet vilahtelevat paidan isohkosta kaula-aukosta. Rintsikoiden merkistä ei hajuakaan, ostettu USAsta Outlet-myymälästä viime kesänä noin 5-10 dollarilla. Alushousut violetit puuvillapöksyt, joilla on jo lähes antiikkiarvoa.
- asusteena musta/patinoituneen messingin värinen vetoketjua imitoiva kaulakoru sekä turkoosinvihreästä lasista ja hopeasta koostuvat, riippuvat korvikset.
Kotona ole. Jalassa H&M:n mustat colleget (hinta 10€) ja Ginan musta toppi (hinta 10€?). Ja tietty alusvaatteet myös. Eipä täällä kotona yksin ollessa jaksa panostaa... :D