Ruvetaan tyylipoliiseiksi! Missä olet ja mitä päällä?
Kertokaa missä olette ja kuvailkaa vaatteenne (merkki, väri, hinta, mistä ostettu jne mitä tiedätte ja muistatte). Muut tyylipoliisit sit kommentoi onko tilanteeseen sopiva ja hyvä yhdistelmä ja antaa ala- tai yläpeukkuja! Voitte myös laittaa sukupuolen ja iän jos haluatte!
Kommentit (182)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:40"]
Yleisenä toteamuksena vaan, että noin 9/10:stä vastaajasta on kotona keskellä päivää! Miksi? Onks nää kaikki yövuorolaisia?
[/quote]
Olen lomalla ja olen pettynyt saamiini alapeukkuihin :(
Sohvalla, harmaat H&M:n alushousut, khakinvihreä H&M:n t-paita ja Lindexin mustat rintaliivit.
n36
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:09"]Harmaa likainen (tahroja ja hikinen kääk) printti t paita h&m ohut. Oli perjantaina päällä kun olin viihteellä ja otinkin tän yöpaidaksi sen jälkeen koska likastui ja yöpaitaa kun kukaan ei näe. Jalassa harmaat flanelli yöhousut. Valkoiset likaiset tennissukat joista toinen on kääntynyt niin että likainen jalkapohjaosa tossa jalkapöydän päällä. Alkkareina tumman harmaat jotka joutaisi pyykkiin, likaiset ja vähän haisevat ja tahrakin näkyy (taas kääk) Niin ja olen työtön ja makaan sängyssä. [/quote] Anteeksi vain mutta miksi sain 12 alapeukkua ja 0 yläpeukkua? Ei tämä mielestäni niin huono asu ollut. Vai onko se se kun pystyn myöntämään olevani työtön? Jotkut lidliä päällä pitävätkin saanut täällä yläpeukun. [/quote] Koska kaikki vaatteesi ovat likaisia.
[/quote]
Minulla on puhtaat vaatteet ja sain sinua enemmän alapeukkuja :(
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:32"]
Olen kotona, istun tietokoneiden edessä.
Tukka on pitkä, vaalea ja kihara ja auki. Ei meikkiä.
Ei koruja.
Vaaleanpunaiset alushousut, mustat leggingsit, mustat nilkkasukat joissa kissakuvia, musta pitkähihainen midimittainen skater-mallinen mekko. On vähän kylmä. Leggingsit taitaa olla kalleinta tässä asussa, maksoivat melkein 30 euroa. Sukilla oli myös hintaa. Alushousut ja mekko ovat halpiskamaa.
Kun lähden ulos, laitan mustan sadetakin, mustat kumpparit tai tennarit, selkään heitän repun ja valitsen jonkun sateenvarjoista. Tai sitten vaan vedän hupun päähän ja sullon hiukset niskaan.
[/quote]
Mistä tulivat 24 alapeukkua? Minulla oli sentään puhtaat vaatteet, eikä mitään ällöttäviä tahroja tai muita.
Nyt olen vaihtanut kylpytakkiin ja villasukkiin.
Miksi niin monella on kotona rintaliivit ja farkut? Voiko epämukavampia asuja olla..
Kotona sohvalla, katsom frendejä. Pikkuhousut, toppi ja neule.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:39"]Henkkamaukan polvimittainen trikoohame, guessin kulahtanut t-paita ja nilkkasukat. Pitäis mennä ajaan nurmikko.
[/quote]
Millaset vaatteet mulla olis pitäny olla, kun menin nurmikkoa ajaan?
Istun rappusilla. Luhdan kirpparilta ostetut harmaat olopöksyt ihan mullassa possujen ruokkimisen jäljiltä. Citymarketista ostetun lohenpunaisen topin päällä lehmän paskalta haiseva anopilta saatu 10 vuotta vanha varmaan postimyynmistä (ellos?) hankittu oranssi fleecetakki. Nokian kontiot vaihdoin just pinkkeihin reinoihin.
Olen reilusti juntti, ja jos en nyt varsinaisesti ylpeä, niin ainakin onnellinen siitä. Parasta on se, että mut saattaa tästä jopa joku tunnistaa
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:42"]
Miksi niin monella on kotona rintaliivit ja farkut? Voiko epämukavampia asuja olla..
[/quote]
Minä olen nyt vaihtanut suihkun jälkeen varsinaiseen oloasuun eli fuksianpunaiseen pitkähihaiseen Citymarketin trikoopaitaan, alehinta 3 euroa; Finnwearin lahjaksi saatuihin viininpunaisiin pitkiksiin, mummomallisiin sloggeihin, jotka maksoivat alessa 5 euroa sekä anopin kutomiin vaaleansinisiin villasukkiin. Kuten huomaatte, ne Triumphin (ei siis Finnwearin) rintaliivit jäivät pois. 133
Musta ohut huppari (jossa on jotai kullan värisiä ketjukuvioita), tummansiniset pillifarkut , lyhyt raidallinen toppi. Mustat sukat ja valkoiset polven pituiset korkosaappaat. Ja nahkatakki :)
Tulin vähä aika sitten töistä.
Kotona sohvalla, kohta nukkumaan. Vaaleanpunaiset hipsterit joissa valkoisia raitoja ja hieman pitsiä (change, hintaa en muista), työpaikalta saatu sininen tavallinen t-paita (merkitön, ilmainen), vaaleanpunaiset flanellipöksyt joissa kissankuvia ja sydämiä (merkkiä en tiedä, hinta 0 euroa, lahjaksi saatu). Kohta vetäsen fleesetakin (IcePeak, hinta 10 euroa jostain alesta) päälle ja meen tupakalle. Sit nukkumaan jolloin housut jää lattialle sängyn viereen. Nainen, 40v.
Sattuipas sopivasti..=)
Kotona olen, sohvalla. Päällä mustat juoksutrikoot ja kirkkaan pinkki t-paita, tulin just lenkiltä ja lähen kohta salille.
Kotona oleskelen. Päällä valkoinen, lyhythihainen puuvillamekko jossa napit edessä ja virkattua pitsiä helmassa ja vähän muuallakin. Hihoissa kirjailua.
Jalassa mustat orsayn leggingsit (muistuttavat tummia housuja), tyköistuva henkkamaukan leopardikuvioinen lempparipaita vuodelta yksi ja kaksi, fidasta ostettu tummansininen gerry weberin jakku. Olalla keikkuu keskikokoinen kiiltävä käärmeennahka kuvioitu keskikokoinen laukku ja jalassa mustat gladiaattorisandaalit kultaisilla koristella ja pienellä korolla. Hiukset suoristettu ja kevyempi meikki kuin tavallisesti, vaaleanpunaista huulipunaa. Koruina rippiristi ja helmikorvakorut. Työhaastattelusta tulossa ja N25 :)
Hikisenä sohvalla, juuri lenkillä tulin!
Päällä Elloksen mustat juoksutriko ja Fit For Youn pinkki Better Bodies - toppi sekä alusvaatteet tietenkin. Ei meikkiä, hiukset mustalla Bandanall pois naamalta.
Ja..lasketaanko asusteeksi 6 kpl tatuointeja? ;-)
Ikää 35
Olkkarissa sohvalla drinkki kädessä. Lähdössä baariin. Japanilaiset Burgus Plus selvedge farkut, indigovärjätty pellavapaita Boomerangin 1990-luvun mallistoa, italialainen laivastonsininen mittatilausbleiseri, Camerinon siniset loaferit. Sinisissä siis ollaan.
Kotona, lenkiltä tulin koiran kanssa. Mustat vanhat tuulihousut, ei hajuakaan mistä ostettu. Harmaa lörppä paita h&m:lta kympillä ja musta huppari, eurolla kirppikseltä. :) kävin näillä myös ruoka- ja vaatekaupoissa.
Haminassa, makailen omassa sängyssä, päällä " mummoalkkarit", gollegehousut, , toppi, neule ja peitto.
Sängyssä. Tummansiniset h&m pikkuhousut.
n23